پارس ناز پورتال

کشف جسد دختر دانشجو بعد از پارتی شبانه

کشف جسد دختر دانشجو بعد از پارتی شبانه

کشف جسد دختر دانشجو بعد از پارتی شبانه 

دختر دانشجو بعد از مهمانی مفصل شبانه که با دوستانش داشت شبانه مورد حمله قرار گرفت و به قتل رسید. تحقیقات در این زمینه ادامه دارد. جسد یک دانشجوی دانشگاهی در ایالت تگزاس، روز شنبه در محلی که دانشجویان در آن مهمانی داشتند، کشف شد.

 

نماینده این دانشگاه در سن مارکوس به طور رسمی اعلام کرد که این جنازه کشف شده متعلق به دانشجوی دختری از این دانشگاه بوده است که 19 یا 20 سال داشته است.
کشف جسد دختر دانشجو بعد از پارتی شبانهگفتنی است، دانشجویان این دانشگاه با هم در یک مهمانی حاضر شده بودند که این مهمانی در کنار رودخانه سن مارکوس برگزار شده و دانشجویان می‌توانستند در رودخانه قایق‌سواری هم انجام دهند ولی هنوز به طور قطعی مشخص نشده که این جنازه در رودخانه پیدا شده است یا در خشکی.

 

نیروهای پلیس تگزاس در گزارش خود آورده‌اند که ساعت‌ها به دنبال مدرکی در صحنه جرم گشته‌اند تا بفهمند که این دانشجو به چه دلیل مرده است اما چیزی کشف نکردند و قرار است در روزهای آتی کالبدشکافی روی این دختر انجام خواهد شد.گفتنی است،اعلام شده که هویت دانشجو بعد از اینکه به خانواده او خبر داده شد، اعلام خواهد شد و تحقیقات درباره علت مرگ ادامه دارد.