پارس ناز پورتال

پیشنهاد بهترین هدیه ها برای روز معلم

پیشنهاد بهترین هدیه ها برای روز معلم

توصیه برترین هدیه ها برای روز معلم 

برای روز معلم و قدردانی از آموزگاران میتوانیم هدیه تهیه کنیم تا مقدار بسیار کوچکی از زحمات انها را با شاد کردن انها حل کنیم. 12 اردیبهشت روز معلم نامگذاری شده و گزینه هدیه روز معلم از کارهای بی نظیر شیرین و دوست داشتنی هست، که برای همه ي ما اهمیت خیلی زیادی دارد. همینطور که همۀ می‌دانیم

 

دوازده اردیبهشت به نام روز معلم نامگذاری شده و همه ي دوست داریم به پاس قدردانی از زحمات معلم ها و استادهای گرامی مان هدیه ایی تقدیمشان کنیم. پس باید برای گزینش هدیه روز معلم توجه زیادی داشته باشیم.

 

هدیه روز معلم چی بخرم؟

همه ي معلم هاي گرامی از شاگردهایشان توقع هدیه ندارند و با یک تبریک ساده هم بی نهایت شاد میشوند اما اغلب خود ما دوست داریم هدیه ایی تهیه کنیم. نخستین و قشنگ ترین پیشنهادم به شما دوستهای خوبم خرید یک شاخه گل بعنوان هدیه روز معلم هست که مطمئنا استاد و معلمتان را خیلی شاد میکند.

 

* گاهی یک دست نوشته یا یک نامه میتواند قشنگ ترین هدیه جهان باشد، به دلیل این که آن یادداشت پر از حرفهای دل هست و مطمئنا به دل معلم عزیزتان هم مینشیند.

 

* موقع هدیه دادن به معلمتان کارت پستال و کارت تبریک را هم فراموش نکنید.

 

* می‌توانید بعنوان هدیه روز معلم در این روز قشنگ با تهیه یک جعبه شیرینی یا شکلات و همینطور خرید یک کیک کوچک به مشاهده معلم عزیزتان بروید و این طوری آن را شاد و شاد کنید.

 

* کتاب میتواند برترین کادو روز معلم باشد، اینطوری هر موقع معلمتان مشغول مطالعه آن کتاب شد به یاد شما میوفتد.

 

* همین طور می‌توانید بعنوان هدیه روز معلم از انواع خوکار و خودنویس و همین طور لوازم تحریر بهره گیری کنید و مطمئن باشید که هدیه شما کاربردهای زیادی دارد.

 

* یکی دیگر از هدایایی که در روز معلم خیلی پرطرفدار هست انواع دکوری برای روی میز تحریر هست که از بین این دکوری ها جاقلمی کاربرد بیشتری دارد و می‌شود گفت همۀ آن را می پسندند و از آن خوششان می‌آید.

 

* همین طور میشود برای هدیه روز معلم از انواع هدیه ها مثل کیف پول و عطر و هر چیز دیگری که فکر میکنید می پسندند بهره گیری کنید. انشاالله توانسته باشم برای گزینش هدیه به شما کمکی کنم و برترین هدیه را برای معلم و استاد مهربانتان تهیه کنید. هفته معلم بر همۀ معلم هاي زحمتکش و دوست داشتنی مبارک.

 

* قران یا مفاتیح، این هدیه هم میتواند جنبه معنوی داشته باشد و هم هدیه با ارزشی هست گفته اند معلمی در چند سال خدمتش در آموزش و پرورش گفته هست برترین هدیه اي که دریافت کردم و هم اکنون هم که باز نشسته شده ام از آن بهره گیری می‌کنم قرانی هست که یکی از دانش آموزانش به او در روز معلم داده هست که همه ي وقت هم به یاد اوست و برای خوشبختیش دعا میکند

 

* یک جعبه شیرینی یا شکلات با تزیینات خوشگل هم میتواند یک کادو مفید و خوشمزه برای معلم زحمت کش و مهربان باشد یا یک کیک کوچک که روی آن یک جمله خوشگل درمورد قدر دانی از معلمتان باشد.

 

* انواع دکوری مثل یک جاقلمی دکوری یا انواع مجسمه ها یا ظروف دکوری هم کادوی زیبایی خواهد بود که همۀ معلم ها آن را می پسندند.

 

* یک رمان جذاب هم با موضوعات گوناگون یک هدیه مفید هست.

 

* از دیگر هدایای جذاب شمع هاي نسوز زیباست.

 

* تابلویی که شعری برای روز معلم روی آن نوشته اند هم کادویی جذاب و به یاد ماندنی می باشد.

 

* یک گلدان پر از گل که گلدان آن با مداد هاي رنگی تزیین شده باشد هم بسیار زیباست.

 

* لیوان هاي سرامیکی در رنگ ها و نقش هاي زیادی در بازار میباشند که با قیمت مناسب میتوانید بخرید.