پارس ناز پورتال

گجت تبدیل گوشی موبایل به متر لیزری

گجت تبدیل گوشی موبایل به متر لیزری

گجت تبدیل گوشی موبایل به متر لیزری 

این روزها گجت هاي مختلفی برای موبایل ها اختراع شده اند که می توانند کارهای بسیار جالبی انجام دهند. از کارهای خانگی گرفته تا مهندسی. با پیشرفت فناوری و همه ي‌گیر شدن موبایل‌هاي هوشمند شاهد ارائه نوآوری‌هاي اخیر در این حوزه هستیم تا این تلفن همراه‌ها را تبدیل به یک ابزار تقریباً همه ي‌کاره کنند.

 

سوژه امروز یک گجت کوچک برای تلفن همراه‌هاي هوشمند هست که حدود یک بندانگشت اندازه دارد ولی کار مهمی انجام می‌ دهد و میتواند کمک بسیار ویژه‌اي به مهندسان، طراحان، مشاوران املاک و شاغلان در خدمات و حراست و به‌طور عمومی برای طراحی منزلتان از آن بهره گیری کنید.

 

این گجت که ipin نام دارد مثل هدفون به جک 35 میلی‌متری متصل شده و تلفن همراه هوشمند را به یک متر لیزری تبدیل می‌ کند.مترهای لیزری به علت سختی بهره گیری از مترهای معمولی و عدم دسترسی به تعداد زیادی از نقاط برای اندازه‌گیری کاربرد بسیار زیادی دارد و انواع گوناگون آن به قیمت‌هاي گوناگون و عموماً گران به فروش می‌رسد.

 

اما با خرید ipin و نصب نرم‌افزار آن روی موبایل خود از دستگاه‌هاي متر لیزری بی‌نیاز خواهید شد. این گجت با چرخش 90 درجه روشن می‌ شود و با گرفتن یک تصویر همۀ ابعاد داخل تصویر را با توجه بالایی ذخیره می‌ کند.

 

تبدیل گوشی به متر لیزری 

گجت تبدیل گوشی موبایل به متر لیزریگجت اخیر موبایل هوشمند

گجت تبدیل گوشی موبایل به متر لیزری

تبدیل موبایل هوشمند به یک متر لیزری