پارس ناز پورتال

کارهایی که باعث کاهش محبوبیت شما در جمع می شوند

کارهایی که باعث کاهش محبوبیت شما در جمع می شوند

کارهایی که باعث کاهش محبوبیت شما در جمع می شوند 

انجام شمار زیادی از کارها در زندگی روزمره و اجتماعی هست که انجام دادن آنها میتواند منجر به کاهش محبوبیتان در جمع شوند. معمولاً در نخستین برخوردی که با یک شخص داریم نظرمون نسبت بهش شکل میگیره و این نظر به سختی ممکنه تغییر کنه. گاهی اوقات خیلی تلاش می‌کنیم که عکس خوبی از خودمون بسازیم

 

و اینکار باعث میشه عکس اصلی خودمون رو خراب کنیم.پس وقتی با یک فرد اخیر رو به رو میشید این کارها رو انجام ندید تا دیدارتون به دفعات بعد هم کشیده بشه.

 

شبکه هاي مجازی
وقتی عکس هاي چندان و یک شکل در شبکه اجتماعی داشته باشید دیگران شما را آدم خودبین و خودخواه قضاوت میکنند.عکس نزدیک از چهره, شما را آدم غیرقابل اعتماد و ناشایستی نشان می‌دهد.وقتی رفقا زیادی در شبکه های مجازی داشته باشید از شما در ذهن دیگران عکس شخصی را می سازد که میخواهد خودش را سرشناس و خوشحال و اجتماعی نشان دهد. زیبا ترین افراد در شبکه های مجازی کسانی میباشند که بین 100 تا 300 دوست مجازی دارند.

 

احساسات
اگر تلاش کنید احساس حقیقی تان را پنهان کنید دیگران تصور می‌کنند که چندان علاقه اي به برقراری رابطه با انها را ندارید. به علاوه نمی‌توانید با انها همدردی کنید یا از انها پشتیبانی کنید.از طرفی اگر احساسات تان را بیش از اندازه بروز دهید فرد مقابل تصور میکند شما آدم بی برنامه اي هستید که خیلی زود خشمگین می‌شود.

 

گفتگو کردن
برترین راه برای شناختن دیگران این هست که با او در مورد اطلاعات خصوصی تان مانند خاطرات و سرگرمی هاي کودکی حرف بزنید. اگر درمورد اطلاعات محرمانه شخصی که می شناسید حرف بزنید آدم غیرقابل اعتماد و سخن چین شناخته می‌شوید.اگر چندان از درمورد خودتان حرف بزنید و “من” “من” کنید دیگران از شما فاصله میگیرند.

 

چون نشان می‌دهید که اکثر خودتان مهم هستید تا دیگران و باهوش تر از دیگران هستید.اگر هم بیش از اندازه متواضع باشید باز هم دیگران از شما فاصله میگیرند چون شما را آدم جذابی نمی‌بینند.

 

رفتار
اگر بیش از اندازه خودتان را مودب نشان دهید کمی مشکوک به نظر می‌رسید مانند اینکه می‌خواهید نییت شومی را پشت این رفتار پنهان کنید.با نشان دادن رفتار سرد نمیتوانید اعتماد کسی را به دست آورید. طوری رفتار کنید که میدانید فرد مقابل شما را دوست دارد.

 

تبسم
با تبسم یا اخم هاي حقیقی به جای مصنوعی باعث میشوید فرد بتواند شما را بهتر و زودتر بشناسد.اگر ترجیح میدهید که اکثر حالت بسته و جمع و جور داشته باشید و در این حالت احساس راحتی بیشتری می‌کنید فقط یک تبسم تصنعی برای به دست آوردن اعتماد فرد کافی هست. مردم کسانی راکه تبسم میزنند بهتر می پذیرند.