پارس ناز پورتال

بازیگران و چهره های معروفی که آشکارا به همسر خود خیانت کردند +عکس

مجموعه : اخبار سینما
بازیگران و چهره های معروفی که آشکارا به همسر خود خیانت کردند +عکس

چهره های معروفی که آشکارا به همسر خود خیانت کردند

در این بخش بازیگرانی را معرفی می کنیم کـه آشکارا بـه همسر و یا نامزدشان خیانت کردند، و یا این‌کـه همسرشان را بـه زن دیگری فروختند و زندگی جدیدی را پیش گرفتند، خیلی از این بازیگران بعدها بـه کار خود اعتراف کرده و اظهار پشیمانی کردند و خیلی ها هم هم چنان از خود دفاع میکنند. می خواهید بیشتر با آن ها آشنا شوید؟ هم چنان با مجله پارس ناز همراه باشید.

 

تعداد کمی از این سلبریتی ها در انظار عمومی و بـه طور علنی بـه خیانت خود اعتراف کرده اند. عده ای از این سلبریتی ها هم خود مرتکب خیانت شده و هم شریک زندگی شان بـه آن ها خیانت کرده است. کریستن استوارت اعتراف کرده کـه در دوران زندگی با رابرت پتینسون مرتکب خیانت شده است. هیو گرانت نیز در دورانی کـه بـه نظر می رسید بـه الیزابت گرانت متعهد می‌ماند، با یک روسپی رابطه برقرار کرد.

بازیگران و چهره های معروفی که آشکارا به همسر خود خیانت کردند +عکس

دیوید لترمن، دیوید بوریناز و کوین هارت نیز بـه همسران خود خیانت کردند و در نهایت پس از فاش شدن ماجرا چاره ای جز اعتراف علنی بـه آن نداشتند. در دنیای سلبریتی ها همواره شایعات و اتهاماتی مبنی بر خیانت عده ای از زوجین وجود دارد اما معمولاًً تا زمانی کـه سندی معتبر ارائه نشود، خائنین بـه خیانت خود اعتراف نمیکنند.

 

کریستن استوارت و خیانت به رابرت پتینسون

در سال ۲۰۱۲ دنیای سرگرمی با شنیدن یک خبر باورنکردنی در شوک فرو رفت: کریستن استوارت بـه رابرت پتینسون، نامزد و همبازی خود در مجموعه فیلم هـای «گرگ و میش»، خیانت کرده است. بعد از انتشار چندین عکس کـه خائن بودن استوارت را ثابت میکرد، این بازیگر سرشناس چاره ای جز اعتراف با عمل شنیع خود نیافت. وی در نهایت اعتراف کرد کـه:

 

با روپرت سندرز، کارگردان فیلم «سفید برفی و مرد شکارچی» رابطه داشته است. در آن زمان، استوارت نامزد پتینسون بوده و سندرز نیز با لیبرتی راس ازدواج کرده بود. استوارت در بیانیه ای بـه شرح زیر تاسف خود را ابراز کرده و از خیانتش عذرخواهی کرد:« بـه خاطر ایجاد صدمه روحی و ناامیدی کـه در نزدیکانم و تمام کسانی کـه تحت تاثیر قرار گرفته اند بوجود آمده تاسف عمیق خودم را اعلام می‌کنم».

بازیگران و چهره های معروفی که آشکارا به همسر خود خیانت کردند +عکس

مدت کوتاهی پس از افشای این رسوایی، همسر سندرز درخواست طلاق داد. سندرز در مصاحبه ای در سال ۲۰۱۷ درباره رابطه خود و استوارت چنین گفت:« شما نمی دانید کـه در زندگیتان چه اتفاقی قرار است بیفتد. در هر گوشه ای یک چیز غیرمنتظره وجود دارد و زندگی همین است». پتینسون اما انزجار خود را از این خیانت اعلام کرده و وقتی در مصاحبه ای از او در مورد این موضوع سوال شد جواب داد:«کی اهمیت میده؟».

