پارس ناز پورتال

پرطرفدارترین بازیگران زن ایرانی در اینستاگرام

مجموعه : اخبار سینما
پرطرفدارترین بازیگران زن ایرانی در اینستاگرام

پرطرفدارترین بازیگران زن ایرانی در اینستاگرام

بازیگران زن ایرانی فعالیت های بسیار زیادی در اینستاگرام دارند. برترین آن ها خانم بهنوش بختیاری با ارتش 5 میلیون نفری است. ۳ بازیگر زن ایرانی که بالای ۵ میلیون فالوور در اینستاگرام دارند عبارتند از:

 

۱- بهنوش بختیاری ۵٫۲ میلیون فالوور

پرطرفدارترین بازیگران زن ایرانی در اینستاگرام

بازیگر، سفیر کودکان نقص ایمنی و ایدز، سردبیر مجله دیده بان، مدیر توسعه برند پاندورا، حامی ترنس‌های ایران، کارشناس ترجمه زبان فرانسه…

 

بهنوش بختیاری اگرچه در بازیگری یک سوپر استار به تمام معنا نشد، اما شخصیتی در نوع خودش بی نظیر است. به گونه ای می‌توان او را همه فن حریف نامید. نفر اول لیست پر فالوورهای ایرانی متولد اردیبهشت ۱۳۵۴ در تهران است، متاهل می‌باشد، بازیگری را از سال ۷۵ آغاز کرده و همیشه به بختیاری بودن خود افتخار می‌کند.

 

بهنوش بختیاری در اینستاگرام خود عکس‌های زیادی منتشر کرده که اکثرا مربوط به فعالیت‌های حرفه ای، شرکت در جشن‌ها و مراسم خیریه و معرفی پیج دیگر همکارانش بوده است. اما هیچ گاه عکسی از همسرش منتشر نکرده و به هر عکس منتشر شده منتسب به همسر خود اعتراض داشته و آن را کذب خوانده است.

 

۲-الناز شاکردوست ۵٫۱ میلیون فالوور

پرطرفدارترین بازیگران زن ایرانی در اینستاگرام

دختر جذاب سینمای ایران، سوپر استار معروف، الناز شاکر دوست در رده دوم پرطرفدارترین زنان ایرانی در اینستاگرام قرار دارد. او متولد تیر ماه ۱۳۶۳ است و فعالیت حرفه‌ای خود را در بازیگری از سال ۸۳ آغاز کرده است.

 

الناز بی‌شک یکی از پر طرفدار ترین‌ها در ایران است. هرچند با معروفیتش انتقاد‌های زیادی به سمتش سرازیر شد و او را بازیگر ویترینی و گیشه خواندند، اما او به خاطر زیبایی و جذابیت‌های ظاهری‌اش و بازی در فیلم‌های متعدد به عنوان نقش اول و همین طور به دلیل داشتن تعداد زیاد فالوور در بین بازیگران و هنرمندان ایرانی، محبوبیت خود را به همه ثابت کرد.

 

اینکه الناز شاکر دوست اخیرا در لندن زندگی و تحصیل می‌کند نشان دهنده این است که او معروفیت را پایان راه خود نمی‌داند و هنوز به پیشرفت در زندگی خود معتقد است.

 

۳- مهناز افشار ۵٫۲ میلیون فالوور

پرطرفدارترین بازیگران زن ایرانی در اینستاگرام

بانوی زیبا و حرفه‌ای سینمای ایران که حدود یک سال است مادر شده، گاهی اوقات بدون این‌که بخواهد در راس توجه عموم قرار داشته است. وی متولد خرداد سال ۱۳۵۶ است و فعالیت خود را از سال ۱۳۷۷ آغاز کرده.

 

مهناز افشار در خرداد ۱۳۹۳ با محمد یاسین رامین متولد ۱۳۶۰ ، فرزند محمد علی رامین معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دوره دوم ریاست محمود احمدی نژاد ازدواج کرد و همین اتفاق یکی از پر حاشیه ترین قسمت های زندگی وی بود. دختر او لیانا نام دارد که مادرش هر از گاهی عکسی از او در اینستاگرامش منتشر می‌کند.