پارس ناز پورتال

کیفیت صدا را در گوشی جدید ال جی ببینید

کیفیت صدا را در گوشی جدید ال جی ببینید

کیفیت صدا را در گوشی جدید ال جی ببینید 

شرکت ال جی رو به تولید و به کار گیری سیستم های کیفیت صدا در گوشی های خود آورده است و باید ببینیم گوشی جدید این شرکت بزرگ رضایت کاربران را به همراه خواهد داشت یا خیر. در خبرهای قبلی اعلام نمودیم که کمپانی ال‌جی قصد دارد به جای پرچم دار سال گذشته خود پرچمداری جدید معرفی نماید که LG V20 نام گذاری شده است

 

این گوشی هوشمند که برخی از جزئیات آن قبلا منتشر شده قرار است با سیستم عامل جدید اندروید نوقا عرضه شود.طبق گفته ها پرچمدار جدید ال‌جی قرار است در تاریخ ۶ سپتامبر مصادف با ۱۶ شهریور ماه رونمایی شود.در آخرین شایعات منتشر شده درباره این گوشی هوشمند  اعلام شده است که LG V20 قرار است مجهز به سیستم پیشرفته Quad DAC  باشد.

 

کلمه DAC که مخفف کلمه Digital-to-analog converter است به این معنا می باشد که سیستم صوتی این گوشی از قابلیت پیشرفته تبدیل دیجیتال به آنالوگ بهره می برد و برای کسانی مناسب است تمایل داردند از کیفیت صدای بالایی بهره مند باشند.این قابلیت به کمک حذف امواج منفی و کاهش صداها و نویز های محیط سبب کیفیت بیشتر صدای ارسال و دریافت شده خواهد شد.

کیفیت صدا را در گوشی جدید ال جی ببینید

شرکت ال‌جی ادعا نموده که بااستفاده از این قابلیت در گوشی های هوشمند جدید خود و در صورت استفاده از هدفون های مناسب و تطبیق پذیر با این تکنولوژی، محصول جدید قادر خواهد بود صدایی واضح، شفاف و بدون هیچ گونه نویزی را به گوش کاربران خود برساند به طوری که این صدا مانند یک اجرای زنده با کیفیت خواهد بود.

 

صدای به گوش رسیده توسط تکنولوژی Quad DAC  به مراتب بهتر و با کیفیت تر نسبت به تکنولوژی سنتی  DACخواهد بود . طبق گفته های این شرکت، تکنولوژی فوق قادر خواهد بود تا ۵۰ درصد بیشتر از سیستم سنتی سرو صدای محیط را کاهش دهد.

 

به هر صورت برای صحه گذاشتن بر ادعاهای این کمپانی مجبوریم تا ۱۶ شهریور ماه و عرضه رسمی این محصول منتظر مانده و سپس آن را بررسی نماییم.