پارس ناز پورتال

پخت کوکوی اسپاگتی و کالباس گوشت خوشمزه

مجموعه : آموزش آشپزی
پخت کوکوی اسپاگتی و کالباس گوشت خوشمزه

پخت کوکوی اسپاگتی و کالباس گوشت خوشمزه 

برای طبخ کوکوی اسپاگتی می توانید مواد را مخلوط کنید و همراه با کالباس گوشت که طعم عالی می دهد غذا را میل نمایید. 

پخت کوکوی اسپاگتی و کالباس گوشت خوشمزهکوکوی اسپاگتی با کالباس گوشت

برای 4 تا 6 نفر؛ زمان آماده سازی و پخت 20 دقیقه

 

مواد لازم:

3 عدد تخم‌مرغ
3 پیمانه اسپاگتی پخته
2 ق س پنیر پارمسان رنده شده
2 /1 پیمانه کالباس گوشت خردشده
4 /1 پیمانه جعفری خردشده
به میزان لازم نمک و فلفل

 

طرز تهیه:

1 در یک ظرف مناسب تخم‌مرغ‌ها را بریزید و خوب بزنید. مقداری نمک و فلفل هم اضافه کنید و به هم زدن ادامه دهید، سپس اسپاگتی پخته را داخل کاسه بریزید و با کمک دست آن را کاملاً آغشته به تخم‌مرغ کنید. کالباس خردشده و نیمی از جعفری خردشده را هم بریزید و به هم زدن مواد ادامه دهید تا مایه کوکوی شما آماده شود.

 

2 یک تابه نچسب را روی حرارت قرار دهید تا داغ شود. نیمی از پنیر را داخل تابه بریزید. صبر کنید تا پنیر کمی آب شود، سپس مخلوط اسپاگتی را داخل تابه بریزید.

 

3 وقتی مخلوط کمی خودش را گرفت، کوکو را از تابه خارج کنید، بقیه پنیر را داخل تابه بریزید و صبر کنید تا آب شود. حالا کوکو را از آن طرف داخل تابه قرار دهید تا آن طرف کوکو که هنوز نپخته است، بپزد. صبر کنید تا کوکو آماده شود، سپس تابه را از روی حرارت بردارید.

 

4 بعدازآنکه کوکو کمی سرد شد، آن را داخل ظرف موردنظر بریزید و با باقیمانده جعفری آن را تزیین کنید، سپس آن را برش زده و سرو کنید. برای تهیه این کوکو از هر سس اسپاگتی که دوست دارید، می‌توانید استفاده کنید.

 

یه جور دیگه

حتما لازم نیست که این کوکو را با اسپاگتی و یا کالباس درست کنید می توانید به جای اسپاگتی از پاستاهای دیگر و به جای کالباس از مرغ پخته شده استفاده کنید .