پارس ناز پورتال

معرفی بهترین کشورها برای زندگی و بزرگ کردن فرزند در سال 2021

معرفی بهترین کشورها برای زندگی و بزرگ کردن فرزند در سال 2021

معرفی بهترین کشورها برای زندگی و بزرگ کردن فرزند در سال 2021

 

دراین بـه معرفی بهترین کشورها برای زندگی و بزرگ کردن فرزند می‌پردازیم. کشورهایی هستند کـه اتباع آن ها دغدغه زندگی و آینده را ندارند، انها همچنین ترسی از داشتن فرزند و آینده او ندارند، این کشورها بعنوان بهترین کشورها برای زندگی کردن و همچنین بهترینها برای بزرگ کردن فرزندان شناخته شده اند ودر سال 2021 پیشتاز باقی کشور هـای جهان هستند، در ادامه با پارس ناز همراه باشید.

 

بازار کاری خوب، استطاعت مالی، ثبات اقتصادی، استحکام خانواده، برابری درآمد، ثبات سیاسی، امنیت، سیستم تحصیلی پیشرفتهٔ دولتی، و سیستم بهداشت عمومی توسعه‌یافته موجب شده اسـت کیفیت زندگی دراین کشورها بالاتر باشد. همچنین بیشتر این کشورها شرایط خوبی برای مهاجرت در اختیار مردم دنیا قرار میدهند کـه از جملهٔ انها میتوان بـه مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری، اشاره کرد.

 

کانادا

کانادا، کشوری در قارهٔ آمریکای شمالی اسـت ودر زمینهٔ کیفیت زندگی، رتبهٔ اول رابه خود اختصاص داده اسـت. این کشور حدود دوپنجم جمعیت قارهٔ ایالات امریکا را در خود جای داده و بعد از روسیه، دومین کشور پهناور جهان اسـت. این کشور کم جمعیت اسـت و باوجود پهناوری، فقط ۳۶,۵ میلیون نفر جمعیت دارد.

معرفی بهترین کشورها برای زندگی و بزرگ کردن فرزند در سال 2021

کانادا از نظر ثبات اقتصادی و بازار مشاغل، امنیت، تحکیم خانواده، تحصیل و بهداشت عمومی از وضعیت بسیار خوبی برخوردار اسـت. این کشور دارای جامعه‌اي با فناوری پیشرفته و استاندارد بالای زندگی اسـت. کانادا در بین ۱۰ کشور اول تولید‌کننده در دنیا قرار دارد. از تولیدات آن میتوان بـه مواد غذایی، چوب، کاغذ، تولیدات فلزی، صنایع شیمیایی و نفت، اشاره کرد. در ضمن کانادا یکی از مهاجرپذیرترین کشور هـای دنیاست.

 

دانمارک

دومین کشوری کـه در ردهٔ بهترین کشورها برای زندگی قرار می گیرد، دانمارک اسـت. این کشور، یکی از کشور هـای اسکاندیناوی –منطقه‌اي با جزئیات خاص تاریخی و فرهنگی در شمال اروپا- اسـت. سیاست‌هاي دولت دانمارک بسیار شفاف اسـت و توانسته کشور را از نظر سیاسی و اقتصادی، با ثبات نگهدارد.

معرفی بهترین کشورها برای زندگی و بزرگ کردن فرزند در سال 2021

سیستم درمان و بهداشت عمومی این کشور با استفاده از مالیات‌هایي کـه از مردم می گیرد،‌ بـه بهترین شکل ممکن اداره می شود. دانمارک دارای صنایع مهمی هم چون فرآوری غذا، گردشگری و تولید آهن، فولاد و خودرو‌آلات اسـت. اقتصاد این کشور برمبنای مدل انعطاف‌پذیری اسـت کـه موجب می شود کسب‌وکارهای متعددی بدون هزینهٔ بالا و بـه سرعت، شکل بگیرند.

