پارس ناز پورتال

اندام باورنکردنی و عجیب کمر باریک ترین زن جهان و سختی هایش

اندام باورنکردنی و عجیب کمر باریک ترین زن جهان و سختی هایش

اندام باورنکردنی و عجیب کمر باریک ترین زن جهان و سختی هایش

 

زنی که کمرباریک ترین زن در دنیا لقب گرفته است برای این اندام خود سختیهای بسیار زیادی کشیده است تا به این وضع درآید. شما ممکن است تا چه حد پیش بروید تا اندام ساعتِ شنی ایده آل خود رابه دست آورید؟ نظرتان در مورد پوشیدنِ گن لاغری در 23 ساعت از شبانه روز چیست؟

 

به گزارش پارس ناز اگرچه شاید این روش تناسب اندام بسیار طاقت فرسا و سخت باشد ولی ظاهراً برای خانم 37ساله اي اهل چولا ویستا کالیفرنیا اینکار یکی از راه حل هاي کارآمد محسوب میشود.وقتی 3 سال پیش دایانا رینگو سرباز سابقه دار نیروی دریایی دوقلوهایش رابه دنیا آورد احساس کرد.

 

انحناهای اندام زنانه اش را از دست داده و دیگر از ظاهر اندامش راضی نبود. رژیم غذایی و ورزش به تنهایی نتوانست نتیجه رضایت بخشی برای او داشته باشد، بنابر این وی تصمیم گرفت از گن هاي لاغری برای شکل دهی به کمرش استفاده کند.

اندام باورنکردنی و عجیب کمر باریک ترین زن جهان و سختی هایشعکس دایانا و شوهرش برت درکنار دوقلوهایشان

 

او اکنون در 23ساعت از شبانه روز از گن لاغری بسیار تنگ استفاده می‌کند و تنها برای دوش گرفتن وورزش آنرا کنار می‌گذارد. دایانا که مادر سه فرزند است در حال حاضر توانسته کمر خود رابه 45سانتیمتر برساند درحالی که کمر او بعد از زایمان به 68سانتی متر رسیده بود.

 

رینگو که اکنون بعنوان آشپز در نیروی دریایی کار میکند کلکسیونی از گن هاي لاغری به ارزش 1،955 دلار دارد که به وی کمک میکند هیکل ساعتِ شنی ایده آل خود رابه دست آورد.

اندام باورنکردنی و عجیب کمر باریک ترین زن جهان و سختی هایشعکس اندام دایانا بعد از بدنیا آمدن دوقلوهایش

 

در شروع اینکار شوهر 33ساله او برت که وی نیز یکی از افسران نیروی دریایی است در مورد سلامت این روش سخت برای وی نگران شد ولی اکنون به یک تفاهم رسیده اند که وی بیشتر ازاین حد خودرا کوچک نکند.باوجود آنکه رینگو مدعی است تا کنون هیچگونه مشکل جسمی از این لحاظ تجربه نکرده است

 

ولی پزشکان این روش را در دراز مدت بسیار خطرناک می‌دانند تا جاییکه میتواند به ارگان هاي بدن و ستونِ فقرات آسیب بزند. همچنین انها مشکلات گوارشی بدلیل بستن شکم را یکیدیگر از عوارضِ بی شمار اینکار می‌دانند.

اندام باورنکردنی و عجیب کمر باریک ترین زن جهان و سختی هایش

دایانا مطمئنا تنها کسی نیست که تمایل زیادی به استفاده از این روش برای رسیدن به اندام ایده آل ساعت شنی دارد.به گزارش پارس ناز درسال 2015 نیز یک مدل ونزوئلایی 23ساعت از شبانه روز را از گن لاغری استفاده می‌کرد تا کمر 50 سانتی متری خودرا حفظ کند.همچنین درسال 2013 نیز شخصی به نام میشل کوبک بتدریج از گن هاي تنگ تری استفاده میکرد تا به باریک ترین کمر دنیا دست پیدا کند.

اندام باورنکردنی و عجیب کمر باریک ترین زن جهان و سختی هایش

اقدام عجیب و باورنکردنی زن کالیفرنیایی برای رسیدن به اندام ساعت شنی

 

مطالب مرتبط :

عکسهای کمرباریک ترین دختر مانکن جهان

عاقبت این زن بخاطر علاقه شوهرش به کمر باریک

این زن جوان با اندام خود همه را متحیر کرد! +عکس

آشنایی با خوش اندام ترین خانم های جهان