پارس ناز پورتال

گران ترین کفش های زنانه جهان را بشناسید +عکس

مجموعه : مدل کیف و کفش
گران ترین کفش های زنانه جهان را بشناسید +عکس

گران ترین کفش های زنانه جهان را بشناسید +عکس 

بعضی اوقات به کار بردن جواهرات و مدلهای خاص در کفش ها،قیمت انها را تا میزان بسیار زیادی افزایش میدهد که در این مقاله به معرفی آنها میپردازیم. بارها شنیده اید پا قلب دوم بدن هست و باید در مراقبت از انها کوشید، اما آیا واقعا به این موضوع دقت کرده اید که بهره گیری از کفش مناسب می‌تواند بر سلامت شما چه تاثیری داشته باشد؟

 

چون اگر برای مدت طولانی از کفش نامناسب بهره گیری کنید، بدون تردید مشکلاتی همچون دردهای کمر، انحراف انگشتان پا یا مشکلات پوستی در ناحیه پا برای شما به وجود خواهدآمد.به طور کلی، با دقت به فصول گوناگون، کفش هاي گوناگونی در بازار وجود دارد. در دنیای امروزی تعداد زیادی از افراد، مخصوصا قشر جوان،

 

به مدگرایی و خاص بودن تمایل بیشتری پیدا کرده اند و بعضی از انها هزینه هاي گزافی را برای پوشاک خود پرداخت میکنند. برای تعداد زیادی از افراد که کاربردپذیری و اولویت در زندگی آنها اهمیت دارد کفش وسیله اي هست که از آن برای محافظت از پا در مقابل گرما و سرما و پیشگیري از آسیب رسیدن به پا بهره گیری می‌شود.

 

از مریلین مونرو نقل میکنند که گفته هست: «به هر دختر کفشی مناسب بدهید تا جهان را فتح کند!» شاید فکر کنید مریلین غلو میکند، اما سبک پردازان و طراحان مشهور جهان هم تاکید کرده اند که میتوان یک فرد شیک و متفاوت را در درجه اول از روی مدل موهایش و در درجه دوم از روی کفش او شناخت.

 

وقتی کفشی مرغوب، با ساده ترین لباس هماهنگ می‌شود، حال و هوای تیپ شما را دگرگون می‌کند و به آن کیفیتی و جلوه اي مرغوب و اعلا می بخشد، در حالی‌که فاخرترین و گرانترین لباس ها، اگر با کفشی کهنه یا نامناسب هماهنگ شوند، در دید بیننده چیزی بیش از یک دست لباس کهنه و مندرس به نظر نخواهدآمد.

 

بعضی روان شناسان معتقدند حس شیرین پوشیدن یک جفت کفش تخت مرغوب «ویس» به همراه شلوار جین، یک جفت کفش پاشنه بلند کرم رنگ «ناین وست» برای بهره گیری روزمره و یک جفت بوت بلند مشکی «چارلز اند کیت» برای میهمانی را با کمتر لذتی در جهان می‌توان مقایسه کرد.

 

ستاره هاي سینما یا دیگر اشخاص مشهور در مراسم هاي گوناگون با کفش هاي گرانبهایشان هوش از سر می ربایند، اما چنین نیست که پیدا کردن این کفش ها برای یک شخص عادی مثل قیمت شان افسانه اي باشد. هر فردی میتواند صاحب یک جفت یا چندین جفت از این کفش هاي رویایی باشد؛ لزومی هم ندارد. مریلین مونرو یا ملکه باشد، کافی هست فقط بتواند قیمت نجومی این کفش ها را بپردازد.

 

معمولا در استان تهران اغلب افراد برای خرید کفش هاي مرغوب و نسبتا گران به بازار سپهسالار میروند. معمولا قیمت گران ترین کفش ها در سپهسالار از چندصد هزار تومان تجاوز نمی‌کند، اما مراکز خرید انگشت شماری هم در استان تهران میباشند که می‌توان در انها کفش هاي چندمیلیون تومانی را پشت ویترین مغازه ها دیدن کرد؛

 

از جمله چنین مراکزی مرکز خرید «سام سنتر»، در خیابان فرشته، هست. گرچه بعضی مشتریان هم با این کفش ها راضی نمی‌شوند و مشابه هاي گران تر را از روی کاتالوگ سفارش می‌دهند که در ایتالیا یا فرانسه مخصوص او دوخته و ارسال شود.قطعا همانگونه که هی ارزانی اي بی حکمت نیست، هیچ گرانی اي هم بی علت نیست. وقتی یک جفت کفش با کیفیت و مرغوب میپوشید، نه تنها در چشم دیگران شیک پوش به نظر میرسید در آن کفش ها راحت خواهیدبود!