 

سوئد

قلمرو پادشاهی سوئد یکی از بزرگ ترین کشور هـای اتحادیهٔ اروپاست. این کشور یکی از آرام‌ترین کشور هـای دنیاست و از نظر کیفیت زندگی، جایگاه سوم رابه خود اختصاص داده اسـت. سوئد باوجود قدرت نظامی خود، قرن‌هاست کـه در هیچ جنگی شرکت نکرده و همیشه بی‌طرف باقیمانده اسـت.

معرفی بهترین کشورها برای زندگی و بزرگ کردن فرزند در سال 2021

این کشور بدلیل اهمیت بسیاری کـه بـه حقوق بشر، خدمات عمومی می دهد، توانسته اسـت در جامعهٔ بین‌الملل، اعتباری برای خود بـه‌دست آورد. مراقبت‌هاي سلامتی و درمانی، همچنین تحصیل تا مقاطع دانشگاهی، دراین کشور رایگان اسـت. دانمارک از سیستم حمل‌ونقل قوی با زیرساخت‌هاي پیشرفته برخوردار اسـت. تولید ناخالص ملی سال ۲۰۱۸ سوئد، ۵۱۱ میلیارد دلار بوده اسـت.

 

نروژ

نروژ، یکیدیگر از کشور هـای اسکاندیناوی اسـت کـه بیشتر قلمرو آن از مناطق کوهستانی تشکیل شده اسـت. جمعیت این کشور ۵,۲ میلیون نفر اسـت. تقریباً تمام جمعیت این کشور در جنوب نروژ و اطراف پایتخت آن، اسلو، زندگی می کنند. نروژ کشوری اسـت کـه درآمد مردم در آن بالاست. بخش خصوصی آن، بسیار فعال و از امنیت بالایی برخوردار اسـت.

معرفی بهترین کشورها برای زندگی و بزرگ کردن فرزند در سال 2021

کشف نفت و گاز در خط ساحلی این کشور در دهه ۱۹۶۰، موجب شکوفایی اقتصاد این کشور شد، تا جایی‌کـه امروز این کشور بـه یکی از بزرگ ترین صادرکننده‌هاي نفت دنیا تبدیل شده اسـت. تولید ناخالص ملی این کشور درسال ۲۰۱۸، ۳۷۰ میلیارد دلار بوده اسـت. بخش درمان دراین کشور رایگان اسـت و هزینه‌هاي آن از طریق دریافت مالیات تامین میشود.

 

استرالیا

کشور مشترک‌المنافع استرالیا در قاره استرالیا جای گرفته اسـت و دربرگیرنده چند جزیره مشهور مانند تاسمانیا هم هست. بومیان استرالیا از ۴۰ هزار سال قبل دراین منطقه زندگی می‌کرده‌اند. استرالیا، کشوری ثروتمند بوده و اقتصاد آن بر مبنای بازار اسـت و از تولید ناخاص ملی و درآمد سرانه بسیار بالایی برخوردار اسـت. اقتصاد این کشور با بخش خدماتی و صادرات کالاها اداره میشود.

معرفی بهترین کشورها برای زندگی و بزرگ کردن فرزند در سال 2021

این کشور از ثبات اقتصادی و حرفه‌اي بسیار خوبی برخوردار اسـت و مردم در رفاه زندگی میکنند. تولید ناخالص ملی استرالیا درسال ۲۰۱۸، ۱,۲ تریلیون دلار بوده اسـت. راه‌اندازی کسب‌وکار در استرالیا بسیار آسان اسـت و هر کس کـه سرمایه‌اي دارد، میتواند کسب‌وکار خودرا راه‌اندازی کند.

 

در واقع یکی از روش‌هاي مهاجرت بـه استرالیا، مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری اسـت کـه بیش از پیش بـه اقتصاد آن کمک کرده اسـت. البته مهاجران از طریق انواع ویزای استرالیا از جمله ویزای کاری نیز، اقامت این شکرو زیبا را دریافت می کنند. از آنجایی‌کـه این کشور بـه فعالیت‌هاي ورزشی اهمیت بسیاری می دهد، بیشتر افراد جامعه بـه نوعی ورزش مشغول هستند.

