پارس ناز پورتال

کارداشیان ها چگونه مشهور شدند و دقیقا چه کاری انجام می دهند؟

کارداشیان ها چگونه مشهور شدند و دقیقا چه کاری انجام می دهند؟

کارداشیان ها چگونه معروف شدند 

 

در اینبخش درمورد خانواده مشهور کارداشیان صحبت می‌کنیم. کارداشیان ها چگونه مشهور شدند؟ آنها در حال حاضر در اوج شهرت و ثروت هستند و همیشه سوژه رسانه هاي تمام جهان بوده اند. خیلی از افراد این سوال را می پرسند کـه: آنها چگونه مشهور شدند و چـه کاری باعث این حجم از شهرت شده اسـت؟ در ادامه از 0 تا 100 با این خانواده و دوستان مشهورشان آشنا میشویم. با پارس ناز همراه باشید.

 

کارداشیان‌ ها چرا و چگونه؟

این خانواده افراد با استعدادی نیستند و عملا بی دلیل مشهور شدند! در واقع، نمیتوان کارداشیان‌ ها را تحت عنوان خاصی معرفی کرد. آن‌ها نه هنرمند هستند، نه موزیسین و نه حتی بازیگر.

کارداشیان ها چگونه مشهور شدند و دقیقا چه کاری انجام می دهند؟

وقتی شـما در ناز و نعمت بزرگ شوید ودر پول غلت بزنید، موقعیت‌ها برای شـما آسان‌تر پیش خواهند آمد و این مسئله‌ایست کـه نمی توان ازآن چشم‌پوشی کرد. کارداشیان‌ها بـه پشتوانه این شرایط توانستند کسب و کار خانوادگی و برند‌هاي خودرا در زمینه مد و آرایش تاسیس کنند.

 

تاثیرات کارداشیان‌ ها بر روی زندگی مردم

مشهور بودن بشما این امکان را خواهد داد کـه تاثیر گذار باشید؛ و این شـما هستید کـه انتخاب می کنید کـه تاثیر مثبت بر روی جامعه بگذارید و یا صرفا بـه دنبال کسب درآمد باشید. این‌کـه کارداشیان‌ها چطور از این شهرت استفاده کردند، موضوع بحث برانگیزی اسـت.

کارداشیان ها چگونه مشهور شدند و دقیقا چه کاری انجام می دهند؟

اگر بخواهیم صادق باشیم نمیتوانیم جواب واضحی بـه این پرسش بدهیم چرا کـه هیچکس کامل نیست. همه ی مـا میدانیم کـه نکات منفی زیادی درباره اعضای خانواده کارداشیان گفته می شود، ولی مـا در ادامه این مطلب بـه نمونه‌هایي از تاثیرات مثبت این خانواده هم اشاره خواهیم کرد.

 

ارزش‌ های خانوادگی کاردشیان‌ ها

کارداشیان ها چگونه مشهور شدند و دقیقا چه کاری انجام می دهند؟

ارزش‌هاي خانوادگی همواره نخستین و مهمترین اصل برای کارداشیان‌ ها بوده اسـت. آن‌ها باوجود اختلافات و تفاوت‌هایي کـه در ظاهر با یک دیگر دارند، با حمایتی کـه همیشه از یک دیگر میکنند، سال‌هاست بـه مـا آموخته‌اند کـه باید اعضای خانواده خودرا بعنوان بهترین دوستان خود درنظر بگیریم. این پیام برای افرادی کـه دنبال کننده سلبریتی‌ها در زندگی روزمره خود هستند بسیار مفید خواهد بود.

 

کاردشیان‌ ها چه چیز‌هایی را رواج داده اند؟

کانتور کردن «Contouring». بی شک باید کیم کارداشیان را آغازگر این سبک از آرایش دانست. البته این بـه این معنی نیست کـه او مبدع این سبک اسـت ولی کیم کارداشیان با نمایش پوستی جذاب بوسیله کانتور کردن نقش بـه سزایی در همه ی‌گیر کردن این سبک از آرایش داشت.

