پارس ناز پورتال

همه چیز درباره پرپشت کردن مژه ها

همه چیز درباره پرپشت کردن مژه ها

همه چیز درباره پرپشت کردن مژه ها 

پرپشت کردن مژه ها خوب است و به زیبایی صورت ما کمک شایانی میکند.اما این کار را باید به صورت اصولی انجام دهیم. تعداد بسیار کمی از بانوان بطور طبیعی مژگانی بلند و تیره دارند. این خانوم های خوش شانس هیچ مشکلی در استعمال ریمل نخواهند داشت اما متاسفانه کار برای کسانی که مژگانی کوتاه ، پراکنده و یا بلوند دارند دشوار است.

 

بنظر می رسد که هر ساله مواد موجود در ریمل ها پر حجم تر می شود تا برای حجیم نمودن مژگان مورد استفاده قرار گیرند. فرقی نمی کند که حاوی فیبر باشد یا ضد آب در هر صورت ریمل یک مشکل بزرگ در حین آرایش بشمار می آید زیرا لایه لایه ، تکه تکه ، خشک و یا منقضی می شود و یک چهره احمقانه برای فرد درست می کند و در نهایت پاک کردن آن نیز کاری عذاب آور بشمار می آید.

 

بدتر از همه اینکه ریمل ها گاهی اوقات سبب می شود که مژگان زودتر از حالت عادی بریزند.بدون شک باید راههای بهتری برای داشتن مژگانی زیبا وجود داشته باشد. خوشبختانه چند گزینه وجود دارد که در این مقاله آنها را مورد اشاره قرار می دهیم.

 

اینکه می خواهید یک راه سالم تر برای داشتن مژگانی زیبا بیابید و یا اینکه می خواهید در وقت خود صرفه جویی کنید فرقی نمی کند در هر دو حالت یکی از روش های زیر می تواند برای شما مفید باشد.

 

مژه مصنوعی

ـ مزایا : آنها ارزانقیمت هستند و می توان چندین بار از آنها استفاده مجدد نمود البته اگر از آنها بخوبی مراقبت کنید. همچنین بسیاری از آنها ظاهری طبیعی ، پر پشت و مشکی دارند. همچنین با نوع دانه ای آن نیز می توانید طاهری زیبا به مژگان خود بدهید البته در صورتی که صبر پیشه کنید. برخلاف ریمل های ضد آب ، کندن مژه مصنوعی در انتهای روز کار آسانی می باشد.

 

ـ مضرات : استفاده از انها کار دشواری بشمار می آید بعلت اینکه باید از چسب استفاده کنید و آنها را پیرایش کنید پس در کل کار پر زحمتی بشمار می آید و تنها راه آسان نمودن این کار تمرین مستمر است. اگرچه آنها ارزانقیمت هستند اما اگر بخواهید بطور روزانه از آنها استفاده نمایید مسلما باید بیشتر هزینه کنید. در نهایت ، آنها ممکن است بدلیل نور روز و یا عدم مهارت در چسباندن ، غیر طبیعی بنظر برسند.

 

ـ نتیجه : استفاده از مژه مصنوعی یک راه بسیار خوب برای داشتن چشمانی زیبا است همچنین می تواند راه سریعی نیز بشمار آید. پیدا کردن بسته های ارزانقیمت که طبیعی بنظر برسد و استفاده از آنها بدون هیچ زحمتی و استفاده صحیح از آنها بگونه ای که بتوان مجددا آنها را چسباند ، همگی مراحل یادگیری استفاده از مژه مصنوعی می باشند.

 

اکستنشن مژه

ـ مزایا : اکستنشن مژه نسبت به مژه مصنوعی یک شیوه دائمی و طبیعی بشمار می آید بعلاوه نیازی نیست که هرروز آن را انجام دهید. در سالن های آرایش این کار انجام می گیرد که معمولا یک ساعت زمان می برد و روند آن کاملا بدون درد است.

 

اکستنشن مژه یکماه باقی می ماند که در طی این مدت حتی نیازی به استفاده از ریمل نیز ندارید. این گزینه بسیار عالی بشمار می آید و تفاوتی نمی کند که شما از لنز استفاده می کنید و یا مژگانی کوتاه یا بلند دارید یا حتی چشمانی حساس دارید ، در هر صورت می توانید اکستنشن مژه را انجام دهید. حتی با مشورت با متخصص اینکار می توانید مژگان خود را به حالتی که همیشه دوست داشتید دربیاورید.

 

ـ مضرات : مسلما اکستنشن مژه گرانتر از استفاده از مژه مصنوعی است و فراموش نکنید که هر ماه و یا هر دو ماه یکبار باید آن را مجدد انجام دهید.

 

بدون شک می توانید سالن های آرایشی را پیدا کنید که این کار را با قیمت پایین تر نیز انجام می دهند اما سعی کنید که مکانی مورد اعتماد باشد زیرا این کار کم خطر نیست. سعی کنید در رابطه با این کار تحقیق کنید و یک فرد با تجربه را پیدا کنید و همچنین در رابطه با مواد مورد استفاده نیز سوال کنید زیرا بهتر است از مینک ترکیبی و چسب عاری از فرمالدئید استفاده کنند.

 

مورد دیگری که نباید فراموش کرد نحوه نگه داری از آنهاست ، باید در حین دوش گرفتن ، شستن صورت ، دست زدن به چشم ، پاک کردن آرایش چشم و حتی خوابیدن در حالت های خاص حواستان را جمع کنید.

 

ـ نتیجه : اکستنشن مژه یک شیوه عالی و طولانی مدت برای داشتن مژگانی زیبا بدون استفاده از ریمل بشمار می آید که گرانقیمت است و باید تقریبا هر ماه انجام شود.