پارس ناز پورتال

همه چیز درباره مد خیابانی و محبوبیت آن در جهان

همه چیز درباره مد خیابانی و محبوبیت آن در جهان

همه چیز درباره مد خیابانی و محبوبیت آن در جهان 

مد خیابانی در بین مردم دنیا طرفداران بسیاری دارد و به نوعی تیپ اسپرت و استایل خیابانی حالا در دنیا حرف اول را می‌زند. مد خیابانی به چه معناست؟مد خیابانی از آن اصطلاحاتی هست که این روزها چندان به گوش میخورد. ولی معنی و بهره گیری درست آن چیست؟

 

مد خیابانی به نوعی پوشش گفته میشود که از استودیوهای طراحی لباس بیرون نمی‌آید بلکه از قلب جامعه بوجود می‌آید. اصولا مد خیابانی را جوانترهای جامعه درست می‌کنند.لباسهایی که هنرمندان جوان با سلیقه خاص می‌پوشند و رنگ هایي که با هم ست میکنند. معمولاً این نوع لباس پوشیدن ها در شهرهای بزرگ پر رنگتر دیده می‌شوند.

 

با وجود صفحات اجتماعی گسترده این نوع پوشش به سایر نقاط هم سرایت میکند. اصولا این مد شامل لباسهای ارزانتر و قابل خرید برای اکثریت جامعه می‌باشد. این مد و پوشش به قدری فراگیر شده هست که چندین مجله معتبر صفحاتی برای ارائه تصاویر منتخب این پوشش اختصاص داده اند.

 

در سال هاي جدید در هفته هاي مد، که درشهرهای گوناگون برپا میشوند، «مهم ترین انها : هفته مد پاریس، هفته مد نیویورک، هفته مد لندن و هفته مد توکیو که دوبار در سال در هر شهر برگذار می‌شود.»مد خیابانی گاهی اکثر از خود شو دقت ها را به خود گرفته هست. خبرنگاران منتظرند تا از اشخاص گوناگون با سبک لباس پوشیدن

 

هاي جدید تصویر و فیلم تهیه کنند و در صفحات اجتماعی به نمایش بگذارند. جالبی حکایت آنجاست که گاهی هم در بین این افراد لباس ها و ست هاي عجیب دیده می‌شود. شایان ذکر هست که تصویر هایي که در خصوص مد خیابانی گرفته میشود اصولا خیلی طبیعی و در خیابان هاي اطراف محل برگذاری شو بدون در نظر گرفتن پشت اساس خاص گرفته می‌شود به این ترتیب بیننده با حال و هوای حقیقی رخداد آشنا میشود.

 

از آنجایی که ما ایرانی ها هم همه ي وقت به لباس پوشیدن و سر و ظاهر خود اهمیت خاصی می‌دهیم، چند وقتی هست که جوانترها با در نظر گرفتن شرایط اسلامی ایرانی مد خیابانی دیدنی و خاص ایران را راه انداخته اند. در صفحات اجتماعی مثل اینستاگرم می‌توانید صفحات زیادی که عکس هاي گوناگونی از مد خیابانی در ایران را نمایش میدهد پیدا کنید.