پارس ناز پورتال

کاربران اینستاگرام در جهان بیش از 700 میلیون نفر

کاربران اینستاگرام در جهان بیش از 700 میلیون نفر

کاربران اینستاگرام در جهان بیش از 700 میلیون نفر 

اینستاگرام در دنیا کاربران بسیاری دارد به گونه اي که روز به روز نیز در حال افزایش میباشند،اکنون بیش از 700 میلیون نفر عضو اینستاگرام میباشند.شب قبل شرکت تحت امر فیس بوک، Instagram رسما اعلام کرد که کاربران اینستاگرام از مرز 700 میلیون گذشتند تا همچنان آن را بعنوان بزرگ ترین شبکه اجتماعی عکس هاي بشناسیم.

 

همین چند روز پیش بود که کمپانی فیس بوک اعلام کرد مسنجرشان اینک صاحب بیش از 1 میلیارد کاربر شده هست. اینستاگرام نیز بعنوان یکی از زیرمجموعه‌هاي این کمپانی و بزرگ ترین شبکه اجتماعی عکس هاي طی سالیان قبل هر ماهه با افزایش کاربرانش همراه بوده هست. این شرکت شب قبل رسما اعلام کرد که اینک کاربران اینستاگرام از مرز 700 میلیون عبور کردند.

 

سریع‌ترین افزایش 100 میلیونی کاربران اینستاگرام

کمپانی اینستاگرام ساعاتی پیش با انتشار یک پست در وبلاگ رسمی خود اعلام کرد که اینک کاربران بزرگ ترین شبکه اجتماعی تصویر هاي یک گام به 1 میلیارد کاربر نزدیک شده هست. آن‌ها بدون آنکه در خصوص جزئیات این افزایش کاربران سخن بگویند، اعلام کرده‌اند که 100 میلیون کاربری که اخیرا به این شبکه اجتماعی پیوسته‌اند، رکورد سریع‌ترین 100 میلیون اضافه شده را زده‌اند.

 

این سرویس تحت نظر فیس بوک طی مدت زمان قبل قابلیت‌هاي جدیدی را در اختیار کاربران خود قرار داد که حتی تعداد زیادی از آن‌ها موجب به وجود آمدن رقاب شدید و جذابی بین اینستاگرام و اسنپ چت شده هست که ظاهرا همین قضیه بی رابطه با افزایش کاربران اینستاگرام نبوده هست.

 

رشد جامدی که اینستاگرام طی سالیان قبل داشته، نشان می دهد که در میان خیل عظیمی از شبکه‌هاي اجتماعی، پیروز شده کاربران علاقه‌مند به اشتراک گذاری تصویر هاي را جذب خود کند.بدیهیست که اینستاگرام همچنان به بهبود سرویس خود به جهت حفظ کاربران فعلی و همین طور جلب کاربران جدیدتر در سراسر دنیا برای پیوستن

 

به این شبکه اجتماعی و به اشتراک گذاری عکسها و فیلمها با دوستان، خانواده و سایر افراد بپردازد. باید منتظر ماند و دید این شرکت چه قابلیت‌هاي اخیر دیگری را در اختیار کاربران اینستاگرام قرار خواهد داد.