کارداشیان ها چگونه مشهور شدند و دقیقا چه کاری انجام می دهند؟

در واقع، “چگونگی آرایش بـه سبک کیم کارداشیان” یکی از ترندترین جستجوهای گوگل بـه شمار می آید، کـه بـه طرز چشمگیری با موفقیت برند آرایشی کیم کارداشیان یعنی «Kim KKW Beauty Kits» ارتباط مستقیم دارد.

 

سلفی« Selfies »

بـه احتمال زیاد باید پاریس هیلتون را مبدع این سبک از عکاسی دانست ولی بی‌شک این کارداشیان‌ها بودند کـه آنرا دراین سطح گسترده کـه امروزه شاهد آن هستیم باب کردند.

کارداشیان ها چگونه مشهور شدند و دقیقا چه کاری انجام می دهند؟

از زمانی کـه کارداشیان‌ ها با سلفی گرفتن سعی کردند لباس‌هاي خود و یا حتی برهنگی‌شان رابا طرفداران‌ خود بـه اشتراک بگذارند این سبک از عکاسی بـه شکل امروزی شروع بـه فراگیر شدن کرد. بـه طوری‌كه امروزه هر کس در هر مکان و موقعیتی را در حال سلفی گرفتن میبینید.

 

عکاسی از پشت سر «Belfies»

بلفی یا عکاسی از پشت سر ترندی اسـت کـه دقیقا کارداشیان‌ها مسئول آن هستند. بلفی بـه نوعی از سلفی اطلاق می شود کـه کارداشیان‌ها بوسیله آن انحناهای اندام خود رابه رخ کشیدند. همان‌ طور کـه میدانید کیم کارداشیان تعریف جدیدی از اندام زنانه ایده‌آل برای طرفداران خود ارائه داد کـه بـه دنبال آن موج عظیمی برای رسیدن بـه اندامی مشابه بـه اندام کیم بـه راه افتاد.

 

لباس‌ هاي بدن‌ نمای ورزشی لوکس

کارداشیان ها چگونه مشهور شدند و دقیقا چه کاری انجام می دهند؟

کارداشیان‌ها ملکه لباس‌هاي بدن‌نمای ورزشی لوکس کـه از طریق آن بـه خوبی انحناهای اندام خود رابه نمایش می گذراند، هستند. مطمئنا افراد زیادی قدردان رواج این استایل هستند. چرا کـه این لباس‌هاي ورزشی علاوه بر جذابیت، بسیار آسان هستند.

 

دیوار پوشیده از گل «Flower walls»

اگر‌چـه مـا Beyonce را مبتکر دیوارهای پوشیده از گل میدانیم ولی این کارداشیان‌ها بودند کـه آن رابه یک ترند جهانی تبدیل کردند.

کارداشیان ها چگونه مشهور شدند و دقیقا چه کاری انجام می دهند؟

زمانیکه کانیه وست همسر کیم کارداشیان دیوار بزرگی پوشیده از گل‌هاي رز سفید و ارکیده و دسته‌گل‌هاي بزرگ را برای روز ولنتاین بـه کیم هدیه داد این سبک تبدیل بـه امضای این زن و شوهر شد و با نصب دو دیوار مشابه برای روز عروسی خود پس‌زمینه زیبایی برای عکس‌هاي اینستاگرام خود ایجاد کردند.

 

جین «Jeans»

بریتنی اسپیرز و جاستین تیمبرلیک جزء نخستین نفراتی بودند کـه درسال ۲۰۰۶ از سرتا پا لباس جین بـه تن کردند. اما این کارداشیان‌ها بودند کـه بار دیگر این مد را ترویج دادند.

کارداشیان ها چگونه مشهور شدند و دقیقا چه کاری انجام می دهند؟

درسال ۲۰۱۳، کیم کارداشیان با پوشیدن یک بلوز و شلوار جین، بار دیگر توجهات رابه سمت خود جلب کرد. پس ازآن، خواهر او نیز بـه سرعت یک سلفی با لباسی جین منتشر کرد کـه همین باعث شد کـه طراحان مد نیز بـه این مدل لباس، کـه زمانی جزء نباید‌ها محسوب می ‌شد، جذب شوند.

