پارس ناز پورتال

پوست زیتونی و انتخاب رنگ رژ لب مناسب

مجموعه : مدل آرایش لب
پوست زیتونی و انتخاب رنگ رژ لب مناسب

پوست زیتونی و انتخاب رنگ رژ لب مناسب 

خانم هایی که رنگ پوست زیتونی دارند باید متناسب با رنگ پوستشان رنگ رژ لب مناسب را انتخاب کنند تا زیبایی متناسب و عالی داشته باشند. اگر شما پوستی زیتونی دارید باید خوشحال باشید زیرا رنگ های بسیاری برای رژلب وجود دارد که با ترکیب رنگ پوست شما سازگاری خواهند داشت.

 

از رنگ صورتی تیره تا رنگ های مرجانی می توانید انتخاب کنید. همیشه باید سعی کنید رژ لبی انتخاب کنید که با رنگ پوست شما سازگاری دارد.رنگ پوست زیتونی در واقع از قهوه ای متوسط تا تیره را در برمی گیرد.زنان با پوست زیتونی می توانند سایه های گوناگونی از رژلب را امتحان کنند. زیرا پوست بدن آنها نه تیره است و نه روشن و با رنگ رژلب ترکیب بسیار جالبی خواهد داشت.

 

خانوم ها با پوست زیتونی می توانند رنگ های توتی ، قرمز و نارنجی جیغ را انتخاب کنند. اگر رنگ صورتی را دوست دارید پس گزینه های بسیاری دارید از رنگ صورتی و بنفش گرفته تا هندوانه ای.

 

رژلب صورتی : زنان با رنگ پوست زیتونی باید رژ لبی با سایه ی صورتی رنگ انتخاب کنند زیرا رنگی گرم است و ته رنگ زرد در آن مشاهده می شود. این خانوم ها باید از رژ لب هایی با ته رنگ آبی پرهیز کنند. رنگ هایی نظیر صورتی خاکی ، صورتی رزی و صورتی نارنجی رنگ های بسیار زیبایی برای پوست های زیتونی هستند.

 

رژلب های بی رنگ و خنثی : زنان با پوست های تیره می توانند رنگ های خاکستری مایل به قهوه ای و خنثی را انتخاب کنند. بهتر است رژهای مات در رنگ شاه بلوطی و بادامی استفاده شود. همچنین در طول روز سعی کنید از رنگ های خنثی استفاده کنید.

 

رژلب توتی رنگ : این رنگ از رژلب یک نگاه اغواکننده ای به لب ها می دهد. رنگ های شرابی ، آلویی ، توتی و کشمشی از جمله این رنگ ها هستند که زیبایی چهره شما را دو چندان می کنند.

 

رژلب قرمز : رژ لب قرمز در میان بسیاری از زنان جایگاه خاصی دارد و برای پوست زیتونی نیز استفاده از آن توصیه می شود.