پارس ناز پورتال

پیشنهادهای عالی برای تزیین سقف منزل

مجموعه : دکوراسیون
پیشنهادهای عالی برای تزیین سقف منزل

پیشنهادهای عالی برای تزیین سقف منزل 

برخی افراد برای سقف منزل خود طرح های بسیار زیبایی را گزینش می کنند و به کار می گیرند مانند طرح هایی که ما برای شما آورده ایم. بسیاری از طراحان از سقف با عنوان دیوار پنجم یاد می کنند، اگر بخواهیم کمی حرفه ای و خاص تر به فضای خانه ی خود نگاه کنیم قطعا به تزیین سقف ها نیز مانند تزیین دیوار ها نگاه خواهیم کرد،

 

امروز در اینجا می خواهیم ایده های منحصر به فرد و ساده ای در رابطه با تزیین سقف در اختیار شما بگذاریم با ما همراه باشید.

 

۱. تزیین سقف با رنگ های درخشان
پیشنهادهای عالی برای تزیین سقف منزلاگر فضای اتاق خواب شما ساده و به دور از تجمل است و دوست دارید دکوراسیون آن را کمی لوکس تر و منحصر به فرد تر جلوه دهید کافی است از تزیین سقف با کمک رنگ های درخشان مثل نقره ای یا طلایی استفاده کنید و جلوه ی لوکسی به فضای اتاق خواب خود ببخشید. 

 

۲. استفاده از تم راه راه در تزیین سقف
پیشنهادهای عالی برای تزیین سقف منزلشاید پیش تر با کاغذ دیواری های طرح راه راه آشنا شده باشید، این کاغذ دیواری ها دیوارها را بلند تر نشان می دهند در نتیجه فضای شما بزرگتر به نظر می رسد، با استفاده از تم راه راه برای سقف می توانید ظاهر منحصر به فرد و خاصی به فضای سقف خود ببخشید و چهره ی دکوراسیون خود را تغییر دهید. 

 

۳. تزیین سقف به سبک صنعتی
پیشنهادهای عالی برای تزیین سقف منزلبرای داشتن یک سبک صنعتی می توانید روی بخش های مختلفی از فضای دکوراسیون تان به خصوص سقف ها حساب باز کنید، همان طور که در تصویر می بینید در تزیین سقف این آشپزخانه از قلع استفاده شده است و حالت آینه ای به سقف بخشیده است و ظاهرآن را خاص تر کرده است. 

 

۴. تزیین سقف با رنگ های ملایم
پیشنهادهای عالی برای تزیین سقف منزلهمان طور که در این تصویر می بینید برای داشتن ترکیب رنگ منحصر به فرد و آرامش بخش از رنگ آبی برای سقف استفاده شده است و علاوه بر تاکید بر سقف با تزیین سقف ترکیب رنگ منحصر به فردی در فضای دکوراسیون ایجاد شده است. 

 

۵. تزیین سقف با کاغذ دیواری
پیشنهادهای عالی برای تزیین سقف منزلشاید استفاده از کاغذ دیواری برای تزیین سقف کمی دور از ذهن به نظر برسد، اما همان طور که در تصویر می بینید با استفاده از یک تصویر زیبا و لوستر خاص ظاهر این سقف بیش از بیش خیره کننده شده است و چهره ی دکوراسیون را به خوبی تغییر داده است.

 

۶. تزیین سقف با رنگ های سیاه و سفید
پیشنهادهای عالی برای تزیین سقف منزلبرای داشتن یک دکوراسیون خاص و منحصر به فرد می توانید در تزیین سقف خود از راه حل رنگ های متضاد استفاده کنید، کافی است رنگ های خنثی سیاه و سفید را با سایر اجزای دکوراسیون خود هماهنگ کنید و دکوراسیونی منحصر به فرد داشته باشید. 

 

۷. تزیین سقف با استفاده از گچ بری های ساده
پیشنهادهای عالی برای تزیین سقف منزلاستفاده از گچ بری برای تزیین سقف ها یکی ساده ترین و پر طرفدارترین ایده ها می باشد که با کمک آن ها می توانید به سادگی ظاهر دکوراسیون خود را تغییر دهید. 

 

۸. نقاشی روی سقف
پیشنهادهای عالی برای تزیین سقف منزلاگر در هنر نقاشی مهارت کافی داشته باشید به سادگی می توانید با ایجاد نقش و نگار خیره کننده در سقف تان آن را تزیین کنید و ظاهر متفاوت تری به دکوراسیون داخلی تان ببخشید.

 

۹. تزیین سقف با مصالح مختلف
پیشنهادهای عالی برای تزیین سقف منزلهیچ قانونی در دکوراسیون داخلی وجود ندارد که شما را مجبورر به استفاده از یک متریال برای سقف تان نمی کند، شما می توانید برای پوشش سقف تان از ترکیب چند متریال مختلف استفاه کنید و ظاهر دکوراسیون خود شیک تر کنید.

 

۱۰. تزیین سقف ایوان
پیشنهادهای عالی برای تزیین سقف منزلتزیین سقف فقط محدود به فضاهای داخلی دکوراسیون شما نمی شود به سادگی می توانید سقف فضایی مانند ایوان تان را هم تزیین کنید و از زیبایی آن لذت ببرید. اگر در تزیین سقف ایوان تان از رنگ های آبی استفاده کنید به سادگی می توانید پشه های مزاحم را از فضای خود دور کنید و آرامش را به فضای پیرامونتان هدیه کنید.

 

سایت چیدانه