 

لب‌ های برجسته برای هماهنگی با سایر انحناهای بدن

 

اگر چـه نمی توان کارداشیان‌ها را نخستین کسانی دانست کـه از لب‌هاي برجسته استقبال کردند ولی ازآن جاییکه تمام خواهران کارداشیان لب‌هایي برآمده دارند، لب‌هاي برجسته بـه یکی از ترندهایی کـه سال‌هاي اخیر بـه شدت مورد استقبال قرار گرفته، تبدیل شده اسـت.

کارداشیان ها چگونه مشهور شدند و دقیقا چه کاری انجام می دهند؟

البته، کوچکترین خواهر، کایلی جنر، بود کـه این ترند را ترویج داد و بیزینس خودرا با تولید رژ لب، برق لب و حجم‌دهنده لب، آغاز کرد ودر نهایت بـه یک برند آرایشی تبدیل شد. دلیلی کـه باعث شد این برند آرایشی بـه شدت مشهور شود این بود کـه مردم میخواستند لب‌هایشان بـه زیبایی لب‌هاي کیلی شود!

 

کاهش سهام اسنپ چت

اسنپ چت یکی از پر‌طرفدارترین شبکه‌هاي اجتماعی اسـت کـه سلبریتی‌ها ازآن برای ارتباط با طرفداران خود استفاده میکنند. چندی پیش کایلی جنر کـه حدود ۲۵ میلیون دنبال کننده در توئیتر دارد، چیز غیر منتظر‌ه‌اي برای کسیکه سالها از این اپلیکیشن استفاده کرده اسـت، در جهت تحریم این اپلیکیشن می گوید.

کارداشیان ها چگونه مشهور شدند و دقیقا چه کاری انجام می دهند؟

او یک توئیت در توئیتر کرد و باعث ایجاد موج عظیمی در اینترنت شد. بـه طوریکه با گذشت تنها یک روز از این توئیت، ارزش سهام Snap – شرکت اصلی برنامه – با کاهش ۶ درصدی مواجه شد. بـه گزارش CNN، این کاهش ارزش سهام در مجموع ۱.۳ میلیارد دلار بوده اسـت! بنظر میرسد کـه توئیت کارداشیان‌ها نفوذ زیادی داشته!

 

آرایش چشم دودی «Smoky eyes»

کارداشیان ها چگونه مشهور شدند و دقیقا چه کاری انجام می دهند؟

در ابتدا، خواهران کارداشیان رابا آرایش تیره چشم‌هایشان می‌شناختیم. قبل از این‌کـه لب‌هاي برجسته و کانتور کردن ترند شوند، آرایش چشم اسموکی توسط کارداشیان‌ها ترند شد.

 

رنگ مو هاي پاستلی «Pastel hair style»

کایلی جنر یکی از افرادی اسـت کـه بـه گسترش ترند رنگ مو هاي پاستلی مانند صورتی، بنفش، رزگلد و… کمک کرد. اگر بـه صفحه اینستاگرام کایلی نگاهی بیاندازید، خواهید دید کـه او تقریباً هرروز رنگ موهایش را تغییر میدهد.

کارداشیان ها چگونه مشهور شدند و دقیقا چه کاری انجام می دهند؟

گویا این مدل رنگ مو مورد توجه تعداد زیادی از دختران قرار گرفت، بـه طوریکه تبدیل بـه یکی از ترندهای پرطرفدار سال شد. البته این را هم بگوییم کـه او خود اعتراف کرده برای از بین نرفتن موهایش برخی اوقات از کلاه گیس‌هاي رنگی استفاده میکند.

 

آگاهی جهانی درباره تغییر جنسیت

چیزی کـه کارداشیان‌ها بـه ویژه جنر واقعا بر روی آن تأثیر گذاشته اسـت، آگاهی جهانی درباره تغییر جنسیت اسـت. پس از گذشت 67 سال، بروس جنر، تبدیل بـه کایتلین شد.

کارداشیان ها چگونه مشهور شدند و دقیقا چه کاری انجام می دهند؟

بدلیل شهرت و نفوذ خانواده کارداشیان، نه تنها با بالا بردن آگاهی در مقیاس جهانی بلکه با باز کردن ذهن مردم درباره این مفهوم باعث حمایت عمومی از دخترانش شد. کیم می گوید: “مـن نمی دانم کـه زندگی چگونه خواهد بود اگر شـما همیشه احساس ‌کنید کـه خودتان نیستید. زمانی کـه او خوشحال باشد، باعث خوشحالی مـن میشود و مـن صد در صد وی را حمایت می کنم.”