 

کابوس خیانت هیو گرانت

در سال ۱۹۹۵، هیو گرانت بعد از رسانه ای شدن عکس هایي از خود با یک روسپی بـه نام دیواین براون خود را در مخمصه ای بزرگ دید. ظاهراً آقای گرانت در هنگام مسافرت بـه لس آنجلس با این روسپی مواجه شده و در ازای ۶۰ دلار خواسته بود کـه با وی رابطه جنسی برقرار کند.

بازیگران و چهره های معروفی که آشکارا به همسر خود خیانت کردند +عکس

در نهایت این دو توسط مقامات پلیس در خودروی گرانت دستگیر شدند زیرا گرانت در یک منطقه مسکونی پارک کرده بود. در آن دوران، گرانت رابطه عمیقی با الیزابت هارلی داشته و جدیدترین فیلم او با عنوان «۹ ماه» نیز قرار بود بـه زودی اکران شود. وی در این باره چنین گفته است: «نه تنها بازی من در این فیلم وحشتناک بود بلکه یک هفته قبل از اکران این فیلم در هالیوود دستگیر شدم».

 

گرانت اتهاماتش را پذیرفت و بـه ۲ سال محرومیت و پرداخت ۱٫۱۸۰ دلار جریمه محکوم گردید. وی همچنین مجبور شد کـه یک دوره آموزشی مربوط بـه بیماری ایدز نیز بگذارند. دو سال بعد از این رسوایی، گرانت و هارلی از هم جدا شدند هرچند ظاهراً جدایی این دو ارتباطی بـه خیانت دو سال پیش گرانت نداشت. هارلی در مصاحبه ای در سال ۲۰۱۵، علت جدا شدن از گرانت را عبوس بودن، بداخلاقی و آزار دهنده بودن شخصیت گرانت اعلام کرد.

 

دیوید بوریناز و اعتراف به خیانت برای خلاص شدن از اخاذی

دیوید بوریناز، بازیگر سریال «استخوان ها»، در سال ۲۰۱۰ و ۲ روز پیش از جشن تولد ۸ سالگی پسرش، جیدن، در مصاحبه با مجله People اعترافی باورنکردنی کرد:«من بـه همسرم وفادار نبوده ام». آن روز همسرش، جیمی برگمن، در کنار بوریناز حضور داشت. وی ادامه داد:«خیانت هـای من بر ازدواجمان تاثیر بدی گذاشته است. من مسئولیت پذیر نبوده ام».

 

اعترافات بوریناز زمانی وحشتناک تر شد کـه وی اعلام کرد با اخاذی روبرو شده است. در نهایت همین موضوع باعث شد کـه بوریناز و همسرش برای پیش گیری از بیشتر شدن بی احتیاطی هـای خود موضوع خیانت را علنی کنند. گفته میشود کـه شخص اخاذی کننده کـه بوریناز بدون اسم بردن بـه او اشاره کرد، گلوریا آلرد، وکیل راشل اوچیتل بوده، زنی کـه خود طرف دیگر ماجرای خیانت بوده است.

بازیگران و چهره های معروفی که آشکارا به همسر خود خیانت کردند +عکس

این زن بـه بوریناز گفته بود کـه در صورت پرداخت نکردن حق السکوتی ۶ رقمی خیانت او را بـه گوش رسانه ها خواهد رساند. در هنگام نوشتن این مقاله، بوریناز و برگمن هنوز با هم زندگی کرده و ظاهراً خیانت بوریناز تاثیر زیادی بر روی رابطه این دو نداشته است.

 

دیوید لترمن و داشتن رابطه با دستیار خود

دیوید لترمن در کتاب زندگینامه خود میگوید:«جای من در جهنم است» و پس از این جمله وحشتناک است کـه اعتراف می کند بـه همسرش، رجینا لاسکو خیانت کرده و با دستیارش، استفانی بیرکیت رابطه نامشروع داشته است. لترمن و بیرکیت بعد از ۲۳ سال رابطه در نهایت در ماه مارس همان سال با هم ازدواج کرده بودند. بدتر از آن، این بود کـه فاش شد رابرت هالدرمن، همسر سابق بیرکیت، قصد داشته بـه خاطر این خیانت از لترمن اخاذی کند.

