پارس ناز پورتال

ژست عکاسی برای زیباتر افتادن چهره در عکس

ژست عکاسی برای زیباتر افتادن چهره در عکس

ژست عکاسی برای زیباتر افتادن چهره در عکس 

همه می خواند چهره آن ها در عکس زیباتر بیفتد. این کار با ترفندهای عکاسی و ژست های مناسب به دست می آید. همه ما عادت کردیم ژست های خاصی هنگام عکاسی داشته باشیم و حتی تصور این که حالت دیگری در عکس هایمان بگیریم را هم نمی کنیم. و این باعث می شود سلفی هایی که با گوشی میگریم

 

آنچنان که باید خوب نشوند. خیلی مهم است که بتوانیم از خودمان عکسی بگیریم که بدون نیاز به هیچ فیلتر و افکتی خودش خوب و بدون نقص باشد. فقط یک عکس حرفه ای می تونه ما رو حتی با لک های روی صورت زیبا و جذاب نشون بده.و حالا پارس ناز می خواهد یک سری توصیه های ارزشمند به شما بدهد تا بتوانید در تمام عکس ها بدون هیچ عیب و نقصی ظاهر شوید.

ژست عکاسی برای زیباتر افتادن چهره در عکساز زاویه پایین عکس نگیرید
عکس از زاویه پایین شما را چاق تر نشان می دهد. پس بهتر است زاویه عکسی که از خودتان یا از دیگران می گیرید هم سطح با چشم ها باشد. این زاویه باعث می شود موضوع عکس حجیم نشان داده نشود و یا چانه فرد خیلی بزرگ نشود.
ژست عکاسی برای زیباتر افتادن چهره در عکساز زاویه بالا عکس نگیرید
عکس از زاویه بالا سر را بزرگتر از بدن نشان می دهد. البته می توانید برای گرفتن عکس های بامزه مثل عکس گربه شرک از این زاویه استفاده کنید.
ژست عکاسی برای زیباتر افتادن چهره در عکسسمت خوب صورتتان را بشناسید
دو طرف صورت انسان ها کاملا متقارن است اما همیشه یک طرف صورت بهتر از طرف دیگر در عکس ها می افتد بنابراین سعی کنید همیشه در عکس ها به آن سمت صورت ژست بگیرید.
ژست عکاسی برای زیباتر افتادن چهره در عکسچانه را تو ندهید
اگر می خواهید چانه ها زیاد برجسته نشان داده نشوند نیازی نیست که آن ها را به سمت داخل فشار دهید. فقط کافی است صورت را در حالت سه رخ قرار دهید و زبان را به کف دهان فشار دهید.
ژست عکاسی برای زیباتر افتادن چهره در عکسبا چشم نیمه باز نگاه کنید
چشم های باز و ابروهای بالا چهره را متعجب نشان می دهد. هنگام عکس گرفتن بهتر است که کمی چشم ها را باریک کنید.
ژست عکاسی برای زیباتر افتادن چهره در عکساخم نکنید
این حالت در عکس ها هم صورت را ترسناک می کند و هم بینی را بلندتر نشان می دهد. بهترین حالت ظاهر شدن در عکس ها نگاه مستقیم به دوربین است.
ژست عکاسی برای زیباتر افتادن چهره در عکسچانه را بالا بدهید
هنگامی که عکس نیمرخ می گیرید چانه را بالا بدهید تا حالت صورتتان بهتر نشان داده شود. با این حالت چانه و گردن لاغرتر نشان داده می شود.
ژست عکاسی برای زیباتر افتادن چهره در عکسلب ها را جمع نکنید
وقتی می خواهید به سمت دوربین بوسه ای پرتاب کنید در این کار زیادی اغراق نکنید چون حالت دهانتان مثل این می شود که انگار می خواهید هسته آلبالو را بیرون پرتاب کنید.
ژست عکاسی برای زیباتر افتادن چهره در عکسلبخند طبیعی داشته باشید
یک لبخند ملایم اجزای صورت را زیباتر نشان می دهد در حالی که لبخند عمیق فقط چین و چروک ها را نشان می دهد.

 

سایت بدونیم