پارس ناز پورتال

چیدمان دکوراسیون خانه شما با رنگ های سال 2016

مجموعه : دکوراسیون
چیدمان دکوراسیون خانه شما با رنگ های سال 2016

چیدمان دکوراسیون خانه شما با رنگ های سال 2016 

هر سال رنگ هایی بعنوان مد در جهان فراگیر می شوند و امسال هم در دکوراسیون منزل رنگ های آبی صورتی و قهوه ای مد بودند که ترکیب آن ها دکورهای بسیار زیبایی را خلق می کند. همیشه هر چیزی که به مد سال مربوط باشد برای همه جذاب است، مطمئنا شما هم جزو آن دسته از کسانی هستید

 

که دوست دارید دکوراسیون داخلی خانه تان با مد سال پیش برود، پس دقیقا این مطلب به درد شما می خورد، چرا که در این مطلب می خواهیم به رنگ های سال ۲۰۱۶ اشاره کنیم و ببینیم هر کدام از آن ها را چگونه می توان در دکوراسیون داخلی این خانه استفاده کرد.

 

رنگ های سال ۲۰۱۶: آبی و صورتی ملایم در دکوراسیون داخلی

چیدمان دکوراسیون خانه شما با رنگ های سال 2016

خب قبلا هم در مطلب صورتی و آبی، رنگ های سال ۲۰۱۶ در دکوراسیون منزل، به شما این دو رنگ دوست داشتنی را نشان داده و معرفی کردیم. این دو رنگ مکمل های خوبی برای یکدیگر هستند، بهتر است این رنگ ها را برای سطوح نرم مانند رویه کوسن ها و رومبلی ها استفاده شود.

 

البته رنگ آبی و صورتی ملایم برای اکسسوری ها و لوازم دکوری کوچک هم می توانند مورد استفاده قرار بگیرند. شاید بتوانید برخی از دیوارها را هم به این رنگ در بیاورید، اما باید مراقب باشید که این رنگ ها خاصیتی لطیف دارند و برای سطوح زبر و خشن مناسب نیستند. رنگی که خیلی خوب با این دو رنگ ست می شود رنگ بنفش کمی چرک است.

 

رنگ های سال ۲۰۱۶: نارنجی سوخته در دکوراسیون داخلی

چیدمان دکوراسیون خانه شما با رنگ های سال 2016

رنگ نارنجی سوخته یکی از آن دسته رنگ هایی است که طرفداران خاص خودش را دارد، این رنگ گرمای خاصی دارد و می توانند حس و حال دکوراسیون داخلی خانه شما را زا این رو به آن رو کنند. اگر در دکوراسیون داخلی خانه تان از چوب و مخصوصا چوب تیره استفاده زیادی کرده اید این رنگ حسابی با آن ها ست می شود و می تواند جلوه خاصی به دکوراسیون داخلی خانه شما بدهد.

 

برای این که این رنگ بتواند جلوه خاص خودش را داشته باشد بهتر است در کنار آن از المان ها و لوازم دکوری به رنگ آبی و مشکی استفاده کنید.

 

رنگ های سال ۲۰۱۶: خاکستری دودی در دکوراسیون داخلی

چیدمان دکوراسیون خانه شما با رنگ های سال 2016

خاکستری دودی از نظر طراحان داخلی و دکوراتورها یکی دیگر از رنگ های پر طرفدار در سال ۲۰۱۶ خواهد بود. این رنگ می تواند برای دیگر رنگ های سال ۲۰۱۶ همانند یک زمینه پر قدرت عمل کند و همچنین می تواند با دیگر رنگ ها ست شود. خاکستری دودی که رگه هایی از رنگ سفید دارد می تواند چنان جذابیتی را به دکوراسیون داخلی شما ببخشد

 

که تا به حال درهیچ یک از سال ها تجربه نکرده باشید. این رنگ می تواند با دیگر طیف های رنگ خاکستری که در مطلب رنگ طوسی در دکوراسیون معرفی کردیم، ست شوند. اگر طیف های رنگ خاکستری را دوست ندارید به رنگ صورتی هلویی فکر کنید.