 

ظاهراً هالدرمن با خواندن دفترچه خاطرات همسر سابقش متوجه خیانت لترمن شده و برای فاش نشدن ماجرا از لترمن در خواست حق السکوت کرده بود. لترمن در کتاب خود می نویسد کـه در صندلی عقب ماشین خود یک بسته پستی حاوی جزییاتی از رابطه نامشروعش با دستیار خود و یک نامه تهدید آمیز یافته کـه بر اساس آن وی باید بـه منظور فاش نشدن خیانتش، ۲ میلیون دلار بپردازد.

بازیگران و چهره های معروفی که آشکارا به همسر خود خیانت کردند +عکس

لترمن نیز کـه نمی‌خواست حق السکوت بپردازد تصمیم گرفت کـه خود ماجرا را علنی کند. بر اساس انچه کـه در کتاب زندگینامه لترمن آمده، وی بـه خاطر این رسوایی دچار افسردگی شده و خود در مصاحبه ای در سال ۲۰۱۵، آن دوران را سخت ترین دوران زندگی اش عنوان کرده است. وی فاش کرده کـه بسیار خوش شانس و خوشبخت بوده کـه از کارش اخراج نشده و همسرش او را ترک نکرده است.

 

کریس جنر و خیانت های گسترده

کریس جنر اعلام کرده کـه با رابرت کارداشیان بـه عشق دوران دبیرستانش خیانت کرده و بعدها نیز این خیانت را در حق خود کارداشیان انجام داده است. وی در گفت‌وگو ای در سال ۲۰۱۱ اعلام کرد کـه خیانت اخیرش بزرگ ترین پیشمانی در زندگی اش است و نتوانسته بـه خوبی پستی و بلندی هـای ازدواج را درک کند.

 

وی در کتاب زندگینامه خود کـه در سال ۲۰۱۱ منتشر شد دست بـه اعترافات گسترده ای می زند کـه البته معلوم نیست تمامی خیانت هـای او را شامل شود. جنر اعتراف میکند کـه در سن ۳۰ سالگی سعی با بحران میانسالی روبرو شده و قصد داشته با عیاشی و خوشگذرانی این بحران را پشت سر بگذارد. او بـه گفته خودش بـه برقراری رابطه هـای جنسی متعدد و غیرطبیعی با افرادی غیر از همسرش روی آورده بود.

بازیگران و چهره های معروفی که آشکارا به همسر خود خیانت کردند +عکس

جنر اعتراف میکند کـه بارها با تهیه کننده ای بـه نام رایان رابطه نامشروع داشته و حتی یکبار کـه این دو در رستورانی قرار شام داشته اند، رابرت کارداشیان سر رسیده و خیلی سریع درخواست طلاق داده است. وی همچنین اعتراف می کند کـه با تاد واترمن، بازیکن معروف تنیس رابطه داشته و دستکم در ۳ مورد، کارداشیان او را در حال این مورد از خیانت دیده است.

 

جی زی و اعتراف به خیانت به بیانسه

در آوریل ۲۰۱۸، جی زی و بیانسه دهمین سالگرد ازدواجشان را جشن گرفتند اما این ده سال بـه خوبی و خوشی سپری نشده است. یک سال قبل از آن، جی زی در گفت‌وگو ای با صراحت بی سابقه ای اعلام کرد کـه بـه همسر خود وفادار نبوده است. این اعتراف بعد از آن بود کـه عده ای از طرفداران بیانسه با استناد بـه عده ای از ترانه هـای آلبوم «لیموناد»، خبر از خیانت جی زی بـه بیانسه داده بودند.

بازیگران و چهره های معروفی که آشکارا به همسر خود خیانت کردند +عکس

جی زی از خیانت خود بـه عنوان واکنشی نسبت بـه بن بست عاطفی در دوران سخت زندگی و رفتن بـه «حالت تلاش برای بقا» یاد می کند. وی همچنین اعتراف کرده کـه بـه درمان روانشناسی روی آورده و تلاش میکند کـه زندگی اش را حفط کند. جی زی در مصاحبه ای دیگر در سال ۲۰۱۸ با دیوید لترمن، بسیار شفاف تر در مورد زندگی شخصی و خیانتش صحبت کرده است.