 

سوئیس

سوئیس با نام رسمی کنفدراسیون سوئیس، کشوری کوچک در اروپای مرکزی اسـت و مساحتی بالغ بر ۴۱ هزار کیلومتر مربع دارد. سوئیس هم مانند سوئد دارای سابقهٔ طولانی بی‌طرفی در مناسبات جهانی اسـت. بطوری‌کـه از سال ۱۸۱۵ تا کنون وارد هیچ جنگی نشده اسـت. این ویژگی سوئیس رابه یکی از معتبرترین همسایه‌هاي اروپایی‌ها تبدیل کرده اسـت.

معرفی بهترین کشورها برای زندگی و بزرگ کردن فرزند در سال 2021

نرخ بیکاری دراین کشور بسیار پایین اسـت و سود ناخالص ملی آن درسال ۲۰۱۸، حدود ۶۶۰ میلیارد دلار بوده اسـت. جمعیت سوئیس ۸,۴ میلیون نفر و درآمد سرانهٔ این کشور، ۶۰ هزار و ۳۷۴ دلار درسال اسـت. ثبات اقتصادی، امنیت شغلی، سیستم آموزشی و درمانی عالی این کشور موجب شده اسـت کـه مردمان آن در رفاه کامل زندگی کنند و از کیفیت زندگی خوبی بهره‌ مند شوند.

 

فنلاند

جمهوری فنلاند، کشوری در شمالی‌ترین نقطهٔ اروپاست و با کشور هـای اسکاندیناوی، روسیه، دریای بالتیک و خلیج بوتنیا، هم‌مرز اسـت. این کشور دوزبانه اسـت و زبان‌هاي فنلاندی و سوئدی، زبان‌هاي رسمی آن هستند. فنلاند از نظر امکانات خوب آموزشی، حقوق بشر، آزادی مطبوعات و کیفیت زندگی، در سطح عالی اسـت.

معرفی بهترین کشورها برای زندگی و بزرگ کردن فرزند در سال 2021

این کشور، نخستین کشور در دنیا بود کـه بـه زنان، هم زمان حق رأی و حق ورود بـه مجلس را داد. اقتصاد فنلاند، عمدتا با سرمایه‌ داری بازار آزاد اداره میشود و البته این کشور بـه سرعت در مسیر صنعتی شدن پیش میرود. ثبات و امنیت شغلی، موجب رفاه مالی مردم فنلاند شده اسـت.

 

این کشور بـه امنیت اجتماعی و خدمات عمومی، توجه بسیاری میکند. در واقع فنلاند، یکی از کشورهایی اسـت کـه هرساله در صدر جدول کیفیت بالای زندگی در جهان قرار میگیرد. فنلاند عضو سازمان‌هاي بین‌ المللی مهمی هم چون سازمان ملل، بانک جهانی و اتحادیهٔ اروپاست. درآمد ناخالص ملی فنلاند درسال ۲۰۱۸، ۲۳۶,۸ میلیون دلار اسـت. درآمد سرانهٔ آن درسال هم ۴۲ هزار و ۲۶۱ دلار اسـت.

 

هلند

هلند کشوری ساحلی اسـت. رودخانه‌هاي مهمی، چون راین، رودموز و اسخلده، دراین کشور قراردارند. حکومت هلند، پادشاهی مشروطه اسـت کـه در آن شاه یا ملکه، نقش چندان تعیین‌کننده‌اي در سیاست ندارد و بیشتر سمبل وحدت ملی اسـت. هنر دراین کشور جایگاه بالایی دارد و زادگاه دو نقاش برجسته رامبرانت و ون‌گوگ اسـت. همچنین اختراع میکروسکوپ، تلسکوپ و دماسنج، دراین کشور صورت گرفت.

