پارس ناز پورتال

پردآمدترین بازیگران جهان در سال 2017 به انتخاب فوربس

مجموعه : اخبار سینما
پردآمدترین بازیگران جهان در سال 2017 به انتخاب فوربس

پردآمدترین بازیگران جهان در سال 2017 به انتخاب فوربس 

فوربس بازیگرانی که در دنیای سینما خوش درخشیده اند و فیلمهای آنان فروش خوبی داشته هست را معرفی نموده هست. سینما, صنعت پول سازی هست, چه برای تهیه کنندگان و استودیوهای بزرگ, چه برای دیگر گروه هاي ساخت. از همه ی بیشتر شاید این بازیگران باشند که از فروش بالای فیلم ها سود می برند.

 

دستمزد این گروه از اهالی سینما روزبه روز در حال افزایش هست و روش هاي گوناگونی از شراکت در سرمایه گذاری تا پورسانت از فروش از طریق بازیگران اعمال می شود تا این حاشیه درآمدِ قابل ملاحظه, بیشتر هم شود. البته ناگفته نماند که دریافت چنین مبالغی صرفا محدود به عده اي ناب و محدود در دنیا می شود. اگر بخواهیم فهرست بازیگران گران قیمت سینمای دنیا را بررسی کنیم, به نکات جالبی می رسیم.

 

در 10 بازیگر ابتدایی فهرست, خبری از هیچ بازیگر زنی نیست و اما استون با 26 میلیون دلار در رتبه 15 قرار دارد. همینطور از میان 10 نفر اول سال گذشته, مت دیمون, جانی دپ, جنیفر لورنس, بن افلک و ملیسا مک کارتی در فهرست سال جاري حضور ندارند. امروز براساس اعلام نشریه معتبر “فوربس” پردرآمدترین بازیگران دنیا را درسال 2017 فهرست کرده ایم;

 

10-آکشی کومار

پردآمدترین بازیگران جهان در سال 2017 به انتخاب فوربس

درآمد سال جاري;35.5 میلیون دلار

 

آکشی کومار بازیگر 50 ساله هندی اکنون 25 سال هست که در بالیوود می درخشد. مردم هند وی را دوست دارند و حاضرند برای تماشای فیلم هایش پول هزينه کنند. کومار که شاید برای مخاطبان بین المللی و غیرهندی کمی ناآشنا بنظر بیاید, تنها سال جاري در چهار فیلم نقش بازی کرده هست. افزون بر این او بعنوان مدل تبلیغاتی, هفت محصول گوناگون را تبلیغ می کند, این تولیدات از باتری تا وسایل آرایشی, بهداشتی متمایز میباشند.

 

9-سلمان خان

پردآمدترین بازیگران جهان در سال 2017 به انتخاب فوربس

درآمد سال جاري;37 میلیون دلار

 

بی شک سلمان خان از بزرگ ترین بازیگران سینمای هند هست که شهرت زیادی هم در دیگر نقاط دنیا دارد. شاید یقین کردنش کمی سخت باشد اما سلمان خان 51 ساله از سال 1989 که نخستین فیلمش را بازی کرد تا کنون در 85 فیلم سینمایی حضور داشته هست! سال جاري دو فیلم از او در بالیوود به نمایش گذاشته شد که فروش زیادی هم داشتند. سلمان خان خود تهیه کننده فیلم هایش هست و استودیویی به اسم خودش در هند دارد.

 

8-شاهـرخ خان

پردآمدترین بازیگران جهان در سال 2017 به انتخاب فوربس

درآمد سال جاري;38 میلیون دلار

 

شاهرخ خان دیگر چهره مطرح سینمای هند نیز درسال 2017 در فهرست پردرآمدترین بازیگران مرد دنیا قرار گرفت. او سال جاري در سه فیلم حضور داشته هست. «Tubelight» با همراهی سلمان خان فروش زیادی داشت, “رئیس” هم در گیشه و میان منتقدان تمجید و تبدیل به پرفروش ترین فیلم 2017 بالیوود شد,

 

همین طور در خارج از مرزهای هند “رئیس” تا کنون پرفروش ترین فیلم سال هست. “جِب هری با سِجال دیدار می کند” اما یک افتضاح سینمایی کامل بود اما از نظر درآمدی برای شاهرخ خان زیاد هم کم بهره نبود. درکنار حضور جلوی دوربین, شاهرخ خان حضور بسیار پررنگی در تولیدات تجاری هند دارد و درآمد زیادی از این راه کسب می کند.

 

7-تام کروز

پردآمدترین بازیگران جهان در سال 2017 به انتخاب فوربس

درآمد سال جاري;43 میلیون دلار

 

تام کروز که در چند سال جدید طبق معمولً سالانه دریک فیلم بازی می کرد درسال 2017 در دو فیلم “مومیایی” و “ساخت کشور آمریکا” حضور داشت. اولی که از بلاک باسترهای بد چند سال جدید بود, در تابستان بیش از 400 میلیون دلار فروش داشت و فیلم دوم نیز در گیشه 133 میلیون دلار فروخت. این دو فیلم درکنار چک هاي دریافتی فیلم “مأموریت غیرممکن 6” که قرار هست تابستان سال آینده نمایش داده شود تام کروز را در بین 10 بازیگر پردرآمد دنیا در مقام هفتم قرار می دهد.

