پارس ناز پورتال

چگونه موهای درخشانی داشته باشیم؟

مجموعه : نکات سلامت مو
چگونه موهای درخشانی داشته باشیم؟

چگونه موهای درخشانی داشته باشیم؟ 

داشتن موهای درخشان آرزوی هر خانمی است و ما در اینجا نحوه درخشان کردن موها را به خانم ها اموزش میدهیم . داشتن موهایی که براق باشد و همچون نور درخشان، چیزیست که بیشتر مردم از آن خوششان می آید و از دیدن موهای زیبا لذت می برند:از شامپوهایی استفاده کنید که با آب گرم بهتر ترکیب می‌شوند و شست‌وشوی کامل‌تری انجام می‌دهند.

 

دست کم هفته‌ای ۱ بار از نرم‌کننده قوی استفاده بکنید.هرگز از محصولات آرایشی و بهداشتی پوست، برای موها استفاده نکنید؛ زیرا ترکیبات آنها گاهی به موها آسیب می‌رساند.

چگونه موهای درخشانی داشته باشیم؟و در درخشندگی آن تاثیر سوئی خواهد داشت. اگر موهای قهوه‌ای یا قرمز رنگی دارید، پس از استحمام هنگام آب‌کشی آنها از یک قاشق غذاخوری سرکه سیب استفاده بکنید.ماسک تهیه‌شده از توت‌فرنگی به موهای شما درخشندگی و زیبایی می‌بخشد.

چگونه موهای درخشانی داشته باشیم؟برای این کار ۸ عدد توت‌فرنگی را با ۱ قاشق غذاخوری سس مایونز به خوبی مخلوط کنید و قبل از استحمام موها را با آن ماساژ بدهید. برای چند دقیقه آنرا زیر حوله گرم بگذارید؛ سپس با شامپو بشویید و آب‌کشی کنید. در نهایت هم از نرم‌کننده استفاده بکنید.

چگونه موهای درخشانی داشته باشیم؟اگر موهایی بلوند دارید هنگام آب‌کشی موهای خود در حمام، به کمک چند قاشق غذاخوری آب‌لیمو آنها را درخشنده و براق کنید.