پارس ناز پورتال

کوسه های غول پیکر که تا کنون صید شده اند

کوسه های غول پیکر که تا کنون صید شده اند

کوسه های غول پیکر که تا کنون صید شده اند 

کوسه ها ماهی های بی رحم دریاها و اقیانوس ها هستند و گاهی خودشان توسط انسان ها شکار می شوند و شما می توانید بزرگترین کوسه های شکار شده را در زیر مشاهده کنید. مردم اغلب کوسه ها را با نام «قاتلان دریا» و با فیلم استیون اسپیلبرگ «آرواره ها» می شناسند.این پادشاهان دریا احتمالا معروف ترین نوع ماهی ها هستند. آن ها هم چنین درمیان بزرگترین ها و بدترین ها هستند.

 

شکار یکی از آن ها احتمالا رویای هر ماهیگیری است. در اکثریت گونه های کوسه، کوسه های ماده معمولا سنگین تر از نرها هستند. کوسه نهنگ بزرگترین کوسه زنده و به طور کلی بزرگترین نوع ماهیان است. سال قبل در پاکستان کوسه نهنگ 40 فوتی مرده ای پیدا شد که برای حمل آن نیاز به 5 جرثقیل بود. تصاویری از عظیم ترین کوسه هایی که تا به حال شکار شده اند را در این مطلب می بینید.

 

این کوسه 1323 پوندی در سال 2013 در ساحل هانینگتون شکار شد و بزرگترین کوسه ماکو است.
کوسه های غول پیکر که تا کنون صید شده اندکوسه آلف دین یک کوسه شکارچی معروف است. بزرگترین آن ها که شکار شده 2664 پوند وزن داشته و در سال 1959 در استرالیا شکار شده است.
کوسه های غول پیکر که تا کنون صید شده انداین کوسه عظیم 20 فوتی در سال 1983 در خلج سنت لارنس در سواحل جزیره پرنس ادوارد توسط «دیوید مک کندریک» ماهیگیر محلی شکار شده است. این کوسه بزرگترین کوسه سفید جهان بوده، کوسه ای ماده که سن آن حدود 20 سال تخمین زده شد.
کوسه های غول پیکر که تا کنون صید شده انداین کوسه نزدیک به 20 فوت طول و حدود 2000 پوند وزن داشت و در سال 2012 توسط ماهیگیران تجاری در دریای کورتز گرفته شد. به نظر می رسید کوسه های سفید در این منطقه یا خلیج کالیفرنیا نادر باشند اما اکنون دانشمندان فکر می کنند تعداد زیادی از آن ها آن جا رشد می کنند.
کوسه های غول پیکر که تا کنون صید شده انداین کوسه غول پیکر در سال 2007 در سواحل کرن وال اسیر شد و 32 فوت طول داشت.
کوسه های غول پیکر که تا کنون صید شده انداین کوسه سفید بزرگ در سال های 1970 در جزیره فیلیپ شکار شد و به طور باورنکردنی 5085 پوند وزن داشت و احتمالا بزرگترین کوسه ای است که تا به حال شکار شده است.
کوسه های غول پیکر که تا کنون صید شده انداین کوسه با 4600 پوند وزن توسط «کریس فیشر» در سواحل باجا در مکزیک گرفته شد.
کوسه های غول پیکر که تا کنون صید شده اند