پارس ناز پورتال

چک چارتر لحظه آخری بلیط خارجی و پرواز داخلی در یک دقیقه

چک چارتر لحظه آخری بلیط خارجی و پرواز داخلی در یک دقیقه

شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری سام سیر با مالکیت خصوصی در سال 1383 (2004) در تهران تاسیس گردید. بنیانگذاران این مجموعه به واسطه علاقه مندی به جهانگردی و اکتشاف با دانش گسترده در این حوزه از ابتدای کار در تلاش بوده اند خدماتی منحصربه فرد و با استانداردهای جهانی به مردم عزیزمان ارائه نمایند، در حقیقت بزرگترین دغدغه ما ارائه خدمات مسافرتی و گردشگری با بهترین کیفیت است.

 

لطفا برای مشاهده چارترهای لحظه آخری بر روی لینک پرواز خارجی کلیک نمایید.

یکی از لذت بخش ترین قسمت های کار ما مشاهده رضایتمندی و خوشنودی مجموعه بزرگ مشتریان از خدماتمان و اعتماد آنها در تکرار لذت سفر با سام سیر است این شرکت از بدو تاسیس،تلاش خود را در جهت ارائه خدمات مسافرتی جامع و متنوع مطابق با نیاز روز جهانی در صنعت گردشگری بکار بسته است.

 

از جمله این تلاش ها می توان راه اندازی سامانه خرید اینترنتی بلیط داخلی و بلیط خارجی و بلیط تک هواپیما را نام برد. سامانه خرید آنلاین بلیط خارجی و تور سام سیر از جامع ترین سایت های خرید آنلاین پرواز خارجی و پرواز داخلی و خدمات گردشگری برای تمامی مقاصد در دنیا می باشد.

 

 این سامانه در تلاش است، با تجمیع تمامی ایرلاین های مختلف و متنوع و بلیط داخلی و بلیط خارجی و بلیط ارزان هواپیما و همین طور تامین کنندگان آنلاین هتل و سایر خدمات آنلاین (ترانسفر، گشت های تفریحی، اجاره ماشین در خارج از کشور، بیمه مسافرتی و … ) در یک سایت، خدمات مطلوب تر و با کیفیت تر و با نرخ مناسب و رقابتی عرضه کند.

 

این سامانه در بخش فروش آنلاین بلیط ارزان هواپیما در مسیرهای پرواز داخلی و پرواز خارجی با تمامی خطوط هوایی فعال در مقاصد داخلی از جمله مشهد، کیش، اهواز، شیراز و … و مقاصد خارجی از جمله استانبول، آنتالیا، دبی، کوالالامپور، باکو، تفلیس، پوکت، پاتایا، بانکوک و … سعی در جلب رضایت مشتریان خود در زمینه خدمات آنلاین بلیط خارجی و بلیط داخلی را فراهم کند.

 

سام سیر بر پایه ارائه خدماتی با کیفیت بالا و جزئی نگری به نیاز مشتری نهاد شده است. هم اکنون برنامه های مسافرتی و گردشگری جهت بسیاری از جاذبه های طبیعی و فرهنگی جهان در آژانس هواپیمایی ما ارائه می گردد. سام سیر مهارتی تخصصی در زمینه سفرهای سیاحتی به آفریقا، استرالیا، جزایر کارائیب، اروپا، آسیای جنوب شرقی، هند، آمریکای لاتین و اخذ ویزا دارد و خدمات گسترده ای در زمینه برگزاری تورهای بین المللی و تخصصی نمایشگاهی ارائه می نماید.

 

این آژانس، با داشتن سابقه در زمینه چارتر کردن صندلی پرواز خارجی با ایرلاین های معتبر بین المللی نظیر امارات، قطر، ترکیش، اطلس جت، آلیتالیا و … و ایرلاین های معتبر داخلی نظیر ماهان، ایران ایر و … به صورت مستقیم توانایی ارائه پرواز چارتر و بلیط خارجی و معتبر را دارا می باشد و همینطور در زمینه ارائه انواع تورهای گروهی و انفرادی به عنوان یکی از آژانس های ممتاز با داشتن کادری مجرب و حرفه ای در زمینه مشاوره، فروش، رزرواسیون و همینطور تور لیدرهای مجرب در تمامی مسیرهای تورهای گروهی در این زمینه، مطرح می باشد.

