پارس ناز پورتال

بهترین راه ها برای از بین بردن چروک پوست گردن

بهترین راه ها برای از بین بردن چروک پوست گردن

برترین راه ها برای از بین بردن چروک پوست گردن 

چروک شدن پوست گردن می‌تواند به خصوص برای خانم ها ناراحت کننده باشد، زیبایی و شادابی پوست گردن همه ي وقت در دید هست. پوست گردن یکی از قسمت هایي هست که شاید خانم ها به آن دقت کمی داشته باشند. ولی بدانید که اگر به دنبال زیبایی هستید باید از ایجاد چین و چروک در گردن تان پیش گیری کنید. با ما همراه شوید تا شما را با روشهای پیشگیري از ایجاد چین و چروک در گردن تان آشنا کنیم.

 

دغدغه بیشتر خانم ها مراقبت از پوست صورت هست و کمتر کسی ممکن هست به پوست گردن هم توجهی نشان دهد. اگر میخواهید همۀ وقت} خوشگل و جوان بمانید اضافه بر پوست صورت باید از پوست گردن و حتی قسمت هاي دیگر بدن هم به خوبی مراقبت کنید. در این جا با روشهای پیشگیري از چروک شدن گردن آشنا شوید.

 

برای جلوگیري از چین و چروک در گردن تان ضد آفتاب بزنید
مهمترین کاری که می‌توان برای جوان نگه داشتن پوست گردن انجام داد بهره گیری از کرم ضد آفتاب هست. اضافه بر پوست صورت باید به پوست گردن هم ضد آفتاب بزنید.

 

برای جلوگیري از چین و چروک در گردن تان روی صورت را بپوشانید
بهره گیری از کلاه نه تنها پوست صورت را از آفتاب سوختگی حفظ میکند بلکه از قرار گرفتن پوست گردن در برابر اشعه هاي ماوراء بنفش نیز پیشگیری می‌کند.

 

برای پیش گیری از چین و چروک در گردن تان، کرم صورت بهره گیری کنید
 به گزارش پارس ناز بله میتوانید از فروشگاه هاي لوازم آرایشی کرم هاي مخصوص گردن تهیه کنید اما اینکار ضرورت چندانی ندارد چون کرم هاي مناسب پوست صورت برای پوست گردن هم مناسب میباشند. کرم هایي تهیه کنید که حاوی پپتید یا رتینول باشند زیرا رشد کلاژن پوست را تحریک میکنند.

 

برای جلوگیري از چین و چروک در گردن تان به پشت بخوابید
این حالت به دلایل مختلفی برترین حالت خواب هست. یکی از دلایل این هست که مانع از چروک شدن پوست گردن در طول شب می‌شود. وقتی روی شکم یا به پهلو میخوابید پوست صورت و گردن به بالش فشار داده میشود و این کم کم زمان باعث ایجاد چین و چروک و خطوط روی پوست می‌شود.

 

برای جلوگیري از چین و چروک در گردن تان کمتر از گوشی تلفن همراه بهره گیری کنید
متخصصین پوست یکی از عوامل پیری زودرس را بهره گیری بیش از حد از تلفن همراه می‌دانند. وقتی هنگام بهره گیری از گوشی مدام سرتان را به پایین خم میکنید کم کم زمان روی پوست گردن چین و چروک ایجاد شده و روز به روز عمیق تر میشود. برترین کار برای پیشگیري از این مشکل بهره گیری کمتر از گوشی تلفن همراه هست یا اینکه حداقل هنگام بهره گیری از تلفن همراه، گوشی را بالا نگه دارید تا مجبور نباشید سرتان را خم کنید.