 


 

حال بیایید با دوستان مشهور کارداشیان ها کـه در شهرت شان نقش داشتند آشنا شویم

 

کیم کاداشیان گرچه امروزه یک رپر نیرومند بنام کانیه وست را بعنوان شوهر درکنار خود دارد، اما کیم از ابتدا یک سلبریتی نبوده اسـت. در واقع او نخستین بار زمانی کـه بعنوان استایلیست پاریس هیلتون مشغول بکار شد بـه شهرت رسید. او و هیلتون خیلی زود دوست شده و رابطه عمیقی بین انها شکل گرفت. گرچه او ابتدا برای هیلتون کار میکرد اما خیلی زود شهرتش از هیلتون فراتر رفت.

 

پاریس هیلتون

پاریس هیلتون یک سلبریتی شناخته شده زیبا و 37 ساله اسـت کـه دوستی او با هر شخصی می‌تواند شرایط شهرت یک شبه را برای هر شخصی فراهم سازد. گرچه او قبلاً استایلیست پاریس هیلتون بود اما کارداشیان خود بود کـه توانست بـه این شهرت و ثروت دست یابد.

کارداشیان ها چگونه مشهور شدند و دقیقا چه کاری انجام می دهند؟

شاید اگر بخاطر سریال تلویزیونی ریالیتی شو خانوادگی و ازدواج با کانیه وست نبود، نمی توانست بـه شهرت کنونی دست یابد. از زمان ازدواج پرزرق و برقشان درسال 2014، کیم و کانیه همواره یکی از پربحث ترین زوج هاي سلبریتی بوده اند. کیم بعنوان پردرآمدترین شخصیت سریالهای ریالیتی شو، جای تعجب ندارد کـه کیم از گشتن در شهر همراه با دوستش، پاریس هیلتون، لذت می‌برد.

 

گرچه دوستی او با هیلتون با فراز و نشیب هایي همراه بوده اسـت اما این تـو هنوز هم درکنار هم هستند. اخیراً کیم نمونه اي از برند جدید عطر خودرا برای هیلتون فرستاده اسـت کـه شبهات در مورد دوستی این دو رابه طور کلی رفع کرد. برخلاف بسیاری دیگر از سلبریتی ها، هیلتون ظاهرا از موفقیت دوست خود خوشحال بنظر می رسد.

 

جسیکا آلبا

گرچه شاید برای بسیاری باور کردنی نباشد اما مشخص شده کـه کیم کارداشیان با جسیکا آلبا رابطه بسیار خوبی دارد. علاوه بر این بنظر می رسد کـه آلبا از طرفداران و مشتریان همان آرایشگری اسـت کـه کیم بـه او مراجعه می کند. واقعیت کوچک دیگر در مورد رابطه این دو این اسـت کـه آلبا در زمینه کاهش وزن کارداشیان پیش از ازدواجش با کانیه وست درسال 2014 کمک قابل توجهی بـه او کرده اسـت.

کارداشیان ها چگونه مشهور شدند و دقیقا چه کاری انجام می دهند؟

این بازیگر دوست داشتنی کـه اکنون یک فعال اقتصادی موفق اسـت اخیراً نیز در مراسم جشن تولد کریسی تیگن دیده شده اسـت و کیم و او دراین مراسم در خانه تیگن بـه هم نزدیک بوده و باهم گرم صحبت بودند. این 3 بعد از بچه دار شدن و مشغله هاي کاری، دراین مراسم بـه یاد دوران گذشته اوقات خوشی را کنار هم سپری کردند.

 

جنیفر لارنس

شاید این مورد یکی از عجیب ترین دوستی هایي باشد کـه هالیوود بخود دیده اسـت. چـه کسی فکر میکرد کـه جنیفر لارنس دوست داشتنی از طرفداران ستاره سریال ریالیتی شو «همراه با کارداشیان ها» «Keeping Up With The Kardashians» باشد؟ واقعیت این اسـت کـه لارنس نه تنها از طرفداران این ریالیتی شو اسـت بلکه ظاهرا رابطه خوبی نیز با خود کیم کارداشیان دارد.