 

کوین هارت و خیانت به همسر باردار

در جولای ۲۰۱۷، تصاویر و فایلی ویدیویی در رسانه ها منتشر می شد کـه کوین هارت را در حال عشقبازی با زنی ناشناس در میامی نشان می داد. وی در ابتدا ادعای خیانت را رد کرده و شایعات را دروغین دانست. اما در سپتامبر ۲۰۱۸، کوین هارت با قرار دادن فایلی ویدیویی در حساب اینستاگرام خود ادعا کرد کـه:

بازیگران و چهره های معروفی که آشکارا به همسر خود خیانت کردند +عکس

وی اشتباه بزرگی در قضاوت مرتکب شده و خود را ناآگاهانه در محیطی قرار داده کـه تنها اتفاقات ناخوشایند در آن رخ می دهد. وی در این ویدیو بارها از همسر باردارش، انیکو پریش، و فرزندانش عذرخواهی کرده است. یک منبع ناشناس نیز بـه رسانه ها گفته بود کـه هارت قربانی یک اخاذی نافرجام بوده کـه باعث شده وی بـه خیانت خود اعتراف کند.

 

جود لا و خیانت به سینا میلر با یک پرستار بچه

در سال ۲۰۰۵، رسانه هـای بریتانیایی خبر دادند کـه جود لا در دوران زندگی با سینا میلر، با پرستار بچه ای بـه نام دیزی رایت رابطه جنسی نامشروع برقرار کرده است. این بازیگر سرشناس در بیانه ای خیانت خود را تایید کرده و گفت کـه «بسیار شرمنده و ناراحت ام کـه سینا و تمام کسانی کـه بـه ما نزدیک هستند را آزرده ام». سینا میلر نیز در سخنانی در سال ۲۰۰۶ بـه طور ضمنی این خیانت را تایید کرده و چنین گفت:

بازیگران و چهره های معروفی که آشکارا به همسر خود خیانت کردند +عکس

«توصیه من بـه خانم هـای مجرد تنها این است کـه مجرد بمانید». ظاهراً پرستار بچه مذکور بعد از این‌کـه کارش در خانه لا را از دست میدهد، داستان رابطه اش با این بازیگر را بـه یکی از مجلات زرد می فروشد. وی در این نوشته ها، جزییات رابطه خود با جود لا را ثبت کرده و حتی اعتراف میکند کـه یکبار هنگامی کـه او و لا در اتاق بازیگر بریتانیایی بوده اند، یکی از فرزندان لا وارد اتاق شده و انها را با هم دیده است.

 

خیانت سینا میلر به جود لا

باور کردنی نیست اما خیانت سینا میلر و جود لا دو طرفه بوده است. ظاهراً سینا میلر اعتراف کرده کـه در دوران زندگی خود با جود لا و در برهه ای کـه روابط این زن و شوهر متشنج بوده، وی برای مدتی کوتاه با دنیل کریگ رابطه داشته است. حتی بعدها ادعا شد کـه وی در سال ۲۰۰۸ نیز همراه با بالتازار گتی بـه جود لا خیانت کرده است.

بازیگران و چهره های معروفی که آشکارا به همسر خود خیانت کردند +عکس

میلر خود بـه هر دو رابطه نامشروعش اعتراف کرده و گفته کـه مورد اخیر بسیار ناخوشایند بـه نظر میرسد زیرا در آن دوران بالتازار گتی با روزنتا میلینگتون زندگی کرده و ۴ فرزند داشت. میلر در اظهاراتی پس از افشای عکس هایي از او در حال عشق بازی با گتی گفت کـه از این خیانت هـای خود درس گرفته و از تمامی اطرافیانش عذرخواهی کرده است.

