پارس ناز پورتال

گران قیمت ترین مدل های کت و شلوار در تمام دنیا

مجموعه : مدل لباس جدید
گران قیمت ترین مدل های کت و شلوار در تمام دنیا

گران قیمت ترین مدل های کت و شلوار در تمام دنیا 

کت و شلوار لباسی که همه ي وقت بین مردان مد هست و همۀ مردان حداقل یک دست از آن را در کمد لباس خود دارند تا در مواقع لازم بر تن کنند. بسیاری بر این عقیده‌اند كه عکس یك مرد در یك كت‌شلوار خوش دوخت در چشم خانم‌ها همچون عکس یك خانم خوش پوش در یك لباس فاخر مجلسی در چشم آقایان جذاب و دلنشین هست.

 

این حقیقتی هست كه كت‌شلوار مرتب و رسمی تقریبا همۀ وقت} بالاترین سطح مد و وقار را برای مردان به همراه می‌آورد و به كسی كه آن را پوشیده موقعیت ممتاز، سطح بالایی از جذبه و دقت دیگران، قاطعیت مردانه و اعتماد به نفس بالا را به همراه می آورد. در سوی دیگر اخیرا افراد معروف در حوزه‌ي فرهنگ و هنر از پوشیدن كت شلوار تا حد امكان دوری می‌كنند.

 

با این كه پوشیدن كت شلوار اکثر با قدرت و صاحب مكنت بودن متناسب هست ولی افرادی همچون مارك زاكربرگ و لری پیج و كله‌گنده‌هایي كه با آن‌ها میگردند دائما در انظار با لباس‌هاي غیر رسمی و جین‌هاي مورد علاقه‌شان كه حتی بعضی شكاف‌ها و پارگی‌هاي زیادی هم دارند ظاهر می شوند. گرچه همه ي چیز به این مربوط میشود كه چه كت شلواری بپوشید و چگونه آن را بپوشید.

 

اگرچه مدهای باشكوه و مدل‌هاي مجلل اغلب به چیزهایی مربوط می شود كه متعلق به زنان میباشند ولی در دنیای ساخت محصولات لوكس بویژه در حوزه‌ي لباس بعضی از كت شلوارهای مردانه ساخت می شوند كه از لحاظ قیمت و كیفیت تا حد زیادی باشكوه و ولخرجانه تهیه شده هست. اغلب ما اگر بخواهیم 1000 دلار برای یك دست كت شلوار فوق العاده بدهیم

 

رنگ از رخسارمان می‌پرد ولی وقتی به تعدادی از باكیفیت‌ترین كت شلوار‌هاي مجلل دست دوز جهان كه كوك‌هاي آن به دست استادان هنرمند خیاط زده شده نگاهی می‌اندازیم در‌می‌یابیم كه ارزش هر پنی را كه بابت آن پرداخت میشود داراست چرا كه با نادرترین نوع نخ‌ و به دست شناخته‌شده‌ترین طراحان معروف و خیاطان معروف طراحی و دوخته شده‌اند.

 

اغلب این كت‌شلوارها به طور قطع برای افرادی از طبقه‌ي فوق مرفه تهیه شده‌اند، افرادی همچون تاجران معروف بین‌المللی، هنرمندان و بازیگران معروف و رهبران سیاسی جهان كه از پس هزینه‌هاي هنگفت خرید یك دست از این كت شلوارها بر آمده و میتوانند پولی را كه شما برای خرید یك خودرو «یا حتی یك منزل» میپردازید

 

برای خرید یك دست كت شلوار بپردازند. این گرانی و در عین حال باشكوه بودن به طور خاص و به ترتیبی موروثی در ذات لیست ذیل كه 10 مورد از گران‌قیمت‌ترین كت شلوارهای جهان هست وجود دارد.

 

10. ارمندگیلدو زگنا بسپوك- 22.000 دلار

گران قیمت ترین مدل های کت و شلوار در تمام دنیا

طراحان و منزل‌هاي مد ایتالیایی بعضی از گران‌قیمت‌ترین و خوش‌فرم‌ترین محصولاتی را كه برای مردان در جهان تهیه می شوند، ساخت می‌كنند. ایتالیایی ها به علت دقت فوق‌العاده در خیاطی و بهره گیری از برترین نخ در جهان مشهورند. ارمنگیلدو زگنا«Ermenegildo Zegna Bespoke »یكی از با پرستیژترین منزل‌هاي مد در ایتالیاست. این منزل 100 سال پیش در تریورو ایتالیا در سال 1910 راه‌اندازی شد.

