پارس ناز پورتال

کنایه سنگین امیر مهدی ژوله به مهدی طارمی درباره سحر قریشی

مجموعه : اخبار سینما
کنایه سنگین امیر مهدی ژوله به مهدی طارمی درباره سحر قریشی

کنایه سنگین امیر مهدی ژوله به مهدی طارمی درباره سحر قریشی

امیر مهدی ژوله پستی در اینستاگرام منتشر کرد ودر آن به شوخی با فوتبالیست ها پرداخت اما جواب خوبی از انها نگرفت.امیرمهدی ژوله یکی از نویسندگان بسیار خوب و ورزشی نویسان قدیمی است. او با انتشار عکس هایي از بازیکنان تیم ملی در اینستاگرام با رامین رضاییان و مهدی طارمی شوخی کرد

 

که این شوخی چندان به مذاق سردار آزمون و مهدی طارمی خوش نیامد و باعث واکنش آنها شد. این مسئله از دیروز حواشی زیادی ایجاد کرده . همچنین هادی حجازی فر که بازیگر فیلم لاتاری هم هست نسبت به واکنش ها به شوخی امیرمهدی ژوله با مهدی طارمی و رامین رضاییان واکنش نشان داد. در ادامه مروری بر همه ی این موضوعات داریم.

کنایه سنگین امیر مهدی ژوله به مهدی طارمی درباره سحر قریشی

امیر مهدی ژوله با انتشار عکسهایی از بازیکنان تیم ملی فوتبال در اینستاگرام نوشت عکس اول بازیکنان عشق و خوشگل و خوش تیپ و خوش پوش تیم ملی. فقط ژست رامین رضائیان یه کم یه جوری نیست؟

 

عکس دوم: یه کاربر خارجی عکس بازیکنان عشق و خوشگل و خوشتپ و خوش پوش تیم ملی رو گذاشته، بعد یه کاربر ناجور گولاخ کامنت گذاشته: اون سومی از راست اسمش چیه! دیدید گفتم ژست رامین رضائیان یه کم یه جوری نیست؟

 

عکس سوم: از ژست یه کم یه جوری رامین رضائیان که بگذریم، گوش طارمی چی میگه؟ دخترا میذارن بیرون روسری که مثلاً با ترکیب لاله و گوشواره یه کم مو و یه کم گردن دلبری کنن ، تو دقیقا به چی فکر می کردی انداختی بیرون کلاه؟ کاربر ناجور گولاخ اینو ببینه به کامنت گذاشتن بسنده نمیکنه ها

 

ورود خانم‌ها که به استادیوم ممنوعه،ببینید می‌تونید یه کاری کنید ورود آقایون هم به استادیوم ممنوع شه. ببینید میتونید به یه شوخی ساده بخندید بدون این که وارد زندگی خصوصی آدم‌ها بشید یا بحث قرمز و آبی راه بندازید یا شوخی رو از حد بگذرونید.

کنایه سنگین امیر مهدی ژوله به مهدی طارمی درباره سحر قریشیعکس بازیکنان تیم ملی در روسیه که با شوخی امیرمهدی ژوله با مهدی طارمی همراه شد

 

جنجال پس از شوخی امیرمهدی ژوله با مهدی طارمی و رضاییان

این پست ژوله باعث ناراحتی و جواب مهدی طارمی و سردار آزمون شد که ژوله در پست بعدی نسبت به این کامنت ها واکنش نشان داد.

 

امیرمهدی ژوله با انتشار عکس زیر نوشت 

پست اخر منو اینستاگرام پاک کرد. واقعا متاسفم که گوش مهدی طارمی هم رفت جزو مقدسات. یعنی دیگه با گوش یه فوتبالیست هم نمیشه شوخی کرد؟ بعد بازیکنان تیم ملی چهار روز مونده به جام جهانی تو اینستاگرام چیکار میکنن؟ تو کامنتای من چیکار میکنن؟یه شوخی ساده رو از کسیکه شغلش شوخی کردنه برنمی تابید لااقل به روتون نیارید.

 

بله آقای طارمی زیاده گویی کردم که تذکر دادم توی کامنت ها بشما و نامزدتون بی احترامی نکنن. زیاده گویی کردم که گفتم خشم بلایی که سر پرسپولیس اوردید رو این جا سرتون خالی نکنن.

کنایه سنگین امیر مهدی ژوله به مهدی طارمی درباره سحر قریشی

کامنت هاي آزمون و طارمی پس از شوخی امیرمهدی ژوله با مهدی طارمی و رامین رضاییان بله آقای آزمون من خوبم.من خوبم که همین دو روز پیش به فدراسیون تاختم که برای شما امکانات و بازیهای تدارکاتی مناسب فراهم نکردن. من خوبم که همین چند روز دیگه پا میشم میام روسیه برای تشویق کردن تون. ما خوبیم که کف می زنیم ،هورا می‌کشیم و عکسهاتون رو پوستر می‌کنیم و از باخت هاتون هم حماسه میسازیم.