 


 

و در ادامه نیز بازیگرانی که به خاطر زنان جوان تر همسر خود را رها کردند

 

عده ای از مردان در کمال ناباوری و تعجب با زنان خود مانند خودروهایشان رفتار میکنند و تصمیم می گیرند کـه هر چند سال یکبار همسر جدیدی اختیار کنند. این رویه ناخوشایند و غیرانسانی در دنیای هالیوود نمود بیشتری دارد، جایی کـه در آن سلبریتی هـای مرد گزینه هـای زیادی برای ازدواج دارند. همواره پس از چند سال زندگی با یک زن او را بـه خاطر یک زن جوان تر و زیباتر رها میکنند.

 

رایان فیلیپ

رایان فیلیپ یکی از دوست داشتنی ترین بازیگران جوان و ستارگان مرد هالیوود دهه ۱۹۹۰ بود. او و ریس ویثرسپون بعد از همبازی شدن در فیلم «مقاصد بی رحمانه» «Cruel Intentions» در سال ۱۹۹۹ با هم ازدواج کردند. در هنگام عروسی پر سر و صدای این دو، فیلیپ ۲۵ سال و ویثرسپون ۲۳ سال سن داشت.

بازیگران و چهره های معروفی که آشکارا به همسر خود خیانت کردند +عکس

ای دو خیلی زود صاحب دختری بـه نام آوا و پسری بـه نام دیکون شدند و تا سال ۲۰۰۷ نیز یک زوج طلایی در نظر گرفته میشدند. در این سال بـه گفته رسانه ها، فیلیپ یا ابی کورنیش کـه یک مدل استرالیایی بود در سر صحنه فیلم «Stop Loss» آشنا شده و ویثرسپون پس از اطلاع از رابطه این دو درخواست طلاق داد. پس از آن فیلیپ رابطه اش با کورنیش کـه ۶ سال جوان تر از ویثرسپون بود را بـه طور رسمی آغاز کرد.

 

تام کروز

تام کروز در سال ۱۹۸۷ کـه هنوز بـه شهرت زیادی نرسیده بود با میمی راجرز ازدواج کرد. شهرت او در سال ۱۹۸۹ بـه یکباره بـه اوج رسید و او بـه ستاره ای بزرگ تبدیل شد کـه در سن ۲۷ سالگی با یک بازیگر متوسط ۳۳ ساله زندگی میکرد. تام کروز در سال ۱۹۹۰ هنگام بازی در فیلم «روزهای تندر» «Days of Thunder» با نیکول کیدمن ۲۲ ساله آشنا شد.

بازیگران و چهره های معروفی که آشکارا به همسر خود خیانت کردند +عکس

پس از اکران این فیلم، کروز از راجرز جدا شده و با کیدمن ازدواج کرد و دو فرزند را با هم بـه فرزند خواندگی پذیرفتند. در سال ۲۰۰۱، کروز با درخواست طلاق، کیدمن را غافلگیر کرده و رابطه ای مجدد را با پنه لوپه کروز آغاز کرد. در ان زمان کـه کیدمن ۳۴ و کروز ۴۱ ساله بود، پنه لوپه تنها ۲۷ سال داشت. خانم و آقای کروز از سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۴ با هم بودند.

 

رابرت رودریگز

رابرت رودریگز کارگردان سرشناس آمریکایی در سال ۱۹۹۰ با یک تهیه کننده بـه نام الیزابت آولان ازدواج کرد. در سال ۲۰۰۶ زمانی کـه آولان ۴۹ سال داشت این دو از هم جدا شدند. وی در آن زمان در حال ساخت فیلم «گرایندهاوس» «Grindhouse» بود کـه رُز مگ گوآن کـه آن زمان ۳۳ ساله بود نیز در آن حضور داشت.

بازیگران و چهره های معروفی که آشکارا به همسر خود خیانت کردند +عکس

بلافاصله این دو نامزدی خود را اعلام کرده و تا سال ۲۰۰۹ با هم بودند. در کمال ناباوری رابطه حرفه ای رودریگز و آوالان حتی پس از جدایی شان نیز ادامه پیدا کرد و همسر سابقش تهیه کنندگی بسیاری از فیلم هـای او را همچنان عهده دار بود. البته رودریگز بعدها بـه طور ضمنی اعلام کرد کـه از رابطه اش با مک گوآن پشیمان است.

