پارس ناز پورتال

پسری که بعد از تجاوز به دختر 14 ساله داماد شد

پسری که بعد از تجاوز به دختر 14 ساله داماد شد

پسری که بعد از تجاوز به دختر 14 ساله داماد شد 

پسری که به زور به دختر 14 ساله تجاوز کرده بود،باید با دختر ازدواج می کرد تا از مجازاتش کم شود و دختر و پسر این کار را کردند. دادگاه با آزادی مشروط مردی که پس از تجاوز به یک دختر 14 ساله با وی ازدواج کرده بود، موافقت کرد. این مرد به 15 سال زندان محکوم شده بود و پس از ازدواج با این دختر از دادگاه درخواست تخفیف در مجازات کرده بود.

 

وکیل مدافع این جوان 25 ساله به قاضی دادگاه گفته بود: با توجه به اینکه موکلش بنا به اجبار پدر دختر ۱۴ ساله‌ با وی ازدواج کرده است دیگر اتهام تجاوز این مرد نباید مورد بررسی قرار گیرد.قاضی داداگاه تحمل نکردن حبس سنگین این مرد را مشروطه به تداوم زندگی این زن و شوهر تا مدت 15 ساله دانست و در صورتی که این زن و شوهر در این مدت از هم جدا شوند مرد متجاوز باید مدت زمان حبس خود را تحمل کند.

 

فرد متجاوز که 25 ساله‌ است هنوز به این رای دادگاه اعتراضی نکرده است اما وکیل وی گفته که این رای بی نظیر بوده و باید برای بررسی شرایط بعد از رای موکلم فکر کند و در صورتی که تداوم این ازدواج را نمی تواند تضمین کند خود را به زندان معرفی کند.

 

به گزارش پرونده، وقتی دختر 14 ساله قربانی تجاوز وحشیانه مردی ۲۵ ساله شده و از وی باردار شده بود به اجبار پدرش با مرد متجاوز به عنف ازدواج کرد.پدری این دختر که در ایالت آیداهو آمریکا به همراه خانواده اش زندگی می کند وقتی متوجه باردار شدن دخترش که در پی تجاوز وحشیانه جوان 25 ساله ای صورت گرفته بود قرار گرفت، این مرد و دختر 14 ساله اش را مجبور کرد تا با هم ازدواج کنند.

 

بر اساس گزارش ایندیپندنت، این پدر، دختر و فرد متجاوز را مجبور کرد مسیر 1000 مایلی به سمت میسوری را طی کنند تا با توجه به منع قانونی ازدواج دختران زیر 15 سال، بتوانند در آنجا با یکدیگر ازدواج کنند.در ایالت میسوری ازدواج افراد زیر 15 سال تحت شرایط خاصی همچون باردار شدن مجاز است.

 

مطالب مرتبط :

دزدی و تجاوز به خانم مانکن در فروشگاه لباس (عکس)

تجاوز 4 جوان به یک دختر در مشهد!!

تجاوز جنسی پسر 6 ساله به دختر عموی 5 ساله +عکس

اتفاق واقعی فاطما گل در ایران تجاوز 4 جوان به یک دختر

روش جدید برای تجاوز جنسی در دبی!!

داستان عجیب تجاوز جنسی به دختر جوان دانشجو + عکس