 

من صدسال فکر نمی‌کردم شوخی ساده و پرت و شاید تکراری من تمرکز ملی پوش هاي عزیز و قشنگمون رو پرت کنه.پوزش میخوام اگه که این کارو کردم.من هم مثل همه ی هموطنانمون تو این روزهای سختی که میگذرونیم امیدم و نگاهم به استعداد و توانایی و لیاقت شماست تا از معجزه اي که عزمش رو دارید سیراب شم. که ما سخت تشنه معجزه ایم.

 

هرجوری میخواین فیگور بگیرید،گوشتون هم هرجا دلتون میخواد بذارید ولی یک لحظه به عشق و انرژی که راهی تون کردیم شک نکنید. دوست تون داریم.پشت و پناهتوتیم.خدا هم پشت و پناهتون.

 

واکنش هادی حجازی فر به ماجرای شوخی امیرمهدی ژوله با مهدی طارمی و رامین رضاییان

هادی حجازی فر بازیگر فیلم «لاتاری» با انتشار عکسی از امیرمهدی ژوله در اینستاگرام نوشت: «درود امیر جان، حالِ هم اکنونِ تو بیشتر اندوه هست تا عصبانیت، اندوه از بابت گره زدنِ رویایی جمعی به پدیده‌اي هم چون فوتبالِ ملی، بلی ، ما هم مثلِ تو دل بستیم به شادی و حتی غمِ جمعی که مدتهاست جُز فوتبال در عرصه دیگری تجربه اش نکرده ایم.

 

من می‌دانم که ناراحتیِ همین حالاِ تو و منِ شهروند، ناشی از شوکِ کلمه چیدَن و جمله بندیِ بخشی «بخش کوچکی» از ابزارِ این رویاست و خلقِ یک سوال بزرگ «و کمی ناامیدی زودتر از موعد»:

کنایه سنگین امیر مهدی ژوله به مهدی طارمی درباره سحر قریشی

آیا مغز و گوشی که تحمّل کمی شوخیِ غیر رسمی را ندارد و چنین کلمات و برخوردی پَس می اندازد، می‌تواند مُعجزه خلق کند؟ حتی اگر بُکُند که نمی‌کند، پا برجا و زایا خواهد بود؟ راستش من دراین بی هوایی و کَم هوایی تو را ترجیح می‌دهم به هر اتفاقِ ناممکنی که ایشان بخواهد خَلق کند.

 

همینقدر واضح تو بی شَک در تمامِ این سال ها به گسترهِ طنز و شوخیِ ما که آدم جز با گوشِ عمه اش نمی تواند شوخی کند افزوده اي، ما لبخندهایِ دیر به دیر و کج و معوَجمان را از سال ها پیش به تو مدیونیم. از همان روزها و شب هایي که اسم امیر مهدی ژوله بی سر و صدا ، لایِ اسم هاي ناشناسِ تیتراژ گُم می‌شد.

 

آقا ژوله جان، گوشِ بنده در خدمتِ شماست، اگر موردِ پسند بود شوخی کن باهاش، بکِشِش، سوراخش کن، بِکَن بنداز دور. اصلا فک کن گوشِ خودته، دراین حد.این اتفاق، دلایلِ من برایِ ترکِ این رسانه ِشخصی را تقریباً تکمیل کرد، خزیدن تویِ بی خبری و وَر رفتنی دوست داشتنی با رویاها. امیدوارم با برد و صعود همراه باشه بازی ها و دوستان مد نظر از روی نیمکت شاهد این پیروزی باشند و ما هم از ته دل عربده بکشیم و گُل گُل بکنیم.»

 

برای سرک کشیدن در اینستاگرام به طارمی و آزمون بتازیم؟

سردار آزمون و مهدی طارمی دو نفر از بازیکنانی هستند که در همه ی این چندسال اخیر با اینستاگرام هاي شان جنجال هاي زیادی بپا کردند. اینبار هم واکنش هاي این دو به پست اینستاگرامی مهدی ژوله خبرساز شد. ژوله که حالا طنز نویس و بازیگری سرشناس است، دو دهه قبل از بهترین ورزشی نویسان ایران بوده و فوتبال و مختصاتش را خیلی خوب می شناسد.

 

شوخی او با لباس تیم ملی و گوش طارمی به ماجرایی مکافات در فضای مجازی بدل شد چون هر دوی این ستاره هاي جوان ملی از این شوخی خوش شان نیامده بود.بعد ازآن اما هجمه اي ایجاد شد سر این که چراباید ملی پوشان در فاصله ۵ روز مانده به جام جهانی این قدر در فضای مجازی باشند. فارغ از این که این دو حق دلخوری از ژوله را داشتند یا نه ، تنها نکته اي که باید درنظر باشد ، چرایی استفاده این بچه ها از فضای مجازی است.

