پارس ناز پورتال

پیشگویی های وحشتناک نوستراداموس برای سال 2019

پیشگویی های وحشتناک نوستراداموس برای سال 2019

پیشگویی های وحشتناک نوستراداموس برای سال 2019 

نوستراداموس پیشگوی مشهوری است که تا کنون نیمی از حرف هایي که درمورد آینده زده است درست از آب درآمده و باعث خاطرجمعی مردم بخود شده است. تقریباً هرسال مواردی تحت عنوان پیش گویی هاي نوستراداموس برای سال جدید منتشر میشود ، پیشگویی هایي که بعضی ازآن به نحوی محقق شده

 

و بعضی دیگر هرگز رخ نمیدهند چرا که هیچکس نمیتواند حوادث آینده را پیش گویی کند مگر مواردی جزئی.در ادامه اینبخش از سرگرمی پارس ناز به گزارش جدید «daily express» خواهیم پرداخت  گزارشی تحت عنوان پیش گویی هاي نوستراداموس برای سال 2019.

پیشگویی های وحشتناک نوستراداموس برای سال 2019

پیشگویی هاي خوفناک نوستراداموس برای سال 2019

 

گفته می‌شود نوستراداموس غیبگوی فرانسوی که درسال 1566 از جهان رفت، خیزش ناپلئون و هیتلر، واقعه 11 سپتامبر و ظهور گروه تروریستی داعش رابه درستی یش بینی کرده بودو تا کنون 50 درصد از پیشگویی هاي او به حقایق پیوسته است.

 

1- زمين لرزه اي بزرگ و زمین لرزه اي خوفناک

در حالی که زمین لرزه ها در چند ماه گذشته اکثر نقاط جهان رابه حرکت در آورده اند نوستراداموس پیشبینی کرده است یک زمین لرزه مناطق غربی کشور آمریکا را خواهد لرزاند و قدرت آن به اندازه اي خواهد بود که اثر آن در سرزمین هاي سراسر جهان احساس خواهد شد.در بخشی از این گزارش آمده است

 

که کارشناسان معتقدند یک زمین لرزه 8 ریشتری مدتهاست در مسیر خطرناک کالیفرنیا به تعویق افتاده است ودر فاصله 60 مایلی ساحل اقیانوس آرام از کالیفرنیای شمالی تا ونکوور شهر های اصلی هم چون پورتلند، سیاتل و ونکوور در خطر سونامی عظیمی قراردارند .

 

2- سال 2019 سال جنگ جهانی سوم است!

این پیشگوی مشهور یکی از پیشگویی هاي خود راکه برای سال 2017 هم انجام داده بود تکرار کرده و معتقد است سال 2019 سال شروع جنگ جهانی سوم است و جنگی به مدت 27 سال بین دو ابرقدرت جهان رخ خواهد داد ؛ او معتقد است چین، روسیه و کره شمالی علیه ایالات متحده متحد خواهند شد.

پیشگویی های وحشتناک نوستراداموس برای سال 2019

3- مرگ ثروت و فروپاشی اقتصاد!

برای توضیح این پیشگویی نوستراداموس میگوید:«ثروتمند چندین بار می میرد. احتمالا این پیشگویی به واسطه حدس نوستراداموس برای وقوع جنگ جهانی است که مطمئنا تاثیر گذار خواهد بود.

 

4- فوران آتشفشان با 6 هزار قربانی

نوستراداموس پیشگویی خوبی برای مردم کشور ایتالیا نداشته و میگوید درسال 2019 آتشفاشنی سبب زمین لرزه خواهد شد ، زمین لرزه اي که هر 5 دقیقه زمین رابه لرزه خواهد انداخت و حداقل 6 هزار نفر قربانی خواهد گرفت.

 

5- ستاره دنباله دار بد خبر!

نوستراداموس گفته درسال 2019 ستاره دنباله داری که خبر از فاجعه در سیاره زمین می‌دهد دیده خواهد شد در حالی‌که ، ناسا میگوید لااقل در صد سال آینده چنین تهدیدی وجود نخواهد داشت.

 

6- عمر 200 ساله انسان

برخلاف پیشگویی هاي وخیم نوستراداموس پیشبینی کرده است که درسال 2019 پیشرفت علم طول عمر انسان را افزایش خواهد داد تا حدی که انسانها بتوانند 200 سال عمر کنند.

 

توانا شدن انسان برای تکلم با حیوانات

مردمانی که برای بچه دارشدن نیازمند مجوز یا گواهینامه خواهد بود

ناپدید شدن تفاوت هاي زبانی

آتش سوزی هاي جنگلی در اثر گرمای جهانی

 

و پایان مالیات در غرب از دیگر پیش گویی هاس نوستراداموس برای سال 2019 میلادی بوده است که دیلی اکسپرس منتشر کرد.