پارس ناز پورتال

پلیس فتا و ماجرای شکایت محسن افشانی

مجموعه : اخبار سینما
پلیس فتا و ماجرای شکایت محسن افشانی

پلیس فتا و ماجرای شکایت محسن افشانی

محسن افشانی بازیگری که با سریال ترانه مادری در تلویزیون شناخته شد در شبی که مهمان برنامه تلویزیون بود از خاطرات ترانه مادری , چگونگی بازیگر شدن و ورودش به دنیای اجرا و ماجرای عشقی که به ازدواج ختم نشد گفتگو کرد و احساساتی بودن کار دستش داد.

 

بعد از سوال باربد بابایی مجری برنامه دلویزیون درمورد عاشق شدن محسن افشانی , این بازیگر جوان سینما و تلویزیون نتوانست خودش را بازرسی کند و به یاد عشقی که در قبل تجربه کرده بود اشک هایش سرازیر شد.

 

این موضوع دست مایه شمار زیادی از افراد در شبکه های مجازی شد و حواشی زیادی در پی داشت. حاشیه هاي این رخداد آن قدر گسترده شد که محسن افشانی را مجبور به یک اقدام جدی کرد.بعد از فاش شدن راز عشقی محسن افشانی روی آنتن برنامه تلویزیون این موضوع دست مایه افراد فرصت طلب شد و این افراد فرصت را برای شهرت غنیمت شمردند و از این ماجرا به نفع شهرت خودشان بهره گیری کردند.

 

بعد از قرار دادن ویدئویی در صفحه اینستاگرام محسن افشانی خانمی با اسم نیلوفر ویدئویی را منتشر کرد و اعلام کرد که وی معشوقه محسن افشانی بوده هست .بعد از این ماجرا محسن افشانی این موضوع را تکذیب کرد و در اینستاگرامش نوشت ;چقدر بعضی آدما میتونن فرصت طلب باشن.

پلیس فتا و ماجرای شکایت محسن افشانی

من دلم برای کسی تنگ شده که خاطرات خوبی باهاش داشتم و این موضوع ناخودآگاه در برنامه اي مطرح شد! اکنون بعضی افراد دارن به نفع خودشون این موضوع رو برمیدارن و برای خودشون و شهرتشون جولان میدن.کسی که بهش علاقه مند هستم به اختصار س.ت.خ میباشند و سایرین مدعیان این رخداد میباشند.گویا ماجرا به این جا ختم نشد و محسن افشانی مجبور شد برای خاتمه دادن به این حواشی از پلیس فتا کمک بگیرد.

 

بخشی از گفتگوی محسن افشانی در برنامه دلویزیون

محسن افشانی در یازدهم شهریورماه 96 مهمان باربد بابایی در برنامه دلویزیون شد. مجری برنامه دلویزیون درمورد عاشق شدن محسن افشانی پرسید که گفت;من عشق گمشده اي دارم که به ازدواج نرسید و بغض در این لحظه بر این بازیگر جوان غالب شد و اشک از چشم هایش روانه شد و علت این جدایی را بردباری نکردن طرف مقابل اعلام کرد.صحنه ي بسیار غم انگیز و غمگین کننده.

پلیس فتا و ماجرای شکایت محسن افشانی

باربد بابایی با مشاهده حال عجیب محسن افشانی که دیگر نمیتوانست با بغضی که راه گلویش را بسته بود در برنامه گفتگو کند ادامه داد;محسن با شناختی که من از او دارم آدم بسیار با احساسی هست و حتماً گودی آن عشق برایش بسیار چندان بوده هست و از محسن افشانی پرسید ازدواج کرده طرف مقابلت که بازیگر جوان در حالیکه اشک از چشمانش روانه بود گفت;نمی‌دانم و اشک اجازه ادامه گفتگو کردن را به او نداد.