 

کفش مرغوب و گرانقیمت، به پاهای شما احساس راحتی میدهد؛ مثلا خانم هایي که در کفش پاشنه بلند پاهایشان اذیت میشود، اگر کفش هاي پاشنه ده سانتی «ناین وست» را بپوشند، پاشنه هاي ده سانتی این کفش به آنها حس امنیت و راحتی پاشنه پنج سانتی را میدهد. این کفش را میتوانید به مبلغ پنج میلیون تومان خریداری کنید و از پوشیدنش احساس راحتی کنید و لذت ببرید.

 

همچنین اگر اهل ورزش هستید و میخواهید یک کتانی بینظیر بپوشید، کتانی هاي «دانک پاریس» برند «نایک» ««Nike Dunk Paris Editio»» به قیمت 10 میلیون تومان برای خرید وجود دارد. معمولا قیمت کفش هاي زنانه در بازار لاکچری، در مقایسه با کفش هاي مردانه، به علت ساختارشان چند برابر هست. در ادامه گران ترین کفش هاي جهان راکه اغلب زنانه میباشند معرفی می‌کنیم.

 

این کفش هاي زنانه در رده گرانقیمت ترین به شمار می‌آیند و این گرانی به علت سنگ یا الماس گران قیمتی هست که در تولید انها به کار رفته هست.

 

Diamond Dream Stilettos by Stuart Weitzman- $500,000

گران ترین کفش های زنانه جهان را بشناسید +عکس

یکی از گرانقیمت ترین کفش هاي زنانه «Diamond Dream Stilettos» هست که طراح مشهور استورات وِیتس من آن را ساخته استو آنیکا نانی رُز مشهور آن را برای مراسم اسکار بهره گیری کرد. این کفش ارزشی به مبلغ 500 هزار دلار دارد. در نوک این الماسی 1420 عیار با قاب پلاتین به کار رفته که آن را بسیار شیک و خوشگل کرده هست.

 

دونوار الماس مثل در بالای کفش قرار دارد و در سرتاسر انگشتان پا دو بند نقره اي رنگ قرار گرفته که آن را به کفشی جذاب و جذاب برای خانم ها تبدیل کرده هست.

 

Ruby Slippers by the ‘Wizard of OZ’- $612,000

گران ترین کفش های زنانه جهان را بشناسید +عکس

این کفش به «کفش جادوگر شهر اُز» مشهور هست. در طراحی این نوع کفش از الماس یا سنگ هاي گرانقیمت خاصی بهره گیری نشده و تنها پولک هاي قرمزی در سرتاسر کفش و سه مهره براق و درخشان بر رویه آن به کار رفته هست. اساسا تهیه این نوع کفش راحتی مقرون به صرفه نیست

 

و تنها علت گران بودن این نوع کفش آن هست که شخصیت هاي محبوب در فیلم ها معمولا از این نوع کفش بهره گیری میکنند.. این کفش ارزشی به مبلغ 612 هزار دلار دارد.

 

Marilyn Monroe by Stuart Weitzman- $1 Million

گران ترین کفش های زنانه جهان را بشناسید +عکس

این کفش را هم استوارت وِیتس من طراحی کرده هست و با ارزشی به مبلغ یک میلیون دلار جزو کفش هاي لوکس و گرانقیمت جهان هست. کفش «مریلین مونرو» برای اولین بار روی فرشی قرمزرنگ به مبلغ یک میلیون دلار به حراج گذاشته شد و رجینا کینگ در سال 2005 در مراسم اسکار از این نوع کفش بهره گیری کرد. این نوع کفش با پارچه ساتن گل رز مثل، به همراه یک دسته سنگ کریستال درخشان، به صورتی ظریف و جذاب تریین شده هست.

 

Retro Rose Pumps by Stuart Weitzman- $1 Million

گران ترین کفش های زنانه جهان را بشناسید +عکس

کفش «Retro Rose Pimps» را هم استوارت وِیتس من مشهور طراحی کرده هست. این کفش جزو باکیفیت ترین و سرشناس ترین کفش هاست که از آن می‌توان در همه ي جا بهره گیری کرد. انچه این کفش ها را جذاب و جذاب کرده الماس زیبای 100 عیاری هست که در آن به کار رفته هست. بانوی زیبای هالیوودی دیابلو کُدی برای دریافت اسکار 2008 خود ازاین کفش روی فرش قرمز بهره گیری کرد.

