پارس ناز پورتال

گران ترین طلاق های هالیوودی را بشناسید +عکس

مجموعه : اخبار سینما
گران ترین طلاق های هالیوودی را بشناسید +عکس

گران ترین طلاق های هالیوودی را بشناسید +عکس

طلاق ممکن است برای بازیگران هالیوودی بسیار گران تمام شود و این بستگی به عهدی دارد که موقع پیمان ازدواج بسته شده است. چه کسی می گوید، بهای آزادی ارزان است؟ فرقی نمی کند که در چه شرایطی باشید، طلاق همیشه سخت و استرس زا است.

 

شاید فکر کنید که این اتفاق برای ستاره ها که دوروبرشان شلوغ است و پول پارو می کنند، آسان تر باشد اما اشتباه کرده اید، آنها هم به نوبه خودشان سختی های زیادی را متحمل می شوند.ستاره ها نه تنها فشارهای ناشی از جدایی را تحمل می کنند بلکه مجبورند که بخشی از سرمایه خود را فدای فردی کنند

 

که هیچ تمایلی به دیدن دوباره اش ندارند. ستاره هایی که نام شان را در اینجا آورده ایم، افرادی هستند که بخش عظیمی از سرمایه خود هنگام طلاق بر باد دادند.

 

بریتنی اسپیرز- 1میلیون+ 20 هزار دلار در ماه
طرفداران بریتنی اسپیرز به خوبی می دانند که کوین فردرلین چیزی جز دردسر برای این ستاره پاپ نداشت. او علاه بر دردسر، بخشی از سرمایه برینتی را نیز بر باد داد. در واقع، بریتنی هنگام جدایی از او مجبور شد که یک میلیون دلار به او پرداخت کند، علاوه بر آن، او ماهانه 20 هزار دلار نیز بابت نگهداری فرزاندانش به حساب همسر قبلی اش رواریز می کرد.
گران ترین طلاق های هالیوودی را بشناسید +عکسویز خلیفا- 1 میلیون دلار+ 15 هزار دلار در ماه
ویز خلیفا، پس از جدایی از همسرش، مجبور شد که یک میلیون دلار به علاوه ماهانه 14800 دلار برای نگهداری فرزاندانش، به امبر رز پرداخت کند. او همچنین تعدادی از خانه ه و ماشین هایش را نیز فروخت تا بتواند از پس قسط هایش برآید.
گران ترین طلاق های هالیوودی را بشناسید +عکسناز- 350 هزار دلار+ 51 هزار دلار
جدایی ناز از کلیس یکی از پر هزینه ترین طلاق های تاریخ موسیقی بوده است. در زمان بارداری کلیس بود که آن دو ناگهان تصمیم به جدایی گرفتند. اما این جدایی برای ناز بسیار گران تمام شد زیرا که او مجبور شد در سال 2010، 350 هزار دلار به همسرش بپردازد. او حتی ماهیایه 52 هزار دلار (600000 دلار در سال) نیز به او پرداخت می کرد. کلیس در مورد این اتفاق می گوید: «پول برای من هیچ اهمیتی ندارد.

 

من تنها می خواستم که او را اذیت کنم، درست مانند کاری که او با من کرد.» ناز نیز در مصاحبه ای اعلام کرد: «من قلبم، پولم و همه زندگی را برای فردی که به او علاقه دارم، فدا می کنم. پول برای من، در مقابل عشق، کوچک ترین اهمیتی ندارد.»
گران ترین طلاق های هالیوودی را بشناسید +عکسجنت جکسون- 10 میلیون دلار
شاید فکر کنید که این آقایان هستند که هزینه زیادی را برای طلاق متحمل می شوند، ولی گاهی این اتفاق برعکس رخ می دهد. به عنوان مثال جنت جکسون که به طور پنهانی در سال 1991 با رنه الزوندو ازدواج کرد و در سال 1999 از او طلاق گرفت، یکی از آنهاست. او بابت این جدایی مجبور به پرداخت 10 میلیون دلار شد.
گران ترین طلاق های هالیوودی را بشناسید +عکسجنیفر لوپز- 10 میلیون دلار
متاسفانه همه ما می دانستیم که ازدواج جنیفر لوپز با کریس جود خیلی به طول نمی انجامد. آن کمتر از دو سال با یکدیگر زندگی کردند. اما گویا ارزش آنها بیش از آنچه فکرش را بکنند، بود. پس از جدایی، جنیفر مجبور شد که مبلغ 10 میلیون دلار به جود پرداخت کند، یعنی 40000 دلار برای هر روز از زندگی مشترکشان.

 

این طور به نظر می رسید که این مبلغ خیلی به دل جود ننشست زیرا که او در خواست پول بیشتری کرد تا رازهای زندگی مشترک اش با این ستاره هالیوودی را فاش نکند.
گران ترین طلاق های هالیوودی را بشناسید +عکسهریسون فورد- 85 میلیون دلار
هریسون فورد و ملیسا متیسن ثابت کرده بودند که ستاره های هالیوود می توانند یک زندگی شاد و بادوام داشته باشند اما این باور خیلی به طول نیانجامید.  به گزارش پارس ناز پس از 21 سال زندگی مشترک، این زوج از هم جدا شدند که بهای آن 85 میلیون دلار بود. مطمینا هریسون فورد از پرداخت این مبلغ خوشحال نبوده است.
گران ترین طلاق های هالیوودی را بشناسید +عکسپل مک‌کارتنی- 48.6 میلیون دلار+ 70 هزار دلار در سال
جدایی پر سر و صدای پل مک‌کارتنی و هیتر میلز در نهایت به نفع هیتر میلز تمام شد زیرا که او 48.6 دلار دریافت کرد. پل مک‌کارتنی همچنین سالانه 70000 میلیون دلار برای نگهداری بچه ها به او می پرداخت.
گران ترین طلاق های هالیوودی را بشناسید +عکسمدونا-85 میلیون دلار
تعجبی ندارد که همسر مدونا، پس از طلاق اش از او طلب پولی کلان کند. از ازدواج 7 ساله با مدونا، گای ریچی 86 میلیون دلار نصیب اش شد.
گران ترین طلاق های هالیوودی را بشناسید +عکسمایکل جردن- 168 میلیون دلار+ قصر
مایکل جردن یکی از افرادی است که بیشترین هزینه را صرف طلاق اش کرده است. زمانی که او از همسر اول اش، جوآنی وانوی جدا شد، 168 میلیون دلار به او پرداخت کرد. او همچنین یکی از کاخ های واقع در شیکاگو را نیز به او بخشید. با تمام این اوصاف، هیچوقت حرمت و احترامی که میان آنها بود، از بین نرفت.

گران ترین طلاق های هالیوودی را بشناسید +عکسآرنولد شوارتزنگر-300 میلیون دلار
جدایی آرنولد شوارتزنگر از همسرش نیز سرو صدای زیادی راه انداخت. تا 4 سال پس از این که ماریا شرایور درخواست طلاق کرد، آنها همچنان زن و شوهر بودند زیرا آرنولد می دانست که برای طلاق هزینه زیادی را متحمل خواهد شد. او در نهایت 300 میلیون دلار برای این جدایی پرداخت کرد.
گران ترین طلاق های هالیوودی را بشناسید +عکس