 

6-رابرت داونی جونیور

پردآمدترین بازیگران جهان در سال 2017 به انتخاب فوربس

درآمد سال جاري;48 میلیون دلار

 

داونی که زمانی لقب پردرآمدترین بازیگر دنیا و هالیوود را یدک می کشید درسال 2017 کمی بازار رابه رقبای بازیگرش واگذار کرده هست. با این حال حضور او در مقام ششم اصلاً به این معنا نیست که درآمد کمی دارد! او درسال 2017 حضور کمرنگی در “مرد عنکبوتی; بازگشت به منزل” داشت اما دریافتی اش از “انتقام جویان” بعدی که قرار هست سال آینده سینما های دنیا را ازآن خود کند وی را همان‌ گونه در دسته پردرآمدترین ها حفظ کرده هست.

 

5-جکی چان

پردآمدترین بازیگران جهان در سال 2017 به انتخاب فوربس

درآمد سال جاري;49 میلیون دلار

 

بیش از یک دهه از مشهور ترین فیلم هاي چان 63 ساله می گذرد اما او همان‌ گونه حضور پر رنگی جلوی دوربین دارد. دراین سال ها او قید فیلم سازی و حضور در هالیوود را زده و به سینمای چین بازگشته هست و همان‌ گونه پرفروش به کارش ادامه می دهد. دریک سال جدید ببرهای راه آهن و کونگ فو یوگا درآمد سرشاری برای جکی چان به همراه داشته هست.

 

4-آدام سندلر

پردآمدترین بازیگران جهان در سال 2017 به انتخاب فوربس

درآمد سال جاري;50.5 میلیون دلار

 

درآمد سندلرِ کمدین نه برای حضور در فیلم هاي بزرگ یا پرفروش سینمایی بلکه از قرارداد با نت فلیکس به دست آمده هست. “سندی وکسلر” و “آغاز مجدد” فیلم هاي ضعیفی بودند که سندلر برای نت فلیکس تهیه کرد و پول خوبی هم برای آن گرفت! باوجود ضعیف بودن این فیلم ها, نت فلیکس اعلام کرده که برای تهیه چهار فیلم دیگر با آدام سندلر وارد مذاکره شده هست!

 

3-وین دیزل

پردآمدترین بازیگران جهان در سال 2017 به انتخاب فوربس

درآمد سال جاري;54.5 میلیون دلار

 

درآمد 54 میلیون دلاری او از طرح هاي گوناگونی به دست آمده هست, از جمله حضور در “سریعا و عصبانی 8”, بخشی از سود نسخه جدید “سه ایکس” و البته صداپیشگی تمجید شده اش در “نگهبانان کهکشان 2″ . با اعلام ساخت چهارمین “سه ایکس”, و همین طور نهمین و دهمین “سریعا و عصبانی” درسال هاي پیش رو, باید چند سالی به حضور این بازیگر در فهرست پردرآمدترین ها عادت کنیم.

 

2-دواین جانسون

پردآمدترین بازیگران جهان در سال 2017 به انتخاب فوربس

درآمد سال جاري;65 میلیون دلار

 

قهرمان سابق مسابقات کشتی کج, اینروزها در سینما کسب وکار خوبی دارد. جانسون که از نخستین حضورش بعنوان بازیگر جلوی دوربین دوران زیادی را پشت سر نگذاشته هست سال جاري در “سریعا و عصبانی 8” حضور داشت, در فیلم بدِ “گارد ساحلی” یکی از نقش هاي اصلی را بر عهده گرفت,

 

بازی در دو فیلم “جومانجی” جدید و “مبارزه با خانواده ام” را تمام کرد و چند قرارداد جدید هم امضا کرد. جانسون افزون بر سینما, در تلویزیون هم پرکار هست و بخش زیادی از درآمد سال جاري او مرتبط به حضور در سریال “بالرز” شبکه HBO هست.

 

1-مارک والبرگ

پردآمدترین بازیگران جهان در سال 2017 به انتخاب فوربس

درآمد سال جاري;68 میلیون دلار

 

مارک والبرگ بیش از هر بازیگری در دنیا درسال 2017 درآمد داشت. بخش زیاد درآمد او از دو فیلم “منزل پدر” و “دگرگون شوندگان; آخرین شوالیه” به دست آمده هست که در مجموع 5.3 میلیارد دلار فروش داشتند.

 

افزون بر این, بخشی از درآمد او سال جاري از حضور در نمایش تلویزیونی “والبرگ ها” و حضور در تبلیغات تجاری بوده هست. “همه ی پول هاي دنیا” به کارگردانی ریدلی اسکات با حضور والبرگ بزودی در سینما های دنیا روی پرده خواهد رفت.

 

گویا هنوز خبری از بلاک باسترهای جدید والبرگ مانند کمدی “تِد” یا “دگرگون شوندگان” جدید توزیع نشده اما چند نقش پررنگ جلوی دوربین چند کارگردان بزرگ در یکی دو سال آینده برای والبرگ قطعی هست.