چک چارتر لحظه آخری بلیط خارجی و پرواز داخلی در یک دقیقه

این آژانس همچنین کارشناسانی مجرب در زمینه ارائه خدمات فروش بلیط قطار داخلی ایران و بلیط قطار اروپایی و سایر کشورهای خارج از ایران، به کار گرفته است. این سامانه با اتصال به تامین کنندگان آنلاین هتل ها در سرتاسر جهان زمینه خرید هتل به صورت آنلاین را برای افراد عضو در این سایت فراهم کرده است.

 

مسافرین محترم می توانند بدون حضور فیزیکی در آژانس و به طور مستقیم هتل و برخی از خدمات قابل ارائه به صورت آنلاین نظیر ترانسفر، اجاره ماشین در خارج ایران را به صورت مستقیم انتخاب و خریداری کرده و واچر خدمات مورد نظر خود را در همان لحظه دریافت کنند.

 

همچنین برای سهولت در انتخاب هتل و سایر خدمات آنلاین این سایت اطلاعات مفید و جامعی در رابطه خدمات مورد نظر در سایت قرار داده است. ویزا (روادید) بعد از پاسپورت مهمترین سند در سفر به کشورهای دیگر محسوب می شود.

 

روند صدور ویزا کشورهای مختلف، با توجه به سیاست های کشور مقصد و همینطور قوانین داخلی آنها، با یکدیگر متفاوت می باشد و همین امر باعث پیچیدگی روند دریافت ویزا شده است. شرکت خدمات مسافرت هوایی سام سیر، به بهره گیری از کارشناسان حرفه ای و همکاری کارگزاران قابل اعتماد و مجرب، توانایی اقدام و دریافت ویزای مسافرتی به اکثر کشورهای دنیا را دارد.

 

در چندین سال گذشته با توجه به بالا رفتن آمار تعداد مسافران این آژانس، نیاز به داشتن برنامه ای برای جمع آوری و طبقه بندی اطلاعات مسافران این آژانس احساس شد تا آژانس همیشه و به طرق مختلف با مشتریان وفادار خود در ارتباط باشد و برای کسانی که از این آژانس بلیط و تورهای مسافرتی خود را خریداری می کنند، هدایا، تخفیفات و سرویس ها و خدمات اضافه تری را در نظر بگیرد. به طور کلی برای مسافران و مشتریان این آژانس 3 سطح تعیین شده است:

 

مشتریان Blue: دریافت مشاوره رایگان در تمامی زمینه های مسافرتی و دریافت پیامک (SMS) مربوط به تخفیفات در تورهای خروجی و آفرهای دوره ای ایرلاین ها.

 

مشتریان Silver: دریافت مشاوره رایگان در تمامی زمینه های مسافرتی و دریافت پیامک (SMS) مربوط به تخفیفات در تورهای خروجی و آفرهای دوره ای ایرلاین ها و دریافت ترانسفر فرودگاهی از درب منزل تا فرودگاه.

 

مشتریان Gold: دریافت مشاوره رایگان در تمامی زمینه های مسافرتی و دریافت پیامک (SMS) مربوط به تخفیفات در تورهای خروجی و آفرهای دوره ای ایرلاین ها و دریافت ترانسفر فرودگاهی از درب منزل تا فرودگاه، دریافت Business Lunch در فرودگاه های مقصد حتی اگر پرواز مسافر اکونومی باشد.

 

ارائه خدمات CIP فرودگاه بین المللی امام خمینی یا سالن تشریفات فرودگاه بین المللی امام خمینی توسط کارشناسان فروش به مسافران.

چک چارتر لحظه آخری بلیط خارجی و پرواز داخلی در یک دقیقه

این آژانس در زمینه ارائه خدمات بیمه مسافرتی به مسافران داخلی و مسافران خارجی با شرکت های معتبری در این زمینه از جمله بیمه مسافرتی آسیا، بیمه مسافرتی سامان و بیمه مسافرتی پاسارگاد نیز فعالیت می کند. همچنین ما برای آن دسته از توریست ها و علاقه مندانی که خواهان اکتشاف ایران، این کشور پهناور و کهن می باشند، خدمات ویژه ای در نظر گرفته ایم.

 

در انتها، سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما سام سیر و کادر فروش و مشاوره این آژانس، با داشتن کارشناسان فروش حرفه ای به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته آماده پاسخگویی و رفع مشکلات مشتریان خود می باشد تا آنها تجربه لذت بخش و آسان در زمان استفاده از خدمات سایت را داشته باشند.

 

پس از همین امروز با سام سیر همراه باشید!

منبع: بلیط خارجی