معرفی بهترین کشورها برای زندگی و بزرگ کردن فرزند در سال 2021

بیش از ۱۰۰۰ پل و ۳۲ هزار کیلومتر مسیر دوچرخه‌سواری دراین کشور ساخته شده اسـت. هلند بـه کشور لاله‌ها مشهور شده اسـت و این کشور پردرآمد، یکی از بزرگ ترین صادرکنندگان محصولات کشاورزی اسـت. صنعتی کـه بیشتر کارهای آن بـه‌ صورت مکانیزه انجام میشود. تولید ناخالص ملی هلند ۷۷۰,۸ میلیارد دلار اسـت و مردم این کشور از کیفیت زندگی بسیار خوبی برخوردارند.

 

نیوزیلند

نیوزیلند یا زلاندنو، کشوری در جنوب غربی اقیانوس آرام اسـت و از دو جزیرهٔ بزرگ و تعداد زیادی جزیرهٔ کوچک تشکیل شده اسـت. این کشور مجموعهٔ منحصربه‌فردی از جانواران و گیاهان را در خود جای داده اسـت. اقتصاد نیوزیلند، بـه صادرات محصولات کشاورزی و دامپروری متکی اسـت. بازار صادرات این کشور سرشار از انواع لبنیات، گوسفند، گاو، مرغ، میوه، و سبزیجات اسـت.

معرفی بهترین کشورها برای زندگی و بزرگ کردن فرزند در سال 2021

همچنین صنایع تولیدی و گردشگری دراین کشور توسعه‌یافته هستند تا جایی‌کـه درآمد سرانهٔ مردم این کشور حدود ۵ میلیون نفری را تا ۳۷ هزار و ۱۶۵ دلار افزایش داده اسـت. تولید ناخالص ملی نیوزیلند، ۱۸۵ میلیارد دلار اسـت. این کشور از نظر امنیت جهانی و صلح‌طلبی، یکی از بهترین کشور هـای دنیا بـه حساب می آید. راه‌اندازی کسب‌وکار دراین کشور نسبت بـه مکان‌هاي دیگر آسان اسـت.

 

کشور آلمان

جمهوری فدرال کشور آلمان، پرجمعیت‌ترین کشور اتحادیهٔ اروپا و یکی از بزرگ ترین اقتصادهای دنیاست و اقتصادی روبه‌رشد دارد. این کشور از نظر کیفیت زندگی رتبهٔ دهم رابه خود اختصاص داده اسـت. کشور آلمان دارای یک بازار اقتصادی اجتماعی با نیروی کار مجرب، موجودی سرمایه بزرگ، سطح پایین فساد و نوآوری‌هاي بسیار اسـت. همچنین این کشور بین چهار تولیدکنندهٔ بزرگ جهان قرار دارد.

معرفی بهترین کشورها برای زندگی و بزرگ کردن فرزند در سال 2021

جمعیت ۸۲,۷ میلیونی کشور آلمان در حال مسن شدن اسـت. این کشور، یکی از محبوب‌ترین مقاصد مهاجرتی اسـت و افراد تعداد زیادی از دیگر نقاط جهان، بـه‌ویژه خاورمیانه بـه این کشور مهاجرت کرده‌اند. این کشور از نظر علوم اجتماعی و طبیعی، یکی از برجسته‌ ترین کشور هـای دنیا بـه حساب می‌آيد. تولید ناخالص ملی ۳,۵ میلیون دلار درسال ۲۰۱۸ بوده و درآمد سرانهٔ آن ۴۸ هزار و ۴۴۹ دلار اسـت.

 


 

و در ادامه بهترین کشورها برای بزرگ کردن فرزندان‌

این رتبه‌بندی بخشی از پروژهٔ تحلیلی اسـت کـه بـه‌وسیلهٔ گروه BAV وابسته بـه سازمان “Young & Rubican” و همچنین مدرسه وارتون دانشگاه پنسیلوانیا با همکاری U.S. News & World Report انجام شده اسـت. در ادامه ۱۰ کشور برتر برای بزرگ کردن فرزندان رابه شـما معرفی می کنیم.

