پارس ناز پورتال

چند مدل بوت و نیم بوت ضروری برای همه استایل‌ های در فصل زمستان

مجموعه : مدل کیف و کفش
چند مدل بوت و نیم بوت ضروری برای همه استایل‌ های در فصل زمستان

چند مدل بوت و نیم بوت ضروری برای همه استایل‌ های در فصل زمستان

 

از بوت‌هاي لاستیکی با رنگ‌هاي خیره‌کننده تا نیم بوت‌هاي چرم و کلاسیک، همه ی و همه ی از دوست‌داشتنی‌ترین کفش‌هاي زمستانی‌اند، کفش‌هایي که باید دیده شوند و بیشتر لباس‌هاي زمستانی اصولا متناسب با آن‌ها انتخاب می شوند.

 

قدرت این کفش‌هاي خاص را دستکم نگیرید، چون بوت‌ها میتوانند بخش اصلی استایل شما باشند، بخشی که ارزش استایل‌تان را نشان میدهد. پس کیفیت، زیبایی و تناسب مهم ترین نکاتی است که در انتخاب انواع بوت و چکمه های زنانه باید مورد توجه قرار گیرند.

 

هر قدر هم که بخواهید از مد دنباله‌روی کنید، باید عده اي از مدل‌هاي آیکونیک و پرطرفدار بوت را نیز بشناسید، مدل‌هایي که همیشه روی مد هستند و به سادگی در استایل‌هاي مختلف جا می گیرند.

 

این پنج مدل بوت و نیم بوت دوست‌داشتنی را بشناسید و هر سال در پاییز و زمستان آن‌ها را در ترکیب لباس‌هایتان بکار ببرید:

 

1. نیم بوت هایي با فرم ساده و رنگ‌هاي طبیعی

از بوت‌هایي که تا بالای ران کشیده میشوند تا نیم بوت‌هاي کوتاهی که به سختی خود رابه قوزک پا میرسانند، شما همیشه انتخاب‌هاي گسترده‌اي دارید. اما پرکاربردترین آن‌ها نیم بوتی است که قد ساق آن درست تا روی قوزک پا باشد.از شلوار جین جذب، تا شلوارهای کتان با فرم پاکتی و دامن و پیراهن، برای ست کردن با این نیم بوت‌ها مناسب است و انتخاب‌هاي زیادی دارید.

 

2. نیم بوت هاي چلسا

نیم بوت‌هاي بدون بند با دو تکه کشی در هر طرف و فرمی کلاسیک، به نیم بوت‌هاي مدل چلسا مشهورند؛ میتوانید مطمئن باشید که مجموعه این ویژگی‌ها باعث میشود، نیم بوت شما هیچگاه از مد نیافتد. آن‌ها نه حالتی دم دستی و معمولی دارند و نه چندان دست و پا گیر هستند. در واقع در تعریف چلسا باید گفت: همیشه زیبا، کلاسیک و متناسب با هر استایل و موقعیت.

 

اگر به کمی راهنمایی برای ست کردن نیم بوت‌هاي چلسا با تکه‌هاي مختلف از استایل‌هاي متنوع نیاز دارید میتوانید نگاهی به عکس‌ها و پیشنهادهای سایت thenandnowshop بیاندازید.

 

3. بوت هاي روزمره با ظاهر نیرومند

چند مدل بوت و نیم بوت ضروری برای همه استایل‌ های در فصل زمستان

نیم بوت دیگری که در زمستان حتماً به کارتان می آید، نیم بوت هاي موتو «Moto Boots» هستند. ویژگی اصلی این نیم بوت‌ها استایل تخت، ظاهر نیرومند، داشتن بند از رویه کفش تا بالای آن یا داشتن چند بند پهن چسبی است. این کفش‌ها اصولا ساختاری آسان دارند و به خوبی از مچ پا حمایت میکنند. اسانی و کاربردی بودن این نیم بوت‌ها باعث میشود دریک روز سرد زمستانی، همان کفشی باشند که هم پای شما را گرم و خشک نگه می‌دارند و هم استایل‌تان را نجات می دهند.

