پارس ناز پورتال

کارهایی که جذابیت دختران را کم می کنند

کارهایی که جذابیت دختران را کم می کنند

کارهایی که جذابیت دختران را کم می کنند 

تعداد زیادی از کارها میباشند که منجر به کاهش جذابیت یک زن مي شوند،مثل بیش از حد معمول آرایش کردن که تاثیر منفی روی ظاهر دارد. هر فرهنگی استانداردهای زیبایی خاص خودش را دارد. انچه که یک بازیگر هالیوودی را خوشگل مي کند ممکن هست در آفریقا نشانه عدم جذابیت باشد.

 

آرایش چندان

در فرانسه اگر بدون آرایش بیرون بروید حس بهتری خواهید داشت زیرا فرانسوی ها معتقدند زیبایی در صورت بدون آرایش هست. اما همان طور که مي دانید در ایالات متحده هنرمندان بر خلاف فرانسوی ها چندین لایه آرایش مي کنند. به اعتقاد فرانسوی ها آدم ها باید خودشان باشند نه ورژن بهتر از خودشان.

 

به بعضی چیزها بهتر هست عادت کنید نه اینکه تغییرشان دهید. زنان فرانسوی اگر هم آرایش کنند خیلی ملایم آرایش مي کنند. انها زمان زیادی را صرف آرایش نمیکنند.

 

اندام ریز

در تعداد زیادی از کشورها مثل ایالات متحده اندام ایده آل اندام لاغر و باریک هست. اما بعضی کشورها معتقدند اندام هر چه درشت تر باشد بهتر هست. بعنوان مثال در آفریقا زنان درشت زیباتر از زنان لاغر میباشند. در واقع زنان درشت آفریقایی سبک زندگی دارند که برای مردها مطلوب هست چون مي تواند بچه دار شود و موقعیت اجتماعی و سلامتی بهتری دارد. درشت بودن زنان آفریقایی کیفیت مفید زندگی شان را نشان مي دهد.

 

گردن بدون زیورآلات

همۀ ما تصویر هاي زیادی از گردنبندهای بلند در گردن هاي باریک زنان تایلند و میانمار دیده ایم. این گردنبندهای بزرگ به قدری سنگین میباشند که روی استخوان ها ي شانه و گردن فشار مي آورند و باعث مي شوند گردن کم کم زمان بلندتر شود. بنابراین هر چه گردن بلندتر باشد فرد از نظر دیگران زیباتر هست و هر چه گردن کوتاه تر باشد جذابیت و زیبایی کمتری دارد.

 

صورت ساده

در ایالات متحده داشتن تاتو روی صورت ظاهر زیبایی ندارد در حالی‌که در نیوزیلند تاتوی صورت نشان دهنده تاریخ کوتاه فرهنگی آنان هست. در این فرهنگ مراسم تاتوی صورت مراسم ” Tā Moko” تا موکو نامیده مي شود و زنان شرکت کننده در این مراسم چانه شان را تاتو مي کنند تا نقطه عطف مهمی را در زندگی شان علامت گذاری کنند.

 

در واقع انها با سنت تاتوی چانه مي خواهند هویت حقیقی شان را نشان دهند. هر فردی تاتوی چانه مخصوص خودش را دارد. اضافه بر تمام این‌ها تاتوی چانه یکی از ابزار زیبایی و جذابیت زنان هست.

 

بدن برنزه

 به گزارش پارس ناز اکثر زنان آمریکایی تلاش زیادی برای برنزه کردن پوستشان مي کنند و این در حالی هست که آسیایی ها چنین نیستند. در ایالات امریکا پوست برنزه هم نشانه زیبایی هست و هم نشانه موقعیت اجتماعی مفید. زیرا در صورتی که ثروتمند باشید قادر هستید به تنینگ یا یک سفر گرمسیری بروید.

 

در کشورهایی مثل چین و کره پوست برنزه نشان دهنده موقعیت اجتماعی ضعیف هست. در فرهنگ انها هر چه پوست تیره تر باشد از کلاس اجتماعی ضعیف تری برخوردار هست. اما هر چه پوست سفیدتر باشد فرد زیباتر و از موقعیت اجتماعی بهتری برخوردار هست.

 

جای زخم روی پوست

در بسیاری کشورها جای زخم روی پوست فرد را نگران و زیبائی اش را تهدید مي کند. اما در اتیوپی زخم ها روی صورت بیانگر زیبایی زنان هست. بنابراین زنانی که روی صورت خود جای زخم دارند از نظر دیگران خوشگل تر میباشند.

 

وقتی با ناامیدی در آینده به جای زخم روی صورتتان نگاه مي کنید تصور کنید اگر در فرهنگ هاي دیگر بودید جذابیت بیشتری با آن داشتید. زمانی که ما سعی داریم جای زخم ها را به روشهای گوناگون از بین ببریم در بعضی فرهنگ ها آن را جشن مي گیرند و به آن افتخار مي کنند.زیبایی در تمام جهان متحد نیست و هر فرهنگی قوانین خاص خودش را در استانداردهای زیبایی تعیین کرده هست.