 

Ruby Stilettos by Stuart Weitzman- 1.6 Million

گران ترین کفش های زنانه جهان را بشناسید +عکس

طراح این کفش هم استوارت ویتس من هست. این کفش ارزشی به مبلغ یک میلیون و 600 هزار دلار دارد. طرح به کار رفته در این کفش ساتن قرمز رنگ در کف آن و 600 یاقوت قرمز رنگ هست که وزنی حدود یک پوند دارند. جذابیت و زیبایی و گرانقیمت بودن این نوع کفش بسیار آشکار هست. هنوز هیچ فرد مشهوری این کفش را نپوشیده هست.

 

Platinum Guild Stiletto by Stuart Weitzman- $1.09 Million

گران ترین کفش های زنانه جهان را بشناسید +عکس

این کفش بسیار خوشگل و شیک و پرزرق و برق هست که آن را هم استوارت ویست من طراحی کرده هست. «Platinum guild stilettos» برند تجاری کمیابی هست که در کفش هایش تسمه هاي چرمی پلاتین و الماس هاي روکش دارد 464 عیار روی تسمه ها بهره گیری شده هست. تسمه هاي پلاتینی به کار رفته این کفش ها را به گرانقیمت ترین کفش هاي جهان تبدیل کرده هست که ارزشی به مبلغ یک میلیون و 90 هزار دلار دارند.

 

به راحتی میتوان از الماس به کار رفته در این کفش ها بهره گیری کرد و در صورتی که تمایل نداشتید برای مجالس غیررسمی از آنها بهره گیری کنید، می‌توانید آنها را از روی کفش ها بردارید. پلاتین هاي به کاررفته در کفش ها هم طرحی خاص دارند. لورا هِیرینگ در شب اسکار خود این کفش را بهره گیری کرد.

 

Cinderella Slippers by Stuart Weitzman- $2 Million

گران ترین کفش های زنانه جهان را بشناسید +عکس

کفش Cinderella Slippers از جنس پلاتین نقره اي رنگ هست و 565 گرم طلای 55 عیار دارد که به صورت نواری در اطراف کفش قرار گرفته اند. این کفش جزو جدید ترین و حیرت انگیز ترین کفش هایي هست که استوارت ویتس من طراحی کرده هست. این کفش ارزشی به مبلغ دو میلیون دلار دارد. آلیسون کراوس در سال 2004 برای دریافت جایزه اسکار خود از این کفش بهره گیری کرد.

 

Tanzanite Heels by Stuart Weitzman- $2 Million

گران ترین کفش های زنانه جهان را بشناسید +عکس

این مدل کفش چشمگیر کاری گروهی از ویتس من و اِدی لِ وی، طراح شهور جواهر، هست. این کفش از چرم نقره اي رنگ هست و مچ بند مخصوص پا در پشت کفش دارد که طرح آن شبیه گردنبند هست. پابند این کفش با الماس 28 عیار و سنگ زیبای آبی رنگ 185 عیار پوشیده شده هست و قیمت آن ارزشی به مبلغ دو میلیون دلار دارد.

 

Ruby Slippers by Harry Winston- $3 Million

گران ترین کفش های زنانه جهان را بشناسید +عکس

 به گزارش پارس ناز طرح این کفش برگرفته از طرح دوروتی رابی هست. در این کفش از جواهرات سنگین بهره گیری شده و هنرمندانمشهور نیز از این کفش بهره گیری می‌کنند. وینستون این کفش را به یکی از هنرمندان مشهور تقدیم کرد. شایان ذکر هست که بگوییم در طرح این کفش یاقوت هایي به ارزش 1350 عیار و الماس 50 عیار، همراه با سنگ هاي خوشگل به کار رفته هست.

 

Rita Hayworth heels by Stuart Weitzman- $3 Million
گران ترین کفش های زنانه جهان را بشناسید +عکس

این کفش طرح منحصر به فردی دارد که در تولید آن از سنگ هایي مثل یاقوت سرخ و الماس بهره گیری شده هست. قسمت پنج پای این کفش به صورت باز و باقی قسمت هاي انگشتان پوشیده ساخته شده هست. این کفش را اولین بار ریتا هاي ورث در فیل «رستگاری در شاوشنگ»، به همراه دختر شاهزاده بانو یاسمین آقاخان بهره گیری کرد.