 

رانی وود

رانی وود کـه از اسطوره هـای موسیقی راک اند رول و عضو گروه افسان هـای رولینگ استونز بـه شمار می آید، همسرش جو را در سال ۱۹۷۷ دیدار کرده و در سال ۱۹۸۵ با او ازدواج کرد. همه ی ی چیز بین این زوج خوشبخت تا سال ۲۰۰۹ خوب پیش می رفت تا این‌کـه بر اساس گزارش رسانه ها، وود با یک دختر ۱۸ ساله کـه در یک کافه گارسن بود و اکاترینا ایوانووا نام داشت آشنا شد.

بازیگران و چهره های معروفی که آشکارا به همسر خود خیانت کردند +عکس

در کتاب زندگینامه ی جو، وی ادعا کرده است کـه رونی و ایوانووا در حالی‌کـه مست بودند نزدیکی هـای صبح بـه خانه آمده بودند. بـه گفته ی جو، دخترک سعی می کرد با استفاده از اجاق گاز خانه سیگار خود را روشن کند اما بـه دلیل مستی موفق بـه این کار نشده و موهایش آتش گرفت و جو با یک کهنه خیس آتش را خاموش می کند کـه البته بعدها در مصاحبه با روزنامه دیلی میل ادعا کرد کـه از این کار خود شدیداً پشیمان است.

 

کلزی گرامر

کلزی گرامر بازیگر سرشناس سریال هـای تلویزیونی زمانی کـه هنوز جوهر امضای طلاق نامه او و همسرش کامیل گرامر خشک نشده بود با خونسردی تمام شروع رابطه خود با یک دختر بسیار جوان تر را اعلام کرد. گرامر و کامیل در آگوست سال ۱۹۹۷ با هم ازدواج کرده و دارای دو پسر بودند. در جولای ۲۰۱۰، کامیل کـه در آن زمان ۴۳ سال سن داشت ناگهان بـه صورت غیرمنتظره و بـه گفته خودش:

بازیگران و چهره های معروفی که آشکارا به همسر خود خیانت کردند +عکس

بـه خاطر «اختلافات غیرقابل حل» با کلزی ۵۵ ساله درخواست طلاق داد. بلافاصله پس از این ماجرا، کلزی از یک دختر ۲۹ ساله بریتانیایی مهماندار هواپیما بـه نام کیت والش خواستگاری کرد. این دو در فوریه ۲۰۱۱ با هم ازدواج کردند، تنها دو هفته بعد از این‌کـه جدایی کلزی و کامیل بـه صورت رسمی ابلاغ شد. کلزی و کیت اکنون صاحب دو پسر بـه نام هـای کلزی جونیور و آدن جیمز الیس و یک دختر بـه نام فیث هستند.

 

مریلین منسون

مریلین وون تیز کـه مدل و رقصنده شناخته شده ای بود در سال ۲۰۰۵ با مریلین منسون، خواننده معروف سبک راک و متال ازدواج کرد. در آن زمان وون تیز ۳۳ ساله و منسون ۳۷ سال داشت اما کمتر از یک سال بعد رابطه عاشقانه این دو رنگ باخت. اگرچه وون تیز هیچگاه اسم کسی را بـه زبان نیاورد اما در مصاحبه ای با دیلی تلگراف اعلام کرد کـه یک زن دیگر عامل اصلی جدایی او و منسون بوده است.

بازیگران و چهره های معروفی که آشکارا به همسر خود خیانت کردند +عکس

وون تیز در این باره چنین گفته است:” من هیچ علاقه ای بـه مهمانی رفتن هـای او و رابطه اش با آن دختر دیگر نداشتم و بـه همان اندازه کـه او را دوست داشتم نمی خواستم کـه جزئی از این ماجرا باشم”. آن دختر بـه گفته بسیاری از رسانه ها کسی جز ایوان راشل وود ۱۹ ساله نبود کـه بعدها در یکی از موزیک ویدیوهای منسون با نام «عینک هـای قلبی» «Heart-Shaped Glasses» با شمایلی شبیه شخصیت لولیتا حاضر شد.