 

تولیدگران منزل‌ي زگنا محصولات خود را به سفارش و با لیبل نشان‌هاي سرشناسی چون گوچی، یوس سنت لورن و تام فورد ساخت كرده و یكی از بزرگ ترین ساخت‌كننده‌هاي محصولات پوشاك در جهان «با 2.3 میلیون متر دوخت پارچه» هست. این كت شلوار 22000 دلاری سبك و مجلل به طور سفارشی توسط چهارمین نسل از خیاطان خانواده‌ي زگنا تهیه شده هست.

 

این كت شلوار به اندازه‌هاي فردی و با سفارش بخصوص تهیه و دوخته شده‌اند و براساس گزارش‌ها از بیش از 700 تكه پارچه ساخت شده هست.

 

9. كت شلوار جام چالش ركورد جهانی چوب«World Wood Record Challenge»

گران قیمت ترین مدل های کت و شلوار در تمام دنیا

شما ممكن هست دچار شگفتی شوید كه كت شلوار جام چالش ركورد جهانی چوب به چه معناست؟ این مسابقه رقابتی هست كه توسط توسط تعدادی از ساخت كنندگان پارچه‌ي كشمیری همچون لورو پیانا میزبانی و برگزار می شود. این شركت در حال حاضر در مالكیت دو برادر خاندان لورو پیانا لوئیجی و سرجیو قرار دارد.

 

هرساله ساله} آن‌ها از برترین طراحان لباس جهان دعوت می‌كنند تا نوآورانه‌ترین و برترین كت شلوارهای خود را برای مردان طراحی كرده و بدوزند. در یك برنامه‌ي انتخاباتی برترین طرح‌ها با رای داوران گزینه می شوند سپس براساس همان طراحی 50 دست از آن كت شلوار با نشان تجاری لورو و پیانا ساخت و به فروش گذاشته می شوند.

 

در سال 2012 برنده‌ي این مسابقه خانمی به نام سوسانا تریپلت از نیو ساوث ولز استرالیا بود. او پارچه‌ي پشمی را ساخت كرد كه فقط 11.1 میكرون قطر داشت «كه نازك‌ترین و باكیفیت‌ترین نخ پشمی تا كنون محسوب می شود» و كت شلواری كه با طراحی او و پارچه‌ي با كیفیت‌اش ساخت شد با قیمت 28.000 دلار به پایان رسید.

 

8. بریونی ونكوئیش 2: 43.000 دلار

گران قیمت ترین مدل های کت و شلوار در تمام دنیا

هنگامی كه در سال 2008 وضعیت اقتصاد جهانی دچار بحران شد شركت ایتالیایی بریونی «Brioni» كه به ساخت لباس‌هاي لوكس می پردازد تصمیم گرفت كه با معرفی گران‌ترین خط ساخت كت شلوار خود به انجام یك عملیات روانشناسی معكوس بر روی مشتریان خود بپردازد. این كت‌شلوارها از پارچه‌ي فوق لوكس تولیدی از نخ‌هاي ونكوئیش 2 ساخته شد.

 

پارچه‌اي كه در بریتانیا براساس متد اخیر بافت دورمیول ساخت شده هست. ونكوئیش2 از تركیبی از كمیاب‌ترین نخ‌ها در جهان ساخت شده كه شامل نخ‌هاي كیویوك، پشمینه و ویكیونا می شود. آن‌ها تنها 100 دست از این كت شلوار را ساخت می‌كنند كه نخ كوك آن از جنس طلاست.

 

نازارنو فونتیچولی و گائنتو ساوینی«Nazareno Fonticoli-Gaetano Savini» شركت بریونی را در سال 1945 بلافاصله پس از پایان جنگ دوم جهانی بنیان‌گذاری نمودند و محصولات آن محبوب افراد سرشناسی از جمله دونالد ترامپ معروف هست. این شركت همین طور بابت طراحی و ساخت كت‌شلوارهای جیمز باند از سال 1995 شهرت یافته هست.

 

7. دسموند مریون ساپریم بسپوك

گران قیمت ترین مدل های کت و شلوار در تمام دنیا

دسموند مریون«Desmond Merrion»یكی از شناخته‌شده ترین خیاطی‌هاي واقع در منطقه‌ي افسانه‌اي لندن سویل روو هست. كت شلوارهای نفیس و دست دوز این شركت در حدود 50 هزار دلار قیمت دارد. آنگونه كه مریون در باره ي خود گفته: ”من شخصا هر یك كوك را با دست‌هاي خودم بر روی كت شلوار شما می زنم. هیچ دستگاهی در هیچ یك از مراحل ساخت جامه‌ي شما را لمس نمی كند. دست‌دوز بودن بالاترین ویژگی هