پارس ناز پورتال

کار شوم زن مستاجر برای مرد صاحبخانه به بهانه ازدواج

کار شوم زن مستاجر برای مرد صاحبخانه به بهانه ازدواج

کار شوم زن مستاجر برای مرد صاحبخانه به بهانه ازدواج 

مردی که عکس های خصوصی اش در دست یک زن 29 ساله بود نزد پلیس آمد و ماجرا را کاملا برای آنها شرح داد. او گول خورده بود. زنی میانسال که با همدستی دوستش سناریوی اخاذی 200 میلیون تومانی از مرد صاحبخانه را طراحی کرده بود به دام پلیس افتاد.

 

چند روز گذشته مردی میانسال به مامورانِ پلیس فتای مشهد خبر داد در دام زنی فریبکار گرفتار شده هست. او توضیح داد: مدتی گذشته همسرم فوت شد. در شبکه اجتماعی با زنی آشنا شدم که گفت تنهاست و قصد ازدواج دارد. من هم که تنها بودم تصمیم گرفتم با او ازدواج کنم. مدتی که از ارتباط‌مان گذشت از من خواست تصویر‌هاي خصوصی‌ام

 

را به او بدهم که قبول کردم. بعد از آن بود که رفتارش عوض شد و گفت اگر 200 میلیون تومان به او ندهم تصویر‌ ها را منتشر میکند. من هم تصمیم به شکایت گرفتم.با اطلاعاتی که شاکی در اختیارِ پلیس گذاشت مأموران پیروز شدند زن 29 ساله‌اي را شناسایی و دستگیر کنند.اودر بازجویی‌ها به جرمش اعتراف کرد

 

و به گزارش پارس ناز  گفت که طراح نقشه کسی نیست جز مستأجر شاکی که زنی 57 ساله هست. او گفت مدتی گذشته بود که این زن من را فریب داد و خواست برای اخاذی از صاحبخانه‌اش این نقشهِ را اجرا کنم. قرار شد بعد از موفقیت در اجرای نقشه پول را بینِ خود ما تقسیم کنیم که گرفتار شدم.

 

بعد از آن بود که مستاجر شاکی هم دستگیر شد. او گفت سر مسائل مالى و یک سرى رفتارهاى سخت‌گیرانه با صاحبخانه به اختلاف خوردیم و در این دعوا اضافه بر پسرم که مصدوم شده‌بود من نیز از سوى صاحبخانه سیلى محکمى خوردم و براى گرفتن انتقام از وى اقدام به کشیدن نقشه‌اى براى به دام انداختنِ وى انجام دادم.

 

سرهنگ جواد جهانشیرى رئیس پلیس فتا استان خراسان رضوى گفت دو متهم با دقت به مستندات موجود و تکمیل پرونده جهتِ سیر مراحل قضایى به دادسرا معرفى شدند.