 

ادی کیبراین

ادی کیبراین در سال ۲۰۰۱ با یک مدل معروف بـه نام برندی گلنویل ازدواج کرد. این دو صاحب دو پسر بـه نام هـای میسون و جیک شدند. در سال ۲۰۰۹ اما زمانی کـه کیبریان ۳۶ ساله بود با لیان ریمز کـه ۲۷ سال داشت در فیلم «چراغ هـای شمالی» «Northern Lights» همبازی شد.

بازیگران و چهره های معروفی که آشکارا به همسر خود خیانت کردند +عکس

بر اساس ادعای رسانه ها بین این دو رابطه ای شکل گرفت هر چند در آن زمان هر دوی انها متاهل بودند. او و گلنویل کـه در آن زمان ۳۶ سال داشت در سال ۲۰۰۹ از هم جدا شده و ریمز نیز از همسرش دین شرمت طلاق گرفت. طلاق کیبراین در سال ۲۰۱۰ نهایی شده و او و ریمز در سال ۲۰۱۱ با هم ازدواج کردند.

 

ایوان مک گرگور

ایوان مک گرگور،از سرشناس ترین ستارگان مرد هالیوود است کـه با یک طراح فرانسوی بـه نام ایو ماوراکیس بـه مدت ۲۲ سال زندگی کرد. آن ها در این مدت صاحب سه فرزند شده و یکی دیگر را نیز بـه فرزند خواندگی پذیرفته بودند. در اکتبر ۲۰۱۷ اما مک گرگور ۴۶ ساله و ماوراکیس ۵۱ ساله از هم جدا شدند.

بازیگران و چهره های معروفی که آشکارا به همسر خود خیانت کردند +عکس

دلیل جدایی این دو نیز رابطه مک گرگور با ماری الیزابت وینستد ۳۲ ساله همبازی او در سریال «فارگو» «Fargo» عنوان شد. اگرچه مک گرگور اصرار دارد کـه تا پس از جدایی او و ماوراکیس در ماه می ۲۰۱۷ هیچ رابطه ای بین او و وینستد وجود نداشته اما ماوراکیس خیانت مگ گرگور را دلیل جدایی شان دانسته است.

 

بن افلک

بن افلک ۳۰ ساله و جنیفر لوپز ۳۳ ساله در سال ۲۰۰۳ با هم نامزد شدند. اما مدتی بعد او با جنیفر گارنر آشنا شده کـه در آن زمان او نیز ۳۰ سال داشت و بدین ترتیب جای جنیفر جوان با جنیفر مسن تر در قلب آقای افلک عوض شد. بیش از یک دهه بعد اما افلک بار دیگر بـه همسرش در آن زمان یعنی گارنر خیانت کرده و با لیندزی شوکاس، تهیه کننده برنامه «زنده شنبه شب» «Saturday Night Live» کـه جوان تر از گارنر بود وارد رابطه شد.

بازیگران و چهره های معروفی که آشکارا به همسر خود خیانت کردند +عکس

مدت کوتاهی پس از بر هم خوردن رابطه افلک و گارنر و زمانی کـه هنوز آن دو قانوناً زن و شوهر قلمداد می شدند، افلک رابطه خود با شوکاس را علنی کرد. جالب این‌کـه در آن زمان شوکاس نیز هنوز رسماً همسر کوین میلر بود و بعدها طلاق این دو از همسرانشان رسمی شد.

 

مارک آنتونی

مارک آنتونی و جنیفر لوپز در سال 2004 با هم ازدواج کرده و رابطه انها تا 2011 ادامه داشت. زمانی کـه این دو از هم جدا شدند جنیفر لوپز 41 سال و آنتونی 42 ساله بود.

بازیگران و چهره های معروفی که آشکارا به همسر خود خیانت کردند +عکس

پس از جدایی، آنتونی با شانون دِ لیما کـه در آن زمان 23 سال داشت وارد رابطه شد. وقتی کـه جدایی آنتونی و لوپز بـه طور رسمی اعلام شد وی با شانون ازدواج کرد اما در سال 2017 این دختر زیبا از آنتونی طلاق گرفت.