 

رنگ های سال ۲۰۱۶: رنگ وایت واش در دکوراسیون داخلی

چیدمان دکوراسیون خانه شما با رنگ های سال 2016

اگر به دنبال بهترین ترکیب رنگ سال ۲۰۱۶ برای اتاق خواب تان هستید بهتر است دیوارها را با تنالیته ای از رنگ خاکستری و صورتی خیلی خیلی کم رنگ و مات بپوشانید. رو تختی ها را از رنگ وایت واش (سفید خالص) انتخاب کنید و برای خود سرویس خواب هم از پارچه مخمل به رنگ صورتی مات که به نسبت رنگ دیوار پر رنگ تر است

 

استفاده کنید. اگر مایل هستید تا مرزها در اتاق خواب تان تعریف شده تر باشند رنگ طلایی بهترین گزینه است. بقیه عناصر تزیینی و لوازم دکوری هم می توانند از رنگ خاکستری که به نسبت دیوار روشن تر است انتخاب شوند. دیگر رنگ هایی که می تواند در دکوراسیون داخلی این اتاق استفاده شود رنگ سفید گچی و سنگ های طبیعی است.

 

رنگ های سال ۲۰۱۶: ترکیبی از آبی های ملایم در دکوراسیون داخلی

چیدمان دکوراسیون خانه شما با رنگ های سال 2016

همه ما رنگ های ملایم را خوب می شناسیم؛ آن ها همیشه در خالص ترین حالت خودشان بوده اند، اما در سال ۲۰۱۶، تنالیته رنگ های ملایم چار تغییر و تحولاتی شده اند و با کمی پیچیدگی همراه هستند. محبوب ترین و شناخته شده ترین و البته پرکاربردترین تنالیته رنگ ملایم در دکوراسیون داخلی طیف های رنگ آبی و مخصوصا ابی دودی هستند مخصوا وقتی با خاکستری همراه می شود.

 

این ترکیب رنگی جذاب و آرامش بخش بیشتر در نشیمن و اتاق خواب کاربرد دارد، البته این ترکیب رنگی در هر فضای دیگری هم می توانند به همین خوبی جلوه کنند چرا که خاصیت آرامش و تسکین دهنده بالایی دارند، این رنگ های سال ۲۰۱۶ بر خلاف ملایم و نرم بودنشان می می توانند در هر سطحی از قبیل کف، دیوار و سقف مورد استفاده قرار بگیرند.

 

رنگ های سال ۲۰۱۶: رز گلد در دکوراسیون داخلی

چیدمان دکوراسیون خانه شما با رنگ های سال 2016

رز گلد یکی از آن رنگ های قدرتمندی است که می تواند جو خاصی را که مد نظر شما است را برای تان پدید بیاورد. همراه شدن این رنگ با صورتی می تواند به معجزه در دکوراسیون داخلی خانه شما بدل شود. این تنالیته رنگی یکی از خاص ترین ترکیب رنگ های سال ۲۰۱۶ است،

 

اگر می خواهید متفاوت از دیگران عمل کنید به پیشنهاد دکوراتورها و طراحان داخلی توجه کنید و از این رنگ بهره ببرید. در کنار این رنگ می توانید از رنگ فیلی، آبی دودی و بنفشی که با خاکستری همراه است بهره ببرید.

 

رنگ های سال ۲۰۱۶: صورتی پر رنگ و براق در دکوراسیون داخلی

چیدمان دکوراسیون خانه شما با رنگ های سال 2016

استفاده از این رنگ جرات و جسارت زیادی را می طلبد. صورتی پررنگ و براق رنگ خاصی است و جلوه خاصی هم دارد، خاصیت خیره کنندگی چشم را در درون خود دارد و یکه تازی می کند. این رنگ می تواند نقاط قوت دکوراسیون داخلی خانه شما را بیشتر عیان کند.

