پارس ناز پورتال

کاربران بیشتر وقتشان را صرف این 5 اپلیکیشن می کنند

کاربران بیشتر وقتشان را صرف این 5 اپلیکیشن می کنند

کاربران بیشتر وقتشان را صرف این 5 اپلیکیشن می کنند 

می دانیم که بانک نرم افزاری وسیعی برای انواع سیستم عامل های گوشی های هوشمند وجود دارد اما وقت کاربران فقط صرف 5 برنامه موبایلی می شود. از زمانی که گوشی های هوشمند روی کار آمده اند همه به شوق استفاده از اپلیکیشن های مختلف از آن ها استفاده می کنند

 

در واقع حیات این گوشی ها بسته به این نرم افزارهایی است که می توانیم آن ها را از مارکت های بین المللی و مارکت های داخلی خریداری یا به رایگان دانلود کنیم. البته اینکه ما روزانه چقدر از اپلیکیشن ها استفاده می کنیم مدتی است مد نظر محققان قرار گرفته است.

 

تحقیقات حاکی از این هستند که کاربران بیشتر از ۸۰ درصد از وقت خود را صرف کار کردن با ۵ اپلیکیشن می کنند و این یعنی به طور میانگین غالب کاربران وقتشان اجازه نمی دهد با بیش از ۵ اپلیکیشن کار کنند. البته این که بخواهید پیام رسان هایی مثل واتس اپ، تلگرام، فیس بوک، اسنپ چت و نظیر آن را در این لیست بگنجانید

 

کار اشتباهی کرده اید چرا که خود محققان به این موضوع اهمیت داده اند و این قبیل نرم افزار ها را از جمله اپلیکیشن های پر مصرف بر شمرده و معتقدند که حساب این اپلیکیشن ها از برنامه مطالعاتی شان جداست.

کاربران بیشتر وقتشان را صرف این 5 اپلیکیشن می کنند

البته چت بات ها، یا همان ربات های تحت پلتفرم های سیستم های پیام رسانی، سرویس هایی هستند که عادات کاربران را کمی تغییر داده اند و کاربران برای جستجوی تصاویر و حتی ویرایش محتوای ارسالی شان در سرویس های چت، از آن ها استفاده می کنند و لزومی نمی بینند که به سراغ اپلیکیشن های دیگری بروند.

 

در واقع این یک خط مشی قوی برای توسعه دهندگانی است که می خواهند به طور حداکثری جلب توجه نمایند بنابراین بهتر است که این روزها به سراغ ساختن چت بات های قوی و کاربردی بروند تا بتوانند در قشر خود موفق ترین باشند. اگر شما نیز در میان دوستانتان، فرد توسعه دهنده ای دارید می توانید با انتشار این خبر و رساندن آن به وی، او را در موفقیتش یاری کنید.