 

دانمارک

دانمارک از نظر پرورش فرزند، در بین ۸۰ کشور جهان، رتبهٔ اول رابه خود اختصاص داده اسـت. این کشور کـه یکی از کشور هـای اسکاندیناوی اسـت، از نظر رفاه اجتماعی و کیفیت زندگی میان ۱۰ کشور برتر جهان اسـت و سیستم درمان و بهداشت عمومی آن در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد.

معرفی بهترین کشورها برای زندگی و بزرگ کردن فرزند در سال 2021

مدارس تحصیلی دولتی این کشور رایگان اسـت. روش‌ سرپرستی کودک در دانمارک، حول محور اعتماد بـه کودک می چرخد. دراین کشور کودکان تشویق می شوند کـه بدون دخالت والدین، محیط اطراف خود رابه خوبی بشناسند و آموزش ببینند. مراکز مراقبت از کودکان تا سن شش سالگی برای تمام کودکان در معرض اسـت. در ضمن مردم این کشور شادترین مردم دنیا هستند.

 

سوئد

سوئد یکی از بزرگ ترین کشور هـای اتحادیهٔ اروپاست کـه می توان گفت صلح‌طلب‌ترین کشور جهان هم بـه حساب می آید. بهداشت، سلامت و درمان عمومی دراین کشور از اهمیت بسیاری برخوردارست و همچنین تحصیل تا مقاطع دانشگاهی در سوئد رایگان اسـت. در ضمن سیستم آموزشی این کشور بسیار پیشرفته اسـت.

معرفی بهترین کشورها برای زندگی و بزرگ کردن فرزند در سال 2021

وضعیت اقتصادی و مشاغل در سوئد از ثبات قابل توجهی برخوردار اسـت و مردم در رفاه زندگی میکنند. کودکان سوئدی بخش قابل توجهی از زندگی روزمره‌شان را در فضای باز سپری میکنند و بهترین مواد غذایی را در اختیار دارند. سوئد از نظر برابری جنسیتی و درآمد، یکی از بهترین کشور هـای جهان اسـت.

 

سطح امنیت بالایی دراین کشور برقرار اسـت. این کشور بـه رفاه و تحکیم خانواده بسیار اهمیت می دهد. در ضمن پایه‌گذار جایزهٔ نوبل، دانشمندی سوئدی بود. این جایزه هر سال از طریق آکادمی سوئد بـه دانشمندان مختلف در رشته‌هاي فیزیک، شیمی، فیزیولوژی و دکتری، ادبیات و همچنین صلح، داده میشود.

 

نروژ

نروژ، یکی از کشور هـای اسکاندیناوی اسـت کـه از شاخص درآمد بالایی برخوردار اسـت و مردم در رفاه زندگی میکنند. بخش درمان این کشور از طریق دریافت مالیات، بـه صورت کاملا رایگان اداره میشود.

معرفی بهترین کشورها برای زندگی و بزرگ کردن فرزند در سال 2021

نروژ در رتبه‌بندی‌هاي سازمان OECD «سازمان همکاری و توسعهٔ اقتصادی» کـه عمده‌ترین سازمان بین‌ المللی تصمیم‌گیرنده اقتصادی اسـت و مقر اصلی آن در پاریس قرار دارد، در زمینه خواندن، ریاضیات و علوم، بالاترین رتبه را دارد. تمام کودکان کشور بـه مراکز مراقبت‌هاي روزانه دسترسی کامل دارند. از آنجایی‌کـه این کشور از ثبات اقتصادی و کیفیت زندگی خوبی برخوردارست.

