پارس ناز پورتال

کروکودیل غول پیکر به پسر نوجوان حمله کرد

کروکودیل غول پیکر به پسر نوجوان حمله کرد

کروکودیل غول پیکر به پسر نوجوان حمله کرد 

وقتی کروکودیل غول پیکر در استرالیا به پسر خانواده حمله کرد این پسر واقعا شانس بزرگی آورد که طعمه غذایی کروکودیل نشد. این حادثه در منطقه «ال کوستروز مونشاین جورج» اتفاق افتاد و دوربین فیلمبرداری گوپروی (GoPro) وی توانست صحنه‌های پس از حمله کروکودیل را ضبط کند.

کروکودیل غول پیکر به پسر نوجوان حمله کرد

«کامرون تیمز» به نشریه کیمبرلی اکو گفت: «من دوربین گوپرو را در زیر آب روشن کرده بودم که اگر چیز جالبی زیر آب بود بتوانم از آن فیلمبرداری کنم که دوربین صحنه‌های پس ازحمله کروکودیل به من و شناکردن او را ضبط کرد.»

 

پدر کامرون به ABC گفت که پسرش از ناحیه شکم و بازو در اثر حمله کروکودیل مجروح شده است. او اضافه کرد که آنها در عمق خیلی زیادی شنا نمی‌کردند و حمله کروکودیل در این عمق بعید به‌نظر می‌رسید. با این‌که حمله حیوان خیلی سریع و سخت بود اما خوشبختانه کامرون از آن جان به در برد و حالش خیلی وخیم نیست.

کروکودیل غول پیکر به پسر نوجوان حمله کرد

تیمز افزود فقط وقتی پس از حادثه آنها فیلم دوربین گوپرو را تماشا کردند، فهمیدند که یک کروکودیل 1.5 متری در بین آنها مشغول شنا بوده است. در هنگام شنا کامرون یک دفعه ضربه سختی را حس کرد و دردی در بازویش حس شد که فریادش را درآورد و آنجا بود که ما فهمیدیم که اتفاق بدی برای او افتاده است. وقتی او را از آب بیرون آوردیم، متوجه شدیم که بازو و شکمش دارد خونریزی می‌کند.

 

خونریزی بازوی کامرون خیلی زیاد بود اما شکمش جراحت سختی برنداشته بود. روی بازویش جای 2 زخم‌های مثلثی شکل مشاهده می‌شد. شکمش بریدگی داشت و روی ساعدش آثاری از خراشیدگی و زخم به‌صورت ردیفی دیده می‌شد. فقط شکل مثلثی جای زخمها بود که باعث شد که ما فکر بکنیم

 

باید آنها جای دندان کروکودیل باشند به علاوه این‌که جراحات مثل خراشیدگی نبودند و زخم‌ها سوراخ‌هایی را بر روی بازوی او ایجاد کرده بود.کرو کودیل‌های آب شیرین به عنوان حیوانات خطرناک برای انسان‌ها شناخته نمی‌شوند این گونه حملات کروکودیل‌ها در عمق کم آب خیلی نادر است. احتمالا این حمله اتفاقی صورت گرفته است.