 

واکنشها به شوخی امیرمهدی ژوله با مهدی طارمی و رامین رضاییان

پیج هاي ستاره ها از پیکه گرفته تا نیمار و راموس شاید برای آنهایی که میگویند مگر باقی ستاره هاي دنیا در شبکه هاي اجتماعی سرک میکشند، نمونه هاي خوبی باشد که ببینند بازیکن را در اردو به قرنطینه نمی‌برند.

 

همین حالا یکی از بزرگ ترین چالش هاي کارلوس کی روش در تیمش که با تمام توان درحال مقابله با آن است ، ترس از اردوزدگی بچه هاست. فشردگی تقویم مسابقات باشگاهی و اهمیت جام جهانی سبب شده خیلی از این بچه ها یک ماه کامل دور از خانواده ودر اردو باشند.

 

از روز ورود تیم به مسکو هم این فشار امنیتی ترس از حملات تروریستی بچه ها را در شرایطی مثل زندان قرار داده است. یکی از راهکارهای کی روش برای برگرداندن آرامش روانی به بازیکنانش ، باز گذاشتن دست شان در استفاده از شبکه هاي مجازی است تا اقلا بیشتر حس بودن در زندان را نکنند.

 

البته سرمربی قبل تر هم نشان داده با بودن بچه هایش دراین فضاها مشکلی ندارد و دو ماه قبل در پاسخ به سئوالی در همین باره به خبرآنلاین گفته بود:«این اقتضای سن شان است. اگر قرار به نظارت شان باشد، یکی باید اول خود من را بگیرد.»

 

حالا منتقدان این دو ملی پوش میتوانند بگویند که آنها حق پرخاشگری و پاسخ تند به ژوله را نداشتند اما حقیقت این است که آنها برای بودن در شبکه هاي اجتماعی کار خلاف قانونی انجام نداده اند و این چیزی بوده که اجازه اش را از سرمربی گرفته بودند.

 

بعد از شوخی امیر مهدی ژوله با تیپ بازیکنان تیم ملی دریک عکس رسمی سردار آزمون و مهدی طارمی به پست او پاسخ داده و از او انتقاد کردند اما آیا جواب آزمون و طارمی به ژوله چند روز قبل از آغاز جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه ضرورت داشت؟

 

جواب آزمون و طارمی به ژوله

امیرمهدی ژوله چهره شناخته شده اي در دنیا طنز است. نویسندگی او در تعداد زیادی از کارهایی که مهران مدیری انجام داده است و همچنین حضور خود ژوله در برنامه خندوانه باعث شد تا او بیش از پیش بعنوان یک چهره طناز به جامعه معرفی شود.

کنایه سنگین امیر مهدی ژوله به مهدی طارمی درباره سحر قریشیسردار آزمون و مهدی طارمی

 

ژوله در اینستاگرامش هم گاها متن هایي را منتشر میکند و اگر سوژه اي در فضای مجازی باشد رابه چالش می‌کشد. او پس از ماجراهایی که برای رامین رضاییان در فضای مجازی پیش آمد عکس و متنی را در صفحه رسمی خودش منتشر کرده و مثل همیشه نظر شخصی خودش را گفته است.

 

کامنت سردار آزمون و طارمی برای ژوله

جالب اینجاست که در میان کسانی که برای ژوله کامنت گذاشته اند نام دو بازیکنان تیم ملی به چشم می‌خورد؛ سردار آزمون و مهدی طارمی.مهاجمان تیم ملی که فعالیت گسترده اي هم در فضای مجازی دارند اي ن بار خطاب به ژوله که درباره یک عکس مطلبی منتشر کرده جواب هایي را نوشته اند.سردار نوشته است: «تو خوبی.» طارمی هم نوشته است شما هم می تونی سرتو بکنی تو زندگیت و زیاده گویی اضافه نکنی!

کنایه سنگین امیر مهدی ژوله به مهدی طارمی درباره سحر قریشیسردار آزمون

این که آزمون و طارمی اصلا باید جواب ژوله را بدهند یا نه و این که آیا اصلا کار درستی کرده اند یا نه اهمیتی ندارد، انچه که اهمیت دارد این است که در شرایطی که چند روز بیشتر به آغاز رقابت هاي جام جهانی باقی نمانده و بازیکنان باید همه ی تمرکزشان را روی موفقیت تیم ملی بگذارند،چرا خیلی از آنها برای چند روز هم که شده بی خیال فضای مجازی نمی‌شوند؟