پارس ناز پورتال

ویندوز 10 S رسما توسط مایکروسافت رونمایی شد

ویندوز 10 S رسما توسط مایکروسافت رونمایی شد

ویندوز 10 S رسما توسط مایکروسافت رونمایی شد 

مایکروسافت در حال ایجاد تغییرات زیادی در نسخه هاي ویندوز هست که ویندوز 10 نقطه عطف آن بود و اکنون نسخه جدیدی از آن رونمایی شده هست. مایکروسافت از نسخه مخصوص دانش آموزان ویندوز 10 با نام ویندوز 10 اس «Windows 10 S» رونمایی کرد. قابلیت هاي رقیب اخیر سیستم عامل کروم گوگل را در ادامه مشاهده نمایید.

 

در رویداد #MicrosoftEDU که در نیویورک سیتی برگزار شد، مایکروسافت سرانجام نسل اخیر ویندوز 10 خود را معرفی کرد. این نسخه اخیر از آلبوم سیستم عامل هاي ویندوز که ویندوز 10 اس نام گرفته هست، پیشتر از این بعنوان ویندوز 10 ابری یا Windows 10 Cloud شناخته می‌شد.

 

ویندوز 10 اس نسخه جدیدی از ویندوز 10 مخصوص مشتریان محصل کمپانی مایکروسافت هست و حرف S آن نیز از Schooll یا مدرسه گرفته شده هست. بنابراین این نسخه از ویندوز آمده تا باکروم بوک هاي گوگل به رقابت بپردازد. Windows 10 SS اساسا یک نسخه سبک‌تر و کوچکتر از خود ویندوز 100 هست که شما در آن تنها قادر به رابطه با فروشگاه اپلیکیشن هاي

 

مایکروسافت و دانلود برنامه ها از آن طریق هستید. کاربران میتوانند نسخه‌ي 32 بیتی و اپلیکیشن هاي مدرن ویندوز 10 را از این طریق بر روی کامپیوتر مجهز به ویندوز 10 اس خودشان دانلود و نصب کنند، اما هیچ راهی وجود ندارد تا بتوانید به جز فروشگاه اپلیکیشن‌ها اقدام به نصب برنامه ها کنید.

ویندوز 10 S رسما توسط مایکروسافت رونمایی شد

 به گزارش پارس ناز با این حال، یکی از قابلیت‌هاي کلیدی ویندوز 10 اس آن هست که کاربران می توانند آن را به نسخه‌ي معمولی ویندوز 10 یعنی Windows 10 Home یا Windows 10 Pro بسته به سلیقه خود ارتقا ببخشند. گرچه که باید برای این جریان هزینه‌اي را نیز پرداخت کنند، اما هنوز هیچ اطلاعاتی از آن در دست نیست.

 

تعجب نکنید، این نسخه عمده هم با ویندوز 10 اصلی مایکروسافت متفاوت نیست. از رابط کاربری گرفته تا قابلیت‌هاي معمولی همگی بین این دو نسخه از ویندوز یکسان هست، بنابراین نباید نگرانی از این بابت داشته باشید.

ویندوز 10 S رسما توسط مایکروسافت رونمایی شد

قابلیت ارتقا از ویندوز 10 اس به ویندوز 10 اصلی

لازم به ذکر هست که قیمت دستگاه‌هاي مجهز به ویندوز 10 اس مایکروسافت از 189 دلار آغاز میشود که بسیار مقرون به صرفه و زیبا می تواند باشد. مایکروسافت همین طور حق اشتراک رایگان بهره گیری از بازی Minecraft Education Edition را نیز به کاربران این ویندوز می دهد و آن را به صورت رایگان در اختیار تعداد زیادی از مدارس در سراسر دنیا قرار خواهد داد.