پارس ناز پورتال

پرطرفدارترین خودروهای خارجی در بازار ایران

پرطرفدارترین خودروهای خارجی در بازار ایران

پرطرفدارترین خودروهای خارجی در بازار ایران 

در سال 95 واردات خودرو به کشور جمهوری اسلامی ایران رشد چشم گیری داشت و انواع مدل ها به ایران وارد شدند و مورد استقبال نیز قرار گرفتند. در سال‌هاي جدید، واردات ماشین به بازار کشورمون رونق بیشتری پیدا کرده هست. در این مقاله قصد داریم محبوب ترین خودروهای وارداتی بازار ایران را معرفی کنیم.

 

در چند سال جدید مشتریان ایرانی، علاقه زیادی به خرید خودروهای وارداتی نشان داده‌اند و در این میان، فروش خودروهای مدل 20177 نیز رونق بسیار بیشتری داشته هست. در مجموع، بازار اتومبیل ایران در سال قبل، پیشرفت محسوسی داشت و اضافه بر افزایش فروش محصولات ساخت داخل، تعداد خودروهای وارداتی نیز افزایش پیدا کرد که این موضوع نشان‌دهنده علاقه مردم به خرید این محصولات باکیفیت هست.

 

طبق آمار منتشر شده، در سه ماهه اولیه سال 2017 میلادی، هیوندای سانتافه همانند سال‌هاي قبل، پرفروش ترین خودروی وارداتی بازار کشورمون بوده و سایر محصولات هیوندای در کنار دیگر برند کره‌اي یعنی کیا نیز از محبوبیت خوبی برخوردار میباشند. در ادامه این مقاله، محبوب ترین خودروهای وارداتی بازار ایران را به صورت مختصر معرفی خواهیم کرد.محبوب ترین خودروهای وارداتی بازار ایران – اردیبهشت 96

 

1. هیوندای سانتافه «Hyundai Santa Fe»

سانتافه، پرفروش‌ ترین خودروی هیوندای در ایران هست. مدل 2017 این اتومبیل با بعضی تغییرات ظاهری وارد بازار کشورمون شده و با داشتن 11 کیسه هوا و بدنه‌اي قوی، بالاترین امتیاز را از نظر ایمنی کسب کرده هست. این محصول باکیفیت کره‌اي در عین ابهت و زیبایی، از نظر آپشن با خودروهای هم‌رده ژاپنی و آلمانی برابری می کند و حتی از نظر قیمت از آن‌ها نیز ارزان‌تر هست.

 

استاندارد یورو 6 و مصرف سوخت حدود 11 لیتر در هر 100 کیلومتر، هیوندای سانتافه را به یک خودروی صرفه‌جو در مقایسه با رقبا تبدیل می کند. سقف پانوراما، استارت دکمه‌اي، رادار نقطه کور، پارک خودکار، سنسور پارک جلو و عقب، صندوق عقب برقی، آینه‌هاي جمع شونده برقی سه حالته، 5 گرم‌کن و 2 سردکن صندلی و کروز بازرسی از جمله امکانات این اتومبیل میباشند.

 

اضافه بر آن، سانتافه 2017 در دو مدل فول «سه رادار» و نیمه فول «تک رادار» وارد ایران می‌‌شود که مدل فول آن دارای آپشن‌هایي مثل دوربین 360 درجه، سیستم صوتی Infinity، ساب جلو و عقب، نمایشگر بزرگ و دنده پشت فرمان هست. هیوندای سانتافه 2017 با قیمت حدودی 235 میلیون تومان برای مدل فول و 220 میلیون تومان برای مدل نیمه فول در بازار کشورمون به فروش می رسد.

پرطرفدارترین خودروهای خارجی در بازار ایران

پرطرفدارترین خودروهای خارجی در بازار ایران

2. کیا سراتو نیوفیس «Kia Cerato New»

کیا سراتو 2017 با ظاهر بهبودیافته و تجهیزات ایمنی کامل‌تر نسبت به نسخه قبلی، به یکی از محبوب ترین خودروهای وارداتی بازار ایران تبدیل شده هست. 6 کیسه هوا، مصرف سوخت 7.5 لیتر در هر 100 کیلومتر، دنده پشت فرمان، سقف سانروف، 5 گرم‌کن و 2 سردکن صندلی، صندوق عقب هوشمند، کروز نظارت،

 

صندلی چرم و برقی، استارت دکمه‌اي، حافظه صندلی راننده، آینه وسط الکتروکرومیک، چراغ روشنایی در روز، مه‌شکن، کولر دیجیتال Dual با قابلیت تنظیم دما و رادار از مهمترین ویژگی‌هاي این اتومبیل میباشند.کیا سراتو نیوفیس با قیمت رقابتی 140 میلیون تومان وارد بازار شده هست.

