پارس ناز پورتال

چندین نکته مهم برای خرید لباس زنانه شیک

مجموعه : مدل لباس جدید
چندین نکته مهم برای خرید لباس زنانه شیک

چندین نکته مهم برای خرید لباس زنانه شیک

خرید لباس زنانه فوت و فن‌هاي زیادی دارد که دانستن‌شان خالی از لطف نیست. هر کدام از این راه‌ها در عین ساده به نظر رسیدن, به شما کمک می کنند استایل بهتری برای خودتان بسازید و جلوی اشتباه کردن را بگیرید.

 

خرید لباس زنانه با دقت به سایز

وقتی پای خرید لباس زنانه وسط می آید, برترین کار این هست که به سایز خودتان وفادار بمانید. بعضی از بانو‌ها, به ویژه کسانی که اضافه وزن دارند, فکر میکنند اگر لباس‌هاي گشاد بپوشند, اضافه وزنشان مخفی می شود.

 

این قاعده تنها در صورتی درست از آب در‌می‌ آید که لباس یک سایز بزرگتر باشد یا تنها در بعضی بخش‌ها, مانند روی شکم, پارچه‌اي آزاد داشته باشد. بنابراین موقع خرید لباس زنانه و به طور کلی خرید پوشاک, سراغ سایزهای خیلی بزرگ نروید.

چندین نکته مهم برای خرید لباس زنانه شیک

دست به کار شدن برای خرید شلوار

عده‌اي از بانو‌ها فکر می کنند شلوار خیلی به چشم نمی آید و همین که مانتو یا شومیز آن‌ها متفاوت باشد, کافی هست. این طرز تفکر اشتباه هست. درست هست که یک شلوار جین زنانه ممکن هست به خیلی از لباس‌هاي شما بیاید, اما نباید داشتن شلوار کتان یا شلوار پارچه‌اي را فراموش کنید.

 

چند دست شلوار با رنگ‌هاي گوناگون طوری که به اکثر لباس‌ها و مانتوهای شما بیایند کار را برای ست کردن لباس آسان می کند. اگر دنبال ایده میگردید, برای خرید اینترنتی شلوار به دیجی استایل سر بزنید و مدل‌ها را با هم سنجش کنید. اگر بالاتنه‌تان چاق هست سراغ لگینگ نروید و اگر قدتان کوتاه هست از شلوار دم پا گشاد بهره گیری نکنید.

چندین نکته مهم برای خرید لباس زنانه شیک

خرید مانتو و اهمیت رنگ‌ هاي خوشحال

هر وقت قصد خرید مانتو داشتید حتماً سراغ رنگ‌هاي خوشحال هم بروید. خیلی از بانو‌هاي ایرانی عادت کرده‌اند فقط رنگ‌هاي تیره برا انتخاب کنند که در نهایت باعث میشود, روحیه‌شان خسته به نظر برسد و طراوت‌شان کم. هنگامی که برای خرید حضوری به فروشگاه مانتو میروید یا وقتی قصد خرید اینترنتی مانتو را دارید دست بگذارید روی رنگ‌هاي پر انرژی. مطمئن باشید تاثیر این رنگ‌هاي خوشحال کمتر از  لوازم آرایش نخواهد بود.

چندین نکته مهم برای خرید لباس زنانه شیک

ایمان به قدرت اکسسوری

یقین کنید بهره گیری‌ي درست از زیورآلات, باعث می شود چیزی شبیه معجزه در ظاهر شما رخداد بیفتد. اگر همه ي وقت دنبال سادگی هستید, می توانید سراغ زیورآلات ساده بروید اما نباید اینجور باشد که به دلیل سادگی از هیچ وسیله‌ي زینتی بهره گیری نکنید. زیورآلات, خانمانه بودن استایل شما را اکثر می کند و جذابیت بیشتری به ظاهر زنانه‌ي شما میدهد. از قدرتشان به هیچ وجه غافل نشوید. در کنار زیورآلات متنوع, بهتر هست یک ست هم داشته باشید که به اکثر لباس‌هایتان بیاید.

چندین نکته مهم برای خرید لباس زنانه شیک

شومیز به جای تی شرت

اگر دوست دارید یک بانو خوشتیپ باشید هیچ وقت در حضور دیگران, حتی فامیل نزدیک, تی شرت نپوشید. شومیز زنانه به مراتب انتخاب‌ي بهتری برای انتخاب کردن هست. برای خرید اینترنتی شومیز هم دیجی استایل انتخاب‌هاي خوبی به شما توصیه میدهد. پوشیدن تی شرت زنانه را به مواقعی اختصاص دهید که رسمیت برایتان هیچ اهمیتی نداشته باشد.

چندین نکته مهم برای خرید لباس زنانه شیک

اهمیت خرید لباس مجلسی

وقتی نوبت به خرید لباس مجلسی دخترانه یا زنانه میرسد باید به دلیل داشته باشید که این لباس قرار هست نماینده‌ي سلیقه و حتی تیپ شخصیتی شما در محیطی باشد که رسمیت زیادی دارد. خرید لباس مجلسی زنانه را بسیار جدی بگیرید و حتماً دست کم دو دست لباس شب در کمدتان داشته باشید تا در مواقع ضروری به دشوار برنخورید.