 

فنلاند

جمهوری فنلاند در شمالی‌ترین نقطهٔ اروپا قرار دارد و با کشور هـای اسکاندیناوی هم‌مرز اسـت. این کشور از نظر امکانات تحصیلی، آزادی بیان، و کیفیت زندگی در سطح بسیار خوبی قرار دارد. مراقبت‌هاي روزانه از کودکان و برابری، چـه از نظر جنسیتی و چـه درآمدی، این کشور رابه یکی از بهترین کشورها برای پرورش کودک، تبدیل کرده اسـت.

معرفی بهترین کشورها برای زندگی و بزرگ کردن فرزند در سال 2021

فنلاند در زمینهٔ آموزش و پرورش کودک، از فرهنگی بسیار غنی برخوردارست و مکانی عالی برای بزرگ کردن کودک اسـت. فنلاند دارای ثبات و امنیت شغلی اسـت و وجود رفاه در جامعه، موجب امنیت آن شده اسـت. در ضمن این کشور، یکی از سبزترین مکان‌هاي دنیاست.

 

کانادا

بالاترین رتبهٔ کیفیت زندگی بـه کانادا داده شده اسـت. این کشور دارای ثبات اقتصادی، امنیت شغلی و نرخ پایین جرم و جنایت اسـت و از فناوری‌هاي پیشرفتهٔ دنیای مدرن بهره‌مند اسـت. این کشور بـه سیستم تحصیلی و همچنین بهداشت و درمان، بسیار اهمیت می دهد و سازمان همکاری و توسعهٔ اقتصادی، در زمینهٔ خواندن، ریاضیات و علوم، این کشور را در بهترین رتبه جای داده اسـت.

معرفی بهترین کشورها برای زندگی و بزرگ کردن فرزند در سال 2021

در کانادا برای مراقبت از کودکان، انواع و اقسام برنامه‌هاي مراقبتی کودک و امنیت او، طرح‌ریزی و اجرا می شود. این برنامه‌ها از برنامه‌هاي تقویت عزت‌نفس گرفته تا برنامه‌هاي پرهیز از خطر، کانادا رابه یکی از کشورهایی تبدیل کرده اسـت کـه بادقت و توجه بسیار، از کودکان خود مراقبت می کنند.

 

هلند

هلند، کشوری در اروپای غربی اسـت کـه رودخانه‌هاي مهمی هم چون راین، رودموز و اسخلده در آن جریان دارد. این کشور بـه کشور گل‌هاي لاله مشهور اسـت. بدلیل ثبات اقتصادی، مردم آن از درآمد بالایی برخوردارند. این کشور یکی از صلح‌طلب‌ترین کشور هـای دنیاست و همیشه در برقراری صلح جهانی بسیار تلاش کرده اسـت. سیستم بهداشت و درمان و همچنین تحصیل و امنیت دراین کشور، عالی اسـت.

معرفی بهترین کشورها برای زندگی و بزرگ کردن فرزند در سال 2021

بنابر این اگر میخواهید فرزند خودرا در مکانی آرام و امن، بزرگ کنید، بـه این کشور سفر کنید. مسئولان هلند بـه امنیت کودک در خانه، مدرسه، و جاده‌ها توجه بسیاری نشان میدهند. در ضمن دولت این کشور با ارائه برنامه‌هاي گروهی، درک مردم را نسبت بـه اهمیت پرورش صحیح و امنیت کودکان، افزایش داده اسـت.

 

سوئیس

سوئیس در اروپای مرکزی قرار دارد و مانند هلند و سوئد، کشوری صلح‌طلب اسـت. این کشور از ثبات اقتصادی و امنیت شغلی بالایی برخوردار اسـت و نرخ بیکاری بسیار پایینی دارد. بیشتر مردم در شهر هـای کوچک و بزرگ زندگی می کنند. سوئیس از تنوع فرهنگی متعددی برخوردارست و هر منطقه، هویت فرهنگی خودرا حفظ کرده اسـت. مردم این کشور بدلیل اوضاع خوب مالی، در رفاه زندگی میکنند.