پرطرفدارترین خودروهای خارجی در بازار ایران

پرطرفدارترین خودروهای خارجی در بازار ایران

3. هیوندای توسان «Hyundai Tucson»

هیوندای توسان با ظاهر جذاب و چهره‌اي شبیه به خودروی پرطرفدار سانتافه، به یکی از پرفروش‌ ترین خودروهای کره‌ اي تبدیل شده هست؛ بنابراین اگر به دنبال خودروی شاسی بلند بینظیر نمونه سانتافه با قیمت کمتر هستید، توسان، خودروی مناسبی برای شما خواهد بود.

 

یکی از دلایل محبوبیت توسان، صرفه‌جویی اقتصادی و اهمیت به استانداردهای زیست‌محیطی هست. استاندارد آلایندگی یورو 6 و مصرف سوخت 10 لیتر در هر 100 کیلومتر، این ادعا را تایید می کند. همین طور این ماشین با برخورداری از 8 کیسه هوا، عملکرد درخشانی را در تست‌هاي ایمنی معتبر از خود نشان داده هست.

 

از آپشن‌هاي این شاسی بلند کره‌اي میتوان به 5 گرم‌کن و 2 سردکن صندلی، صندوق عقب برقی، آینه جمع‌شونده برقی، سنسور پارک جلو و عقب، رادار نقطه کور، استارت دکمه‌اي، سقف پانوراما، اتوپارک، آینه الکتروکرومیک، سنسور باران، چراغ زنون دبل، زنون‌شوی جلو، ESP و درایو مود اشاره کرد.هیوندای توسان 2017 با قیمت حدودی 190 تا 195 میلیون تومان وارد بازار کشورمون شده هست.

پرطرفدارترین خودروهای خارجی در بازار ایران

پرطرفدارترین خودروهای خارجی در بازار ایران

4. هیوندای اکسنت Blue نیوفیس «Hyundai Accent»

هیوندای اکسنت یک سدان شهری کوچک هست که با تکنولوژی‌هاي جدید، امکانات بالا و قیمت مناسب خود، گزینه بسیار خوبی برای مشتریان خودروهای وارداتی محسوب میشود. موتور Blue این اتومبیل، سهم مهمی را در دریافت استاندارد آلایندگی داشته و این سدان کوچک را به یکی از کم‌آلاینده‌ترین خودروهای شهری تبدیل کرده هست.

 

گیربکس 6 دنده اتوماتیک تیپ ترونیک، کولر دیجیتال با قابلیت تنظیم دما، چراغ روشنایی در روز، 6 کیسه هوا، ESP، دوربین دید عقب، مه‌شکن عقب و جلو، سانروف، آینه الکتروکرومیک، صندلی چرمی، سنسور جلو و عقب، کروزکنترل، استارت دکمه‌اي و سیستم ورود بدون کلید و صفحه نمایش بزرگ از جمله ویژگی‌هاي هیوندای اکسنت Blue نیوفیس میباشند

 

که آن را به یکی از محبوب ترین خودروهای وارداتی بازار ایران تبدیل میکند. این سدان محبوب با قیمت 110 تا 115 میلیون تومان در بازار به فروش می رسد.

پرطرفدارترین خودروهای خارجی در بازار ایران

پرطرفدارترین خودروهای خارجی در بازار ایران

5. کیا سورنتو جی تی لاین «Kia Sorento GT Line»

کیا سورنتو 2017 در بازار ایران با استقبال بسیار خوبی مواجه شد. نسل جدید این شاسی بلند محبوب با تغییرات ظاهری زیادی مواجه شده و از نظر امکانات رفاهی نیز در اوضاع بهتری قرار گرفته هست. این شاسی بلند کره‌اي در اساس لوکس بودن، دست کمی از رقبای گران‌قیمت‌تر خود ندارد. سیستم فرمان‌پذیری، هندلینگ و ترمز این اتومبیل بسیار قابل اطمینان و تحسین‌برانگیز هست و میدان دید چندان ماشین نیز احساس سنگینی کم‌تری در زمان رانندگی ایجاد میکند.

 

همین طور بهره گیری از فولاد سخت در 53 درصد از بدنه و بهره‌مندی از 11 کیسه هوا، سورنتو را به یک خودروی کاملا امن تبدیل کرده هست. دنده پشت فرمان، سیستم صوتی اینفینیتی، کیت جی تی لاین، صفحه نمایش بزرگ، ساب جلو و عقب، اتوپارک، صندلی تمام چرمی، صندوق عقب برقی، سنسور پارک جلو و عقب، کروز بازرسی، ESP،

 

درایو مود، آینه الکتروکرومیک، 5 گرم‌کن و 2 سردکن صندلی، دوربین 360 درجه، رادار حرکت بین خطوط و رینگ 19 اینچی کرومی از جمله آپشن‌هاي این ماشین میباشند. کیا سورنتو GT-Line مدل 2017 با قیمت حدود 240 میلیون تومان در بازار ایران عرضه می شود.

پرطرفدارترین خودروهای خارجی در بازار ایران

پرطرفدارترین خودروهای خارجی در بازار ایران