پارس ناز پورتال

چگونه در کمتر از یک سال میلیاردر شویم؟

چگونه در کمتر از یک سال میلیاردر شویم؟

بازار فارکس چیست؟

 

این مقاله سه دقیقه وقت شما را میگیرد و در این سه دقیقه شما را با بزرگترین،مهمترین و پولسازترین بازار مالی دنیا آشنا میکند.کاری که افرادی مثل وارن بافت نفر اول ثروتمندان جهان و جسی لیورمور ثروتمندترین مرد قرن 20انجام میدادند.بیاید شروع کنیم.

 

تا به حال شده که بخواهید به سفر خارجی بروید و نیاز داشته باشید پولتان را به ارز دیگری تبدیل کنید؟

 

مثلا بخواهید بروید اروپا، باید پول کشور خودتان را بدهید و یورو بخرید.

 

اما به چه نرخی؟

 

هر یک دلار چند یورو می ارزد؟ اگر یک دلا بدهید به شما چند یورو میدهند؟

 

بنابراین لازم هست که از نرخ برابری یورو در برابر دلار مطلع شوید.

 

اما چطور؟ کجا میتوانید این نرخ های برابری را ببینید؟

ما به شما میگوییم، در بازار فارکس…

چگونه در کمتر از یک سال میلیاردر شویم؟

فارکس چیست؟

 

بازار فارکس که مخفف foreign  exchange  هست، بزرگترین بازار مالی دنیا با بیش از 5 تریلیون دلار گردش مالی روزانه است که در آن صدها برابری ارز در مقابل یکدیگر معامله میشوند و نرخ هر ارز در برابر دیگری مشخص میشود.به عنوان مثال شرکت بنز در آمریکا 100 هزار دستگاه ماشین فروخته و 100 میلیون دلار آمریکا دریافت کرده. اما باید پول خود را به یورو تبدیل کند.

 

بنابراین وارد بازار فارکس میشود و 100 میلیون دلار خود را با نرخ برابری ای که وجود دارد به یورو تبدیل میکند.به عنوان مثال در این لحظه نرخ برابری یورو به دلار برابر با 1.12 میباشد.این بدان معناست که هر یک یورویی که بدهیم، 1.12 دلار دریافت میکنیم.در نتیجه شرکت بنز وارد بازار فارکس میشود و 100 میلیون دلار یورو به دلار را معامله میکند.­

 

بازیگران اصلی بازار فارکس بانک های مرکزی کشورهای بزرگ مثل آمریکا، اتحادیه اروپا، ژاپن و چین هستند.علاوه بر بانک های مرکزی که سیاست های بانکی خود را با بازار فارکس تنظیم میکنند، شرکت های سرمایه گذاری بزرگ نیز در این بازار حضور دارند و کسب سود میکنند.

 

مهمترین و رایج ترین برابری ارزهای بازار فارکس به ترتیب جفت ارز یورو به دلارآمریکا ، دلار آمریکا به ین ژاپن، پوند انگلستان به دلار آمریکا و دلار استرالیا به دلار آمریکا میباشند.در هر جفت ارز برابری ارز اولی نسبت به ارز دومی مشخص میشود، مثلا اگر عدد  جفت ارز پوند به دلار 1.30 باشد.

چگونه در کمتر از یک سال میلیاردر شویم؟

به این معناست که هر یک پوند که بدهیم، 1.30 دلار آمریکا دریافت میکنیم.به این عدد،نرخ برابری یا exchange rate  میگویند.اما بازار فارکس فقط متعلق به بانک های مرکزی و شرکت های بزرگ نیست، هرکسی میتواند در بازار فارکس کار کند و به راحتی کسب درآمد کند.

 

مثلا اگر فکر میکنیم که ممکن است ارزش پوند در برابر دلار افزایش پیدا کند، میتوانیم وارد بازار شویم و جفت ارز پوند به دلار را بخریم.حضور در بازار  و کسب درآمد فارکس  آن کار آسانی است و تنها با روزی چند دقیقه میتوانید  میلیون ها دلار درآمد کسب کنید.

 

شما میتوانید هرجای جهان که هستید تنها با یک گوشی موبایل به بازار جهانی وصل شوید، در کمتر از یک ثانیه معامله خود را انجام دهید، و بدون محدودیت زمانی 24 ساعت در 5 روز هفته کار کنید.همین الان شما میتوانید یک حساب آزمایشی باز کنید، آموزش فارکس را آغاز کنید و  مانند بزرگترین ثروتمندان دنیا یعنی وارن بافت و جسی لیورمور، سرمایه گذاری و تجارت رو شروع کنید.

 

اگر طوری عمل نکنید که هنگامی که خوابید هم پول دربیاورید، ثروتمند نمیشوید.وارن بافت بنابراین همین الان با یک حساب دمو شروع کنید و راه ثروت را آغاز کنید.به باشگاه معامله گران ثروتمندان بپیوندید.