کارداشیان ها چگونه مشهور شدند و دقیقا چه کاری انجام می دهند؟

جنیفر لارنس اخیراً اعلام کرده کـه خانواده کارداشیان-جنر را تحسین می کند. این بازیگر 27 ساله زمانی کـه در نوامبر 2017 برنامه جیمی کیمل حضور داشت نقش مجری را بر عهده گرفته و با کارداشیان گفتگو کرد. این دو بسیار صمیمی و آسان برنامه را اجرا کردند و بنظر میرسید کـه انها رابطه بسیار نزدیکی باهم دارند و مرتباً از موضوعی بـه موضوع دیگر می پرداختند.

 

بازیگر زیبای فیلمهای «عطش مبارزه» «The Hunger Game» از بیرون رفتن و همصحبت شدن با کیم کارداشیان لذت میبرد و رابطه خوبی نیز با کریس جنر دارد بـه طوری‌كه بارها در حال خروج از خانه او دیده شده اسـت. این موضوع نشان می دهد کـه جنیفر و کیم اکنون رابطه دوستانه خوبی باهم دارند.

 

کیارا

اگر فکر می کنید کـه رابطه دوستی کیم کارداشیان و جنیفر لارنس کمی عجیب‌وغریب اسـت پس نظرتان در مورد رابطه کیم و کیارا چیست؟ آیا باور می کنید کـه کیم از بیرون رفتن با این خواننده مشهور لذت می‌برد؟ اما این موضوع نه تنها واقعیت دارد بلکه این دو رابطه بسیار نزدیکی نیز باهم دارند.

کارداشیان ها چگونه مشهور شدند و دقیقا چه کاری انجام می دهند؟

کیارا کـه بعنوان یک خواننده با استعداد برای خود اسم و رسمی دست و پا کرده، از نزدیکی و مراوده با کیم لذت میبرد و همواره در مورد زندگی زن و شوهری، زن بودن و ازدواج باهم صحبت می کنند. جای مخفی کردن نیست کـه در هالیوود داشتن یک رابطه نزدیک بین زنان و مردان بسیار دشوار اسـت چـه برسد بـه این‌کـه این رابطه بسیار عمیق نیز باشد.

 

درسال 2017، کیارا و کارداشیان دریک فشن شو درکنار هم دیده شدند و علیرغم این‌کـه گفته می شد این دو رابطه خوبی باهم ندارند اما مشخص شد کـه انها بسیار نیز دوست هستند. گرچه کارداشیان با سلبریتی هاي زیادی دشمنی داشته و همیشه از آنها انتقاد کرده اما برای کیارا احترام بسیاری قایل اسـت و همواره بعنوان یک دوست از او یاد می کند.

 

نیکی هیلتون

همه ی می دانیم کـه نیکی هیلتون علاقه بسیاری بـه دنیای مد و فشن و برنده هاي مشهور دارد. این زن ثروتمند بـه شدت بـه برند والنتینو علاقمند بوده و با کیم کارداشیان نیز رابطه بسیار خوبی دارد. همان طور کـه گفته شد کیم قبل از تبدیل شدن بـه یک شخصیت جهانی شناخته شده، استایلیست پاریس هیلتون بود از این رو جای تعجب ندارد کـه بین او و خواهر پاریس نیز رابطه دوستی برقرار باشد.

کارداشیان ها چگونه مشهور شدند و دقیقا چه کاری انجام می دهند؟

نیکی با کارداشیان و خانواده او آشنایی کاملی داشته و با کندال جنر، خواهر کیم نیز رابطه خوبی دارد. وقتی از نیکی در مورد کارداشیان سوال شد وی اعلام کرد کـه کیم در طول دوران فعالیت خود بـه شهرت و اعتبار بسیاری دست یافته اسـت و هم چنین بـه این نکته نیز اشاره کرد کـه وقت و شانس کافی برای بودن بیشتر درکنار کیم کارداشیان را ندارد.