 

برای ایجاد تناسب بین تکه‌هاي مختلف استایل کافی است این مدل نیم بوت رابا شلوار جین جذب ست کنید.

 

4. پاشنه بلند‌ها وقتی به کمی تفاوت نیاز دارید

برای رفتن به یک مهمانی بعداز ظهر، هیچ کدام از نیم بوت‌هاي گفته شده نمی تواند بهترین انتخاب باشد. اگر به دنبال یک کفش متفاوت و خیره کننده متناسب با فصل هستید، بهترین انتخاب بوت ها یا نیم بوت هاي پاشنه بلند و باریک است. آن‌ها به سهولت میتوانند کاری کنند که بقیه بخش‌هاي استایل شما نیز زیبا و منحصربه فرد بنظر برسد.

 

نیم بوت های مجلسی برای خانم ها علاوه بر داشتن پاشنه‌هاي ظریف، طبق معمول جزییات خاص و درخشان دارند­. استفاده از رویه‌اي با حالت اکلیلی و براق از مهم‌ترین ترندهای 2018 است. جزییات نیم بوت مجلسی شما می تواند سبک و سلیقه خاص شما را نشان دهد.

 

تنها نکته‌اي که باید درنظر گرفت این است که هر قدر نیم بوت یا بوت شما دارای طرح و جزییات درخشنده و چشم‌گیر بیشتری باشد، باید سراغ لباس و جواهرات ساده‌تری بروید تا یک تناسب کلی در استایل شما دیده شود.

 

5. تا بالای زانو برای یک استایل جذاب

چند مدل بوت و نیم بوت ضروری برای همه استایل‌ های در فصل زمستان

بوت‌ها طبق معمول در میزان بلندی ساق، متفاوت هستند، شما میتوانید بوت هاي تا روی ساق پا را انتخاب کنید یا سراغ مدل‌هاي بلند تری که به زانو می رسند یا از زانو هم عبور می کنند و روی ران پا کشیده می شوند بروید.

 

بوت‌هاي بلند تا روی ران «Over-the-knee boots» متفاوت‌ترین و جذاب‌ترین انواع بوت هستند. اگر چه شاید پوشیدن این مدل بوت کار چندان سهولت نباشد، اما کافی است یک‌بار آن‌ها را امتحان کنید تا به جادوی این سبک متفاوت پی ببرید.باید بدانید که استایل روزمره و به ویژه رسمی، جایی برای استفاده از این مدل بوت زنانه ندارد. آن‌ها خیلی خوب در ست مجلسی شما جا میگیرند.

 

چند نکته برای پوشیدن بوت‌ها:

– فراموش نکنید که برای پوشیدن بوت‌ها و نیم بوت‌ها لازم است شلواری را بپوشید که ساق کفش رابه خوبی نمایش دهد. اگر شلوار شما ساق کفش‌تان را می‌پوشاند آن رابا چند تا بالا بزنید، اما دقت کنید که تای شلوار تمیز و متناسب باشد.

 

– طبق معمول بوت‌هایي که رنگ طبیعی دارند به خوبی با سایر تکه‌هاي استایل شما ترکیب میشوند، اما این به معنای آن نیست که از رنگ‌ها فاصله بگیرید، بلکه گاهی یک بوت یا رنگ خیره‌کننده‌اي مثل قرمز، نارنجی یا آبی روشن می تواند بهترین تکه استایل شما باشد.

 

– همه ی بوت‌هایي که انتخاب می کنید نباید حالتی مجلسی داشته باشد، همیشه حداقل یک بوت آسان و کاربردی را در کمدتان داشته باشید.

 

– اگر چه این قاعده در مورد همه ی کفش‌ها صادق است اما در مورد بوت و نیم بوت اهمیت بیشتری پیدا میکند، کیفیت را دستکم نگیرید. فراموش نکنید که بوت و نیم بوت بیش از آنچه که فکر میکنید میتواند در استایل شما دیده شود و اثرگذار باشد. پس خرید یک نیم بوت یا بوت باکفیت از جنس‌هاي چرم یا جیر، مثل یک سرمایه‌گذاری است.