پارس ناز پورتال

لزوم استفاده از کرم ضد آفتاب حتی در زمستان

لزوم استفاده از کرم ضد آفتاب حتی در زمستان

لزوم استفاده از کرم ضد آفتاب حتی در زمستان 

کرم هاي ضدآفتاب حتی در زمستان نیز باید استفاده شوند زیرا آفتاب در زمستان نیز می‌تواند به پوست آسیب هاي جدی وارد کند. آیا شما هنگام استفاده از ضد آفتاب به حالات هوا دقت می‌کنید و اگر آفتابی نباشد ضد آفتاب نمیزنید؟ اگر این چنین است باید بدانید استفاده از ضد آفتاب ربطی به فصل و حالات هوا ندارد.

 

ضد آفتاب چیزیست که شما باید سرتاسر سال استفاده کنید.ما بشما سه علت برای استفاده از ضد آفتاب در سردترین فصل سال عرضه می‌دهیم.

 

اشعه UV خورشید از میان ابرها نیز میگذرد

مهم نیست چه میزان ابرهایی که در فصل زمستان میبینید ضخیم باشند، در هرحال هشتاد درصد اشعه خورشید از میان این ابرها میگذرد. این اشعه در فصل زمستان نیز میتواند به پوست آسیب برساند. اشعه UVA همیشه حضور دارد و میتواند از میان ابرها یا شیشه نیز رد شده و به پوست نفوذ کند.

 

اگر این اشعه به پوست نفوذ کند باعث پیری پوست شده و کم کم دوران میتواند احتمال بروز سرطان پوست را تشدید نماید. بنابر این مهم است که در تمام طول سال، چه زمانیکه هوا آفتابیست چه ابری، از پوست در مقابل این اشعه ها محافظت شود.

 

کرم هاي ضد آفتاب خواص ضد پیری برای پوست دارند

زمستان فصلیست که باید از پوست در مقابل خشک شدن ودر نتیجه آن چروک افتادن پیشگیري کنید. ضد آفتاب ها می‌توانند به این چالش نیز کمک کنند. هوای خشک و خشن فصل زمستان باعث خشک شدن پوست صورت میشود و همین چالش چروک افتادن روی پوست را تسریع می‌کند. خوشبختانه،

 

کرم هاي ضد آفتاب می‌توانند به کمک شما بیایند. این کرم ها می‌توانند پوستتان را مرطوب کنند و از حالت خشکی خارج کرده، در عین حال ازآن در مقابل اشعه خورشید محافظت کنند.

 

ورزش هاي زمستانی شما را بیشتر در دسترس اشعه UV قرار میدهند

بر اساس تحقیقات صورت گرفته، اشعه UV خورشید هر هزار پا که از سطح دریا بالاتر میروید ۵ درصد شدید تر میشود. این بدین معناست که شما هر چه به ارتفاعات بالاتری بروید بیشتر در خطر آسیب رسیدن به پوست قرار می‌گیرید. بنابر این اگر تصمیم دارید در زمستان به تفریحات و ورزش هاي زمستانی مثل اسکی، اسنوبرد یا لژسواری بپردازید، حتماً از کرم ضد آفتابی که حداقل SPF30 داشته باشد استفاده کنید.