پارس ناز پورتال

پیشگویی های نوستراداموس درمورد سال 2017

پیشگویی های نوستراداموس درمورد سال 2017

پیشگویی های نوستراداموس درمورد سال 2017 

نوستراداموس پیشگوی معروف اهل فرانسه است که بسیاری از گفته های وی از سال 1500 میلادی تا کنون به حقیقت پیوسته است. اگر شما هم مثل ما می خواهید از برترین پیشگویی نوستراداموس برای ۲۰۱۷ باخبر شوید با ما همراه شوید تا بی‌صبرانه به گوی‌های بلورین‌مان چشم بدوزیم و کتاب نوستراداموس را بررسی کنیم تا ببینیم برای ۲۰۱۷ چه پیش‌بینی‌هایی کرده است.

 

۱۰. روسیه و اوکراین یک پیمان صلح امضا خواهند کرد

طبق پیشگویی نوستراداموس برای ۲۰۱۷ ، سال جدید سالی خواهد بود که روسیه و اوکراین به توافق می‌رسند – شروط این توافقنامه هنوز نامشخص است. ایالات متحده با آتش‌بس جدید مخالفت خواهد کرد اما آلمان و سایر اعضای اتحادیه‌ی اروپا از آن استقبال خواهند کرد. این امر با آن‌چه پیش‌تر اتفاق افتاده است

 

و آن‌چه در گزارش‌های رسانه‌های جریان اصلی خوانده‌ایم متفاوت است. در دسامبر ۲۰۱۵ جو بایدن، نخست‌وزیر ایالات متحده، موضع خود را بیان کرد – ایالات متحده مصمم است که ببیند روسیه به پیمان صلحی ناپایدار وفادار است و کریمه را به کی‌یف بازگرداند.

 

۹. چین حرکات جسورانه‌ای انجام خواهد داد

چین برای درمان ” عدم تعادل اقتصادی “ در جهان حرکات جسورانه‌ای انجام خواهد داد. طبق پیشگویی نوستراداموس برای ۲۰۱۷ اقدامات این کشور اثرات گسترده‌ای خواهد داشت. آیا همان‌طور که بابا ونگا در قرن ۲۰‌ام پیش‌بینی کرد، چین تبدیل به ابرقدرت جدید خواهد شد؟ در دهه‌ی گذشته،

 

تصور تبدیل چین به ابرقدرت بعدی دنیا، تقریبا به ایده‌ی ثابتی برای نظریه‌پردازان سیاسی جهان تبدیل شده است. در مقایسه با سایر کشورهای عضو بریکس – برزیل، روسیه، و هند – چین مثل ماه می‌درخشد. از ۱۹۷۸ تاکنون، چین قادر بوده است از یک بازیگر حاشیه‌ای در عرصه‌ی جهانی به قدرتی بدل شود که ۲ تریلیون دلار از طریق سرمایه‌گذاری خارجی جذب کرده است.

 

۸. سال تعریف برای امریکای لاتین

در حالی‌که ۲۰۱۷ برای کشورهای امریکای لاتین سال موفقیت نخواهد بود، نوستراداموس پیش‌بینی کرده است که این سال برای آنها سال بازتعریف خواهد بود. دولت‌ها از سیاست‌های چپ‌گرایانه فاصله خواهند گرفت و به ایجاد عرصه‌ای برای ناآرامی مدنی در منطقه کمک خواهند کرد.

 

۷. ایتالیا با دشواری‌های مالی مواجه خواهد شد.

بیکاری و گرفتن وام، ایتالیا را به ”کانون“ بحران اقتصادی اتحادیه‌ی اروپا تبدیل می‌کند، و توجهات را از یونان و اسپانیا به سمت خود معطوف می‌کند. سیستم بانکداری ایتالیایی دچار مشکلات جدی است و شکست این بانک‌ها تنها قطره‌ای از دریا است. وام‌های معوق، یعنی وام هایی که بدهکار آنها را مطابق توافق پرداخت نمی‌کند،

 

و هنوز توسط بانک‌ها کسر نشده‌اند، در دو سال گذشته افزایش یافته‌اند. در این زمان ۱۸٪ تمام وام‌های پرداخت نشده در ایتالیا معوق هستند. احیای اقتصاد ایتالیا نیازمند فداکاری‌هایی نه تنها از سوی ایتالیایی‌ها، بلکه از سوی سایر اعضای اتحادیه‌ی اروپا است.

 

۶. محاسبات ابری ناپدید خواهد شد

نوستراداموس هم‌چنین پیش‌بینی کرده است که کلمه‌ی ’ ابر ‘ از رایانش ابری ناپدید خواهد شد زیرا تصور می‌شود تا ۲۰۱۷ بیش‌تر رایانه‌ها در ابر عمل کنند.

 

۵. فلج شدن ابرقدرت

ابرقدرت کنونی، که به ایالات متحده اشاره دارد، به طرز فزاینده‌ای غیرقابل کنترل و در رسیدگی به امور دنیا بی‌کفایت خواهد شد. قطب‌بندی ایدئولوژیک، فساد سیاسی، نابرابری فزاینده، جهانی شدن نخبگان سازمانی و مالی، و شکست سیستم‌های اجتماعی بزرگ عوامل رو به رشدی در این فلج شدن هستند.

 

۴. جنگ‌ها و گرمایش جهانی

نوستراداموس معتقد بود که احتمال وقوع ’ جنگ‌های با سلاح گرم ‘ ممکن است در ۲۰۱۷ به دلیل گرمایش جهانی و نابودی منابع تشدید شود. در حالی‌که درگیری‌ها ادامه می‌یابد، بزرگ‌ترین تهدید در آینده تروریست‌ها و حملات بیولوژیکی خواهد بود.

 

۳. سفر فضایی تجاری

سفر فضایی تجاری مفید است اما فراتر از پرواز به مدارها، همه‌چیز به صورت نمایی دشوارتر خواهد شد. ماه، سیارات، و ماموریت‌های استخراج معادن اهداف غیرمحتملی در دو سال آینده خواهند بود.

 

۲. استفاده گسترده‌تر از نیروی خورشیدی

طبق گفته نوستراداموس تا ۲۰۱۷، فناوری‌های خورشیدی می‌توانند سهم قابل توجهی از تولید نیروی جهانی را تشکیل دهند، که به اقتصادها و کسب و کارها کمک می‌کند در مقابل افزایش قیمت انرژی و تاثیر تغییرات آب‌وهوایی محفوظ بمانند.

 

۱. کره‌ی شمالی و جنوبی ادغام می‌شوند

کره‌ی شمالی و جنوبی ادغام خواهند شد. کیم جونگ اون از قدرت برکنار می‌شود و در روسیه پناهنده می‌شود. کیم جونگ اون، دیکتاتور کره‌ی شمالی بیرحم‌تر و خطرناک‌تر از پدرش است. جوان‌ترین فرزند خانواده‌ی حاکم که ۶۵ سال بر کره‌ی شمالی تسلط داشته‌اند، از ۱۷ دسامبر ۲۰۱۱ رهبری ” جمهوری دموکراتیک

 

مردم “ را از پدرش به ارث برده‌ است. از آن روز وحشتناک، کیم جونگ اون با آزمایش سلاح‌های هسته‌ای و تهدید به استفاده علیه امریکا و کره‌ی جنوبی، یک بحران بین‌المللی خطرناک ایجاد کرده است. او هم‌چنین عکس عجیبی از خودش در هنگام اجرای دستور بیرحمانه‌ی حملات هسته‌ای علیه سرزمین ایالات متحده منتشر کرده است.