پارس ناز پورتال

معرفی بهترین پوزیشن جنسی برای شب زفاف زناشویی

مجموعه : حذف شده است
معرفی بهترین پوزیشن جنسی برای شب زفاف زناشویی

معرفي بهترين پوزيشن جنسي براي شب زفاف زناشويي

شب زفاف بسيار مهم است ودر اين ميان زن و شوهر براي برقراري اولين رابطه جنسي خودشان بايد سعي کنند برترين پوزيشن را انتخاب کنند. 

 

کاهش درد اولين دخول

مهم ترين مضمون براي داشتن يک زندگي زناشويي رضايت بخش ودر عين حال لذت بخش, هنر برقراري تماس با همسر در حين رابطه جنسي است و بهمين علت قانون گذاشتن براي رابطه جنسي مفهوم صحيحي نيست. زيرا انسان‌ها بسيار با يک ديگر متمايز بوده و واکنش‌هاي خاصي نسبت به هر موردي نشان مي دهند. بنابر اين بعضي از موارد زير کلي بوده و مي تواند تنها بعنوان يک راهنما باشد.

 

ميزان درد اولين دخول

مضمون اول: روانشناسان توصيه مي کنند که شب زفاف را نبايد با جبر شروع کرد. در اولين دخول و پاره شدن پرده بکارت نه تنها جبر نبايد در کار باشد بلکه اين عمل بايد دنباله و نتيجه نوازشي صبورانه و معاشقه‌اي جانانه باشد و شوهر بايد عروس را تدريجي متمايل و راغب به عمل نمايد نه آن که با شتاب‌کاري

 

و بکار بردن زور, تنها حس شهوت خويش را فرو نشاند. دراين صورت تنها جسم زن را تصرف کرده و از تصرف روح او ناتوان مانده است. بنابر اين شوهر در شب زفاف بايد تمام تمهيدات لازم رابه کار گيرد ودر انتها ملايمت و ظرافت عمل کند و بداند که کوچک‌ ترين اشتباه در شب زفاف, آن چنان همسر خودرا خسته و دل آزرده مي کند که به اساني بهبود پذير نخواهد بودو گاه تا پايان زندگي زناشويي آثار آن بر جاي مي ماند.

 

برترين روش براي اولين دخول

مضمون دوم: در اولين دخول با همسر خود بهتر است که تقريباً ساکت باشيد؛ زيرا صحبت‌هاي اضافي و نابجا و حرف‌هاي تحريک کننده زدن ممکن است نتيجه عکس داشته باشد. زيرا شما تا به حال با همسر خود رابطه جنسي نداشته‌ايد و از تمايلات و مواردي که باعث ناراحتي او ميشود آگاه نيستيد.

 

بنابر اين سکوت نسبي برترين گزينه براي شروع يک رابطه آينده‌دار است. در عين حال اگر همسر شما بيش از حد ساکت بود مي توانيد با سوالاتي هم چون “حس خوبي داري؟”, “نظرت در مورد اين حالات چيه؟” و از اين قبيل, وي را همراه خود کنيد.

 

مضمون سوم: به هيچ عنوان نبايد بعد از رابطه جنسي پريشان و نگران شويد که مبادا همسرتان باردار شود يا دچار بيماري شويد. بهمين علت, برنامه ريزي براي پيش گيري از بارداري و رابطه جنسي ايمن بايد مد نظرتان باشد.

 

مضمون چهارم: از خوردن غذاي سنگين قبل از رابطه جنسي خودداري کنيد زيرا باعث خواب آلودگي‌تان ميشود. همينطور از خوردن مشروب پرهيز کنيد, زيرا نوشيدن الکل نعوظ را دشوار مي کند.

 

مضمون پنجم: نگران هم زمان کردن ارگاسم‌ها نباشيد. خيلي از بانو‌ها تا زمانيکه تجربه کافي پيدا نکنند, در طول رابطه جنسي ارگاسم نمي شوند. خيلي بعيد است که در اولين دخول بتوانيد هردو باهم ارضاء شويد. پس سعي کنيد که خوش بگذرانيد و حتما به هم ديگر بگوييد که چه چيز برايتان لذت بخش است و به ارضاء شدنتان کمک ميکند.

 

مضمون ششم: آقايان اگر خيلي زودتر از زماني که مي‌خواستند ارضاء شدند اشکالي ندارد. کمي عشق بازي کنيد, بخوابيد و باز دوباره امتحان کنيد. بار دوم بسيار ريلکس‌تر خواهيد بود.

 

درد پاره شدن پرده بکارت در اولين دخول

پاره شده پرده بکارت در اولين دخول ممکن است دردآور و با خون ريزي همراه باشد. هرچند که اين خون ريزي و درد مدت دوران زيادي طول نمي کشد و سريع برطرف مي شود. در تعداد زيادي از بانو‌ها اين حالات فقط 10 ثانيه طول ميکشد و بعد ازآن همه ي چيز ارام بخش ميشود. براي اين که اين مرحله از رابطه جنسي را بخوبي سپري کنيد, سعي کنيد که قبل از پاره شدن پرده بکارت, مدت قابل توجهي را صرف ملاعبه

 

و معاشقه کنيد تا ترشحات واژن زياد شود و از درد احتمالي کاسته شود. توصيه ميشود که يک ژل لوبريکانت درکنار شما قرار داشته باشد. زيرا ترشحات واژني بعضي از بانو‌ها در اولين دخول به علت استرس و اضطراب در حد کافي نيست و اين خود باعث درد ميگردد. بنابر اين استفاده از ژل لوبريکانت ميتواند موثر واقع شود. همينطور ژل لوبريکانت باعث کاهش احتمال پاره شدن کاندوم در حين رابطه مي شود.

