پارس ناز پورتال

همه چیز درباره ازدواج دوم بابک جهانبخش خواننده مشهور

همه چیز درباره ازدواج دوم بابک جهانبخش خواننده مشهور

همه چیز درباره ازدواج دوم بابک جهانبخش خواننده مشهور 

بابک جهانبخش بطور ناگهانی از همسر دوم خود در اینستاگرام رونمایی کرد در حالی‌که تولد او را تبریک گفت ودر رسانه ها جنجالی شد. بعد از انتشار شایعات فراوان و انتقادهایی که به بابک جهانبخش در خصوص ازدواج مجددش شد ، این خواننده پاپ با انتشار یک استوری در اینستاگرامش درمورد علت ازدواج دومش توضیح داد.

همه چیز درباره ازدواج دوم بابک جهانبخش خواننده مشهورعلت ازدواج مجدد بابک جهانبخش مشخص شد

 

روز گذشته بابک جهانبخش خواننده جوان و پرطرفدار موسیقی پاپ کشورمون برای نخستین بار در شب میلاد همسرش تصویری از همسر دومش را منتشر کرد.

همه چیز درباره ازدواج دوم بابک جهانبخش خواننده مشهوربابک جهانبخش و همسر دومش

 

بابک جهانبخش با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت:درود … به اسم خداوند مهربانی …

 

همسر عزیزم بزرگی میگه برترین راه برای این که بفهمی آیا می‌توانی به کسی اعتماد کنی اینست که به او اعتماد کنی ! و من و تو با تکیه بر خداوند عشق به هم اعتماد کردیم … ازت ممنونم برای حضور آرامبخشت و عشق و احساس ستودنیت نسبت به نفسم آرتا …

 

امشب شب میلاد توئه… خوشحالم که بعد از گذشت چند ماه از زندگی مشترک و نوپامون نخستین سال روز میلادت رو در آخرین روزهای پاییز زیبا ودر ماه آذر جشن می‌گیریم …

 

از خداوند بزرگ و هواداران خوبم که همیشه زیر سایه معرفتشون بهم اعتبار بخشیدن میخوام که برای سعادتمون ما رو از نگاه پر مهرشون و دعای خیرشون بی نصیب نذارن …یا حق.

همه چیز درباره ازدواج دوم بابک جهانبخش خواننده مشهوربابک جهانبخش و پسرش آرتا

 

مروارید شهریاری همسر اول بابک جهانبخش بودو حاصل ازدواج این دو پسری به اسم آرتا است که بزرگ ترین عشق زندگی بابک جهانبخش است.

 

بابک جهانبخش خواننده پرطرفدار کشورمون در روز اول فرودین ماه سال 1362 در شهر بخوم در کشور کشور آلمان به جهان آمد.بابک جهانبخش نوازندگی پیانو را از 5 سالگی زیر نظر استاد آلمانی در مدرسه موسیقی آزاد شهر بوخوم کشور آلمان شروع نمود و بعد از تحصیلات پدرش و بازگشت به ایران، علاقه خود رابه موسیقی بیشتر دید

 

و به صورت جدی‌تر موسیقی شرقی را دنبال کرد . درسال 1382 بابک کار بر روی نخستین آلبومش را شروع کرد ودر سال 1384 این آلبوم رابا اسم چی شده به بازار فرستاد.انتشار این آلبوم باعث شد بابک بعنوان دومین پدیده سال در آن سال انتخاب شود.