پارس ناز پورتال

همه چیز درباره کاشت مژه مصنوعی برای خانم ها

همه چیز درباره کاشت مژه مصنوعی برای خانم ها

همه چیز درباره کاشت مژه مصنوعی برای خانم ها 

مژه مصنوعی یکی از پرکاربردترین روشهای زیبایی چشم خانم ها هست که این روزها به وفور در آرایشگاه ها انجام میگردد. کاشت مژه نه تنها برای کسانی که مژه هاي کوتاه دارند مناسب هست، می‌تواند یکی از روشهای انتخابی کسانی باشد که نمی‌توانند هر روز وقت زیادی برای آرایش کردن صرف کنند، از آرایش کردن چشم هایشان خوششان نمی‌آید یا همه ي وقت با سیاه شدن زیر چشم با ریمل مشکل دارند.

 

کاشت مژه چیست؟
مژه هاي نیمه دائمی میباشند که به مژه هاي طبیعی فرد اضافه می‌شوند. مژه ها انواع مختلفی از ابریشمی تا خز طبیعی و مواد مصنوعی دارند. همین طور بلندی هاي مختلفی نیز دارند که متخصص مژه تشخیص می‌دهد کدام یک برای شما بهتر هست. مژه ي طبیعی هر فردی نمی‌تواند وزن مژه ي مصنوعی بلند را تحمل کند.

 

کاشت مژه چطوری هست؟
هر کدام از مژه هاي ما دایره ي عمر طبیعی دارند و هرکدام از آنها در زمانی میوفتد. وقتی مژه ي اضافه می‌گذارید باید هر چند هفته یک‌بار برای ترمیم و پر کردن مژه هایي که با مژه ي طبیعی شما افتاده اند پیش متخصص مژه ي خود بروید. اکثر افراد هر سه هفته برای ترمیم می‌روند، اما کسانی هم میباشند که هر هفته می‌روند تا همۀ وقت} مژه هایي پر و بی نقص داشته باشند.

 

به یاد داشته باشید اگر فاصله ي گذاشتن مژه تا ترمیم شما بیش از یک ماه شود، احتمالا باید یک بار دیگر هزینه مژه گذاری کامل را پرداخت کنید.

 

استایل هاي مختلفی وجود دارد.

 

اضافه بر جنس، مدلهای مختلفی هم برای مژه گذاشتن وجود دارد.

 

میتوانید حالت طبیعی را گزینش کنید.

 

مژه هاي بسیار بلند که در انتها کمی هم بیرون زده میباشند یکی از گزینه هاست.

 

حالت حجیم هم وجود دارد که مژه ها کوتاه تر اما تعداد آنها اکثر هست. این حالت با دوام تر هست چون مژه هایي که در آن به کار می‌رود سبک تر میباشند.

 

چطور از انها مراقبت کنیم؟
اگر مژه می کارید، یکی از مهمترین کارها، مراقبت از آن هست.برای شستن آنها از شامپو بچه ي ملایم بهره گیری کنید. تمیز بودن مژه برای پیش گیری از تجمع آلودگی که منجر به خارش و تحریک یا حتی عفونت چشم میشود بسیار مهم هست.

 

اگر چشم ها را آرایش می‌کنید، از پاک کننده هاي روغنی بهره گیری نکنید چرا که چسب مژه ها را خراب میکنند و مژه میوفتد.به مژه ها دست نزنید و با آنها ور نروید و هرگز سعی نکنید انها را بکنید، چرا که مژه هاي خودتان را هم با انها خواهید کند.اگر دیگر آنها را نمی‌خواهید به سالن آرایش مراجعه کنید.