 

دقت داشته باشید که لباس شب زنانه معمولاً ماکسی هست و روی پارچه‌ي آن کار شده هست. در صورتی که رسمیت مراسمی که به آن دعوت شده‌اید کمتر هست سراغ لباس‌هاي ساده‌تر با قد کوتاه تا روی زانو بروید. انتخاب خرید اینترنتی لباس مجلسی را هم فراموش نکنید, به ویژه اگر زمانتان کم هست و دوست دارید خیلی سریع برترین مدل را از بین صدها مدل, ظرف کمترین مدت پیدا کنید.

چندین نکته مهم برای خرید لباس زنانه شیک

قانون خرید اینترنتی لباس

وقتی پای خرید لباسهای دخترانه و زنانه وسط می آید, نخستین و ضروری‌ترین کاری که باید بکنید داشتن اندازه‌هاي دور کمر, دور سینه و دور باسن هست. تنها در صورتی سراغ خرید آنلاین لباس بروید که این سایزها را داشته باشید. در خرید اینترنتی پوشاک, داشتن این سایزها و سنجش‌ي آن با جدول راهنمای سایز محصولی که قصد خرید آن را دارید, ضروری هست.

 

از سوی دیگر یادتان باشد نباید به هر فروشگاهی اعتماد کنید. مثلاً دیجی کالا سال‌هاست که در اساس‌ي فروش اینترنتی انواع کالا دستی بر آتش دارد و اکنون دیجی استایل را بعنوان فروشگاه اینترنتی لباس, وارد بازار کرده هست که همان اندازه معتبر و معتمد هست.

 

حتماً سراغ فروشگاهی بروید که اصل بودن کالاهایش را ضمانت کند و به شما اطمینان بازگشت کالا را هم بدهد. یعنی خیالتان آسان باشد اگر لباس, کیف یا کفشی که خریده‌اید, اندازه‌تان نبود یا اصلا از نزدیک دوستش نداشتید, میتوانید آن را پس بدهید و پولتان را هم پس بگیرید.

چندین نکته مهم برای خرید لباس زنانه شیک

کت و شلوار یا کت و دامن؟

خیلی وقت‌ها موقع خرید لباس زنانه, این سوال پیش می آید که خرید کت و دامن بهتر هست یا کت و شلوار زنانه؟ پاسخ این سوال به چند نکته بستگی دارد که یکی از آن‌ها آزادی عمل مورد نیاز شماست. اگر قرار هست به یک مهمانی پر جنب و جوش بروید, میتوانید برای آسان‌تر بودن و آزادی حرکت, از کت و شلوار به جای کت و دامن بهره گیری کنید. نکته‌‌ي بعد دقت به فرم پاهاست. بانو‌هایي که پاهای پرانتزی دارند یا از مشکلاتی مانند واریس رنج می برند, به جای بهره گیری از دامن بهتر هست سراغ شلوار بروند. آن هم شلواری که راسته هست یا کمی دم‌پا دارد. دم‌پا پرانتزی بودن پاها را به خوبی می‌پوشاند

چندین نکته مهم برای خرید لباس زنانه شیک

تصویر مشاهده نمایید

اکنون که کمدتان را با وسایل آغاز و ضروری برای داشتن انواع استایل شیک پر کرده اید, قدم پایان را هم درست بردارید. مشاهده تصویر‌هایي که برندهای معتبر از مدل‌هایشان می گذراند به تک تک زنان کمک می کند بتوانند برای ست کردن لباس‌هاي خودشان الهام بگیرند و ظاهر زیباتری برای خودشان بسازند.

 

راه دیگری که باعث می شود اطلاعاتتان درمورد‌ي انتخاب درست لباس بالا برود و بتوانید در مورد خرید لباس زنانه بهتر عمل کنید, مطالعه کردن مطلب‌ها و نوشته‌هاي مرتبط به پوشاک زنانه هست. مطالعه‌ي مطلب‌ها و مشاهده تصویر‌هایي که نتیجه‌ي سلیقه‌ي طراحان مد و لباس هست, سلیقه‌ي شما را هم بهتر میکند.

 

از کجا خرید کنم؟

وقتی برای خرید سراغ جایی بروید که تازه ترین مدل‌هاي روز برندهای بزرگ جهان را دارد, اصل بودن کالاهایش را ضمانت کند و بتوانید تا هفت روز چیزی که خریده‌اید را پس بدهید, خرید لباس زنانه حال و هوای دیگری پیدا می کند. ما به شما توصیه می کنیم حتماً سری به فروشگاه اینترنتی دیجی استایل بزنید.

 

منبع: مجله مد و لباس فروشگاه اینترنتی دیجی استایل – 7+2 نکته برای خرید لباس زنانه