پارس ناز پورتال

این کارها را امشب برای همسرتان انجام دهید

این کارها را امشب برای همسرتان انجام دهید

این کارها را امشب برای همسرتان انجام دهید 

داشتن صمیمیت و احساس عاشقانه بین همسران می تواند بهترین چیز در زندگی مشترک باشد که با انجام کارهایی بدست می آید. آیا می دانید برای ایجاد یک شب رویایی و ایجاد یک رابطه ی عاشقانه و به یاد ماندنی با همسرتان چه باید بکنید؟ در ادامه با “زیباجو” همراه باشید.

 

کمک به همسر

برای او یک غذای خوشمزه بپزید. غذا تنها راه برای خوشحالی آقایان نیست اما قلب یک زن است. از بهترین سرویس کارد و چنگال و پذیرایی خود استفاده کنید و با نور شمع محیط را روشن کنید.

 

نوشیدنی

یک بطری نوشیدنی مورد علاقه ی خود و همسرتان را در مسیر بازگشت به خانه بخرید.

 

شام با همسر

یک فضای رومانتیک برای خودتان در خانه فراهم کنید. موزیک آرام، خاطره انگیز و عاشقانه پخش کنید. دمای اتاق را معتدل نگه دارید، نه خیلی سرد و نه خیلی گرم.

 

اتاق خواب رویایی

اتاق خواب را به گونه ی زیبایی بیارایید.تخت خواب را مرتب کنید. از ملحفه ها و روانداز های نم استفاده کنید. پرده ی اتاق خواب را همهنگ با دکور اتاق انتخاب کنین و خود را از شلوغی خلاص کنید.

 

سورپرایز

همسرتان را با یک شاخه گل یا چیزهایی که او دوست دارد سورپرایز و شگفت زده کنیدلباس خود را عوض کنیند. بلوزی را بپوشید که همسرتان دوست دارد یا پیراهنی را بپوشید که شوهرتان نتواند چشم از شما بردارد.

 

ماساژ همسر

همسرتان را ماساژ دهید. پاها و گردن او را به آرامی مالش دهید و مطمئن شوید که از این ماساژ احساس آرامش می کند.

 

عطر مورد علاقه ی همسرتان را استفاده کنید.
یک نماد عشق بدون پیام برای همسرتان نفرستید. یک پیام متنی عاشقانه برای او ارسال کنیدتوجه داشته باشید که پیام های متنی عشق واقعی را نشان می دهد.گفتن اینکه “من عاشق تو هستم” کافی نیست. به او بگویید چرا عاشق او هستید و او را دوست دارید.