معرفی بهترین کشورها برای زندگی و بزرگ کردن فرزند در سال 2021

سیستم بهداشت و درمان سوئیس، پیشرفته اسـت و این کشور عالی‌ترین استانداردهای تحصیلی را دارد. از نظر جرایم هم یکی از امن‌ترین کشور هـای دنیا بـه حساب می آید. برابری جنسیتی و درآمدی دراین کشور، سوئد رابه یکی از مکان‌هاي عالی برای خانواده‌ها تبدیل کرده اسـت.

 

نیوزیلند

نیوزیلند، کشوری در جنوب غربی اقیانوس آرام و نزدیکترین همسایه بـه استرالیاست. نیوزیلند اقتصاد پیشرفته و پررونقی دارد. سیستم بهداشت و درمان این کشور، شرایط خوبی دارد و بیمارستان‌ها، کودکان زیر ۱۳ سال را رایگان درمان میکنند. والدین باوجود یک شغل ساده هم میتوانند زندگی نسبتا خوبی برای فرزندان خود فراهم کنند.

معرفی بهترین کشورها برای زندگی و بزرگ کردن فرزند در سال 2021

این کشور با استفاده از صنایع تولیدی و گردشگری توانسته امنیت اقتصادی و شغلی مناسبی ایجاد کند. همچنین وجود نقاط سرسبز و خوش‌منظره در نیوزیلند، باعث شده کـه خانواده‌ها، بـه‌ویژه کودکان بـه فضاهای باز زیادی برای انجام دادن ورزش‌هایي مانند پیاده‌روی، دوچرخه سواری و دیگر فعالیت‌ها، دسترسی داشته باشند. اردوهای آموزشی متعددی هم برای کودکان برگزار میشود.

 

اتریش

جمهوری اتریش، یکی از کشور هـای اروپای مرکزی با فرهنگی بسیار غنی اسـت و میزبان سازمان‌هاي بین‌الملل متعددی هم چون دفتر سازمان ملل متحد، آژانس بین‌ المللی انرژی اتمی، کمیساریای عالی سازمان ملل متحد برای پناهندگان و … اسـت. این کشور دارای بالاترین استانداردهای زندگی میان اقتصادهای جهان اسـت.

معرفی بهترین کشورها برای زندگی و بزرگ کردن فرزند در سال 2021

مردم این کشور از زندگی، احساس رضایت بسیاری دارند. نرخ جرم و جنایت در اتریش، بسیار پایین اسـت و دولت از خانواده‌ها حمایت می کند. وجود مراکز مراقبت‌هاي روزانه از کودکان، سیستم عالی تحصیلی، و سیستم مناسب بهداشت و درمان، اتریش رابه کشوری ایده‌آل برای رشد و پرورش کودک تبدیل کرده اسـت.

 

استرالیا

استرالیا کشوری ثروتمند با ثبات اقتصادی بالاست. مردم استرالیا از کیفیت زندگی بسیار بالایی برخوردارند ودر امنیت زندگی می کنند. بازار کار دراین کشور خوب و نرخ بیکاری بسیار پایین اسـت و همین مورد بـه یکی از مهم ترین انگیزه‌هاي افراد برای مهاجرت بـه استرالیا تبدیل شده اسـت. مردمان این کشور از نظر شاخص شادی، میان مردمان شاد جهان قراردارند.

معرفی بهترین کشورها برای زندگی و بزرگ کردن فرزند در سال 2021

سیستم بهداشت و درمان استرالیا و همچنین سیستم تحصیلی این کشور بسیار پیشرفته اسـت. کودکان در مدارس علاوه بر برنامه‌هاي عادی آموزشی، کلاس‌هاي فوق‌برنامه برای فعالیت‌هاي مختلف دارند ودر زمینه‌هاي مختلف از جمله ورزش‌هاي گوناگون، آموزش میبینند. استرالیا بـه سلامت کودکان، اهمیت بسیاری می دهد.