 

برترين حالت براي اولين دخول

مضمون هفتم: تا سه روز پس از اولين دخول خون ريزي بسيار جزئي, طبيعي است و نبايد نگران بود. ولي در صورت ادامه پيدا کردن خون ريزي حتما بايد به جراح و متخصص زنان و زايمان مراجعه کرد.

 

آقايان در صورت عدم مشاهده خون ريزي در اولين دخول نگران نشوند گذشته از فقدان مادرزادي پرده بکارت در بعضي زنان, در صورتي که زن در هنگام رابطه جنسي, آرام و بدون تنش بوده, دوران کافي براي عشق ورزي داشته باشد, با طرف مقابل خود احساس اساني کند و دهانه واژنش به اندازه کافي مرطوب باشد,

 

آلت تناسلي مرد به نرمي وارد واژن او مي شود. به اين ترتيب ممکن است در اولين دخول خون ريزي نداشته باشد و يا به علت نوع خاصي از پرده بکارت «پرده ارتجاعي» رخداد نظير اين مي‌افتد. اما اگر زن پريشان باشد يا بترسد و پاهايش را جمع کند دهانه واژن تنگ خواهد شد و هنگام دخول خون ريزي و درد خواهد داشت.

 

آموزش اولين دخول و برترين پوزيشن براي اولين دخول

آموزش اولين دخول با عکس

از آنجايي که درنظر مردم پرده بکارت پرده‌اي بسيار سفت و محکم است که تنها با فشار پاره مي شود, بعضي مردها در هنگام رابطه جنسي فشار زيادي به دهانه واژن آورده و سبب پارگي دهانه واژن و درد و خون ريزي مي شوند. در صورتي که اگر زن هنگام رابطه جنسي آمادگي کافي داشته و به دور از احساس اضطراب باشد هيچ نيازي به فشار از سوي مرد نيست.

 

نکاتي در مورد پرده بکارت در اولين دخول

پرده بکارت عضوي ماهيچه‌اي است که در ابتداي واژن قرار دارد و عمدتا در اولين دخول از بين مي رود. در بعضي از زنان اين پرده شکل حلقوي داشته و ممکن است در اثر رابطه جنسي اصلا آسيبي نبيند و خون ريزي رخ ندهد. در زناني که داراي اين نوع پرده بکارت هستند گاه مشاهده ميشود که به خاطر بافت ماهيچه‌اي ضخيم آن, تا مدت‌ها بعد از اولين رابطه جنسي همواره درد مقاربت مشاهده مي شود.

 

روش صحيح اولين دخول

تعداد رشته‌هاي عصبي در پرده بکارت نسبت به بعضي از عضلات ديگر بدن بسيار کم است و بهمين علت در صورت آرامش جسمي و رواني پارگي آن طبق معمولً با درد کمي همراه است. عمل دخول و پاره شدن پرده بهتر است در زماني که بدن آرام است و هيچ اضطراب و خستگي ندارد انجام شود. بنابر اين نزديکي در اولين دخول شب ازدواج و پس از مراسم طولاني عروسي توصيه نمي شود.

 

زنان بهتر است قبل از نزديکي نه به منظور گرفتن گواهي سلامت پرده بکارت, بلکه به علت آگاهي از نوع پرده به دکتر متخصص زنان مراجعه کرده و توضيحات لازم را تقاضاي کنند؛ زيرا در موارد نادري که پرده بکارت از نوع ضخيم باشد, براي پاره شدن آن احتياج به عمل جراحي است.

 

گاهي پرده بکارت با يکي دو بار نزديکي کاملاً پاره نميشود و هر بار قسمتي ازآن پاره شده و کمي خون ريزي ميکند. البته بدون پارگي پرده, مايع اسپرم ريخته شده بر روي آن مي تواند سبب حاملگي شود, زيرا اسپرماتوزئيد موجود در اسپرم مي تواند از سوراخ پرده حرکت کرده و بطرف تخمک زن برود و حاملگي ايجاد شود. دراين موارد زن با پرده سالم باردار مي شود.

 

علت درد شکم زن و درد آلت تناسلي مردان در اولين دخول

علت درد در ناحيه شکم در بانو‌ها در هنگام رابطه جنسي مي تواند ناشي از کيست‌هاي تخمدان, مشکلات مجاري ادراري, بيماريهاي عفوني لگني, آنديومتريوزيس و … باشد که لازم است توسط متخصص زنان و زايمان مورد محاسبه و بررسي و آزمايش قرار گيرند.

 

اما علت درد در آلت تناسلي مردان ميتواند ناشي از بيماري‌هاي دستگاه تناسلي مردانه و يا آسيب و اختلال در بافتي که روي آلت مردانه را پوشانده است باشد که آن‌ها نيز بايد براي درمان بايد به متخصصيني مثل اورولوژيست‌ها مراجعه نمايند.