پارس ناز پورتال

پسری که شیر سگ های ولگرد را میخورد

پسری که شیر سگ های ولگرد را میخورد

پسری که شیر سگ های ولگرد را میخورد 

این پسر ده ساله هندی علاقه بسیاری دارد که از شیر سگ های ولگرد بخورد و به این کار هم اعتیاد شدیدی پیدا کرده است. موهیت کومار، پسر 10 ساله هندی از سن چهار سالگی به خوردن شیر سگ اعتیاد پیدا کرده است. والدین او دنبال راهی برای جلوگیری از این عادت وی هستند ولی تاکنون نتوانسته اند در این کار موفق شوند.

 

موهیت در دو سالگی از شیر گرفته شد ولی در چهار سالگی عادت عجیبی در او شروع شد و آن مکیدن شیر از سگ های ماده ولگرد بود! یک بار موهیت در بیرون از خانه شروع به بازی با سگ های ولگرد کرد و از شیر سینه آنها مکید. از آن زمان او هر بار که شانس این کار را به دست بیاورد ، به خوردن شیر سگ می پردازد.

 

والدین نگران او، دیگر بدون نظارت، اجازه بیرون رفتن او از خانه را نمی دهند تا شاید بتوانند این اعتیاد وی را ترک دهند ولی گاهی او از دست آنها فرار می کند.

 

مادر او پینکی می گوید:”ما حتی از ترس اینکه این عادت بدتر شود، به او اجازه رفتن به مدرسه نداده ایم.”
بیشتر سگ های ماده مانایتاند (شهر آنها)، موهیت را می شناسند و به او اجازه خوردن شیرشان را می دهند ولی  اخیرا این پسر به دردسر افتاد، چرا که سگ ماده ناشناسی از منطقه دیگر او را گاز گرفت.

 

والدینش او را برای درمان به بیمارستان دانشکده پزشکی پاتیلپوترا رساندند و اکنون به او واکسن هاری می زنند. ولی هیچ راهی برای جلوگیری مجدد این اتفاق در آینده وجود ندارد چرا که اعتیاد موهیت به شیر سگ به نظر تمام نشدنی به نظر می رسد.

 

با وجود این حقیقت که موهیت به طور مادرزادی لال متولد شده است، وضعیت را برای والدینش پیچیده تر کرده است، چرا که آنها نمی توانند دلیل اصلی خوشنودی او را از شیر سگ متوجه شوند. گاهی او فرار می کند و این همسایه ها هستند که متوجه این حرکت او می شوند و برای شکایت نزد پدر و مادرش می روند.

 

دکتر دی.کی.سینگ در مورد اعتیاد عجیب این پسر می گوید:”شیر سگ برای زندگی انسان خطرناک نیست ولی خطر عفونت هاری همیشه وجود دارد و این بیماری برای انسان بسیار خطرناک است…”