پارس ناز پورتال

پرطرفدارترین ستاره های فوتبال در شبکه های اجتماعی

پرطرفدارترین ستاره های فوتبال در شبکه های اجتماعی

پرطرفدارترین ستاره های فوتبال در شبکه های اجتماعی 

به شما پرطرفدارترین ستاره هاي دنیای فوتبال را معرفی می‌کنیم که در شبکه هاي مجازی فعالیت می کنند و طرفداران زیادی دارند. کریس رونالدو چندی پیش به‌ عنوان برترین فوتبالیست دنیا برگزیده شد و گرچه به‌صورت هم زمان توانست عنوان پرطرفدار‌ترین فوتبالیست دنیا در شبکه‌هاي اجتماعی را هم به‌دست آورد.

 

بر اساس آخرین آمار موجود, این سوپراستار باشگاه رئال مادرید, در دو شبکه اجتماعی تويیتر و اینستاگرام در مجموع بیش از 140 میلیون دنبال‌کننده دارد و همین مساله وی را از تمام ورزشکاران رشته‌هاي گوناگون مجزا میکند.با این وجود, دیگر فوتبالیست‌ها نیز هر کدام تا اندازه‌اي در ميان کاربران شبکه‌هاي اجتماعی محبوبیت دارند

 

و از طریق رابطه مستقیم اینترنتی با انها می‌کوشند بر محبوبیت خود بیفزایند. در این جا لیست پرطرفدار‌ترین فوتبالیست‌هاي دنیا در شبکه اجتماعی اینستاگرام آورده شده هست.

 

10- زلاتان ابراهیموویچ

پرطرفدارترین ستاره های فوتبال در شبکه های اجتماعی

شمار دنبال‌کنندگان تويیتر: 4.5 میلیون نفر
شمار دنبال‌کنندگان اینستاگرام: 27.4 میلیون نفر
مجموع: 31.9 میلیون نفر

 

“او هرکاری که بخواهد انجام میدهد”. این جمله مشهوری هست که همه ي رفقا زلاتان در موردش میگویند و گرچه این روزها جمله مذکور به‌جز زمین فوتبال, در عرصه شبکه‌هاي اجتماعی هم صدق می کند. روزی که زلاتان ابراهیموویچ قرارداد خود را با باشگاه منچستر یونایتد به امضا رساند و این خبر را به‌صورت رسمی اعلام کرد, شمار دنبال‌کنندگان او در شبکه‌هاي اجتماعی چند میلیون نفر اکثر شد.

 

9- لوییس سوارز

پرطرفدارترین ستاره های فوتبال در شبکه های اجتماعی

شمار دنبال‌کنندگان تويیتر: 10.8 میلیون نفر
شمار دنبال‌کنندگان اینستاگرام: 24.2 میلیون نفر
مجموع: 35 میلیون نفر

 

او به‌دليل داشتن دندان‌هاي تیز و گاز گرفتن‌ فوتبالیست‌ها در زمین بازی طی چند سال قبل در شبکه‌هاي اجتماعی سرشناس شد. این فوتبالیست ارگوئه‌اي از زمانی که شمار اعضای صفحات او در شبکه‌هاي اجتماعی افزایش یافت, مقداری آرام گرفت و برای رویارویی با دیگر فوتبالیست‌ها کمتر گاز گرفت. هم‌حالا او در بارسلونا بازی میکند و محبوبیت بیشتری در دنیای مجازی دارد.

 

8- آندرس اینیِستا

پرطرفدارترین ستاره های فوتبال در شبکه های اجتماعی

شمار دنبال‌کنندگان تويیتر: 19.3 میلیون نفر
شمار دنبال‌کنندگان اینستاگرام: 17.9 میلیون نفر
مجموع: 37.2 میلیون نفر

 

او یکی از تاثیرگذارترین فوتبالیست‌هاي دنیا در شبکه‌هاي اجتماعی هست و به‌ دنبال رابطه نزدیک خود با کاربران توانسته رتبه هشتم این لیست را از آن خود کند. این هافبک میانی اسپانیایی, چهارمین بازیکن بارسلونا هست که اسم او در این لیست آورده میشود و بدون حتم می توان وی را یکی از برترین‌هاي تاریخ فوتبال دانست.

 

7- رونالدینیو

پرطرفدارترین ستاره های فوتبال در شبکه های اجتماعی

شمار دنبال‌کنندگان توييتر: 15.6 میلیون نفر
شمار دنبال‌کنندگان اینستاگرام: 25.8 میلیون نفر
مجموع: 41.4 میلیون نفر

 

این فوتبالیست افسانه‌اي برزیلی از فوریه سال جاری به‌عنوان یکی از اعضای باشگاه بارسلونا فعالیت خود را نخست کرد و با وجود این که 36 سال دارد, هم چنان پرتوان بازی می کند. مهمترین اتفاقی که موجب شده رونالدینیو ميان مردم و کاربران شبکه‌هاي اجتماعی پرطرفدار شود, اخلاق مفید و خودمانی او بوده هست.

 

6- جیمز رودریگز

پرطرفدارترین ستاره های فوتبال در شبکه های اجتماعی

شمار دنبال‌کنندگان تويیتر: 13.3 میلیون نفر
شمار دنبال‌کنندگان اینستاگرام: 33 میلیون نفر
مجموع: 44.3 میلیون نفر

 

پسر طلایی فوتبال کلمبیا از جام جهانی 2014 پس از حرکت‌هاي تاریخی خود و رساندن تیم ملی فوتبال کلمبیا به مرحله یک‌هشتم نهایی توانست خود را به جهانیان معرفی کند. این ستاره 25 ساله که هم‌حالا در باشگاه رئال مادرید بازی می کند,‌ پس از انعقاد قرارداد با پشتیبان مالی خود یعنی شرکت آدیداس توانست شمار دنبال‌کنندگان در شبکه‌هاي اجتماعی را چند برابر افزایش دهد.

 

5- گرت بیل

پرطرفدارترین ستاره های فوتبال در شبکه های اجتماعی

شمار دنبال‌کنندگان تويیتر: 13.9 میلیون نفر
شمار دنبال‌کنندگان اینستاگرام: 31 میلیون نفر
مجموع: 44.9 میلیون نفر

 

تعجب‌آور نیست که گرت بیل, متخصص ضربات آزاد رتبه ششم این لیست را به‌دست آورد و بیشترین هوادار شبکه‌هاي اجتماعی را داشته باشد. او در تاریخ فوتبال لالیگا برترین بریتانیایی با بیشترین امتیاز محسوب می شود. قرارداد او با شرکت آدیداس از جمله اتفاقاتی بود که موجب شد شمار دنبال‌کنندگانش در شبکه‌هاي اجتماعی افزایش یابد.

 

4-‌ لبورن جیمز‌

پرطرفدارترین ستاره های فوتبال در شبکه های اجتماعیشمار دنبال‌کنندگان تويیتر: 37.8 میلیون نفر
شمار دنبال‌کنندگان اینستاگرام: 32.4 میلیون نفر
مجموع: 70.2 میلیون نفر

 

او فوتبالیست نیست و باید اعتراف کرد هیچ بسکتبالیست دیگری در دنیا به اندازه جیمز در شبکه‌هاي اجتماعی سرشناس نیست. گرچه او نه‌تنها در شبکه‌هاي اجتماعی شهرت یافته, بلکه در دادگاه‌هاي قضایی هم بسیار سرشناس هست.

 

جیمز که به‌عنوان شاه بسکتبال هم سرشناس هست, طی 10 سال قبل در لیگ برتر بازی کرد و تنها ورزشکار غیر فوتبالیستی هست که اسم او در لیست 10 ورزشکار برتر شبکه‌هاي اجتماعی به‌چشم میخورد.

 

3- لیونل مسی

پرطرفدارترین ستاره های فوتبال در شبکه های اجتماعی

شمار دنبال‌کنندگان اینستاگرام: 79.1 میلیون نفر
شمار دنبال‌کنندگان تويیتر: صفر

 

علت اصلی که لیونل مسی به‌عنوان یکی از برترین‌هاي دنیا در رتبه چهارم لیست پرطرفدار‌ترین فوتبالیست‌ها در شبکه‌هاي اجتماعی قرار گرفته این هست که او در شبکه اجتماعی توییتر حساب کاربری ندارد و با اکانت خود در اینستاگرام به‌تنهایی پیروز شده هست گوی سبقت را از دیگر فوتبالیست‌ها برباید.

 

گرچه باید اعتراف کرد مسی در اینستاگرام هم خیلی فعالیت نمی کند و ابعاد زیادی از زندگی شخصی خود را در دنیای مجازی به‌اشتراک نمیگذارد. صفحه رسمی مسی در اینستاگرام سال 2013 راه‌اندازی شد و از آن زمان تا به حال فقط 187 پست را به انتشار رسانده هست.

 

2- نیمار

پرطرفدارترین ستاره های فوتبال در شبکه های اجتماعی

شمار دنبال‌کنندگان تويیتر: 31.8 میلیون نفر
شمار دنبال‌کنندگان اینستاگرام: 80.9 میلیون نفر
مجموع: 112.7 میلیون نفر

 

نیمار که از او به‌عنوان ستاره بارسلونا هم یاد میکنند, از سال 2015 به بعد پیروز شد به‌عنوان یکی از پرطرفدار‌ترین فوتبالیست‌ها در شبکه‌هاي اجتماعی معرفی شود و بیشترین شمار دنبال‌کننده‌ها را در صفحه شخصی خود داشته باشد. نیمار هم‌حالا در رتبه دوم این لیست ایستاده و علت اصلی موفقیت او در این اساس, فعالیت گسترده در اینستاگرام هست.

 

او یک شعار اصلی دارد و همه ي وقت میگوید: “بزرگ‌ترین هنر این هست که هر کدام از ما بتوانیم راهی را برای خوشحال زندگی کردن پیدا کنیم, من برای آنکه روزهای متداول و عادی داشته باشم زندگی نمیکنم”.

 

1- کریستین رونالدو

پرطرفدارترین ستاره های فوتبال در شبکه های اجتماعی

شمار دنبال‌کنندگان تويیتر: 57.7 میلیون نفر
شمار دنبال‌کنندگان اینستاگرام: 110 میلیون نفر
مجموع: 167.7 میلیون نفر

 

بی‌تردید یکی از برترین فوتبالیست‌هاي دنیا که تا به حال چند بار به‌صورت رسمی به‌عنوان برترین بازیکن در این اساس شناخته شده, کریستین رونالدو هست. این سوپراستار پرتغالی باشگاه رئال مادرید, پرطرفدار‌ترین ورزشکار دنیا در شبکه‌هاي اجتماعی هست و در هر دو پلتفرم تويیتر و اینستاگرام بیشترین شمار هواداران را از آن خود کرده هست.

 

او تا به حال چهار بار عنوان برترین بازیکن دنیا را تصاحب کرده و هم‌حالا در شبکه‌هاي اجتماعی هم عنوان پرطرفدار‌ترین فرد را به‌دست آورده هست.