 

در کنار خاکستری تیره اما مات بیشتر جلوه گری می کند و با رنگ بنفش تیره هم همنشینی خوبی دارد. صورتی براق هم از خاص ترین رنگ های سال ۲۰۱۶ است.

 

رنگ های سال ۲۰۱۶: آبی کاربنی تیره در دکوراسیون داخلی

چیدمان دکوراسیون خانه شما با رنگ های سال 2016

بر خلاف بیشتر رنگ های سال ۲۰۱۶ که همه روشن هستند این رنگ تیره و در خود فرو رفته است و به گفته اهالی فن و متخصصین این حوزه این رنگ کاملا رنگی است که اگر علاقه عنیقی به آن نداشته باشید، ظرف مدت کوتاهی شما را دلزده می کند. اما این رنگ که جزو معدود رنگ های تیره سال ۲۰۱۶ است، طرفداران خاص خودش را دارد که اتفاقا حسابی هم از آن استقبال می کنند،

 

فضایی که با رنگ آبی کاربنی تیره رنگ آمیزی می شود، حسابی تیره است و کاملا هم جزو فضاهای شخصی محسوب می شود اگر نشیمن خانه تان را به این رنگ در آورید، کس دیگری نمی تواند از آن استفاده کند، پس این رنگ را در فضاهای شخصی مانند اتاق خواب استفاده کنید. در کنار آن برای ایجاد تفاوت و هیجان در فضا می توانید از رنگ های نارنجی، هلویی و طیف آبی های روشن بهره ببرید.

 

رنگ های سال ۲۰۱۶: سیاه و سفید در دکوراسیون داخلی

چیدمان دکوراسیون خانه شما با رنگ های سال 2016

این ترکیب رنگ پایه ثابت همه سال ها است. شما رنگ های مد شده هر سالی را که نگاه کنید ترکیب سیاه و سفید را می بینید. اما علت چیست؟ جواب یک کلمه است تضاد عمیقی که این دو رنگ با یکدیگر دارند؛ این تضاد برای خیلی از افراد دوست داشتنی است اما هر کسی جرات استفاده از آن را ندارد.

 

بیشتر افراد در لوازمی مانند کوسن ها و یا لوازم دکوری و اکسسوری ها از این ترکیب رنگ استفاده می کنند اما اگر فکر می کنید فرد با جراتی هستید این ترکیب رنگ را در دیوارهای خانه تان به کار ببرید. پیشنهادی می کنم مطلب زیبایی چشم‌نواز با رنگ‌های متضاد را حتما بخوانید.

 

رنگ های سال ۲۰۱۶: رنگ سرخ در دکوراسیون داخلی

چیدمان دکوراسیون خانه شما با رنگ های سال 2016

رنگ سرخ، رنگی عمیق و غنی است و به نظر من زیباترین رنگ سال ۲۰۱۶ همین رنگ است. این رنگ به واسطه گرم بودن و پر حرارت بودنش به شما اجازه می دهد تا به راحتی احساسات خود را بروز دهید و در فضا احساس راحتی کنید. این رنگ بیش از آنچه که فکرش را بکنید می تواند صمیمی باشد.

 

گرمای خاص این رنگ شما را هم درگیر خواهد کرد. این رنگ در نور طبیعی درخشش خاصی خواهد داشت، پس باید به نورپردازی فضایی که این رنگ در آن وجود دارد هم توجه کرد.

 

رنگ های سال ۲۰۱۶: خاکستری مایل به قهوه ای در دکوراسیون داخلی

چیدمان دکوراسیون خانه شما با رنگ های سال 2016

رنگ خاکستری مایل به قهوه ای یکی از آن رنگ هایی است که به صورت غیر منتظره ای در کلکسیون رنگ های سال ۲۰۱۶ وجود دارد. خاکستری مایل به قهوه ای می تواند یک جلوه جدید از رنگ های خاکستری باشد. این رنگ را در اکسسوری ها و لوازم دکوری خانه مانند آباژورها و کوسن استفاده کنید و از حضور آن در دکوراسیون داخلی خانه تان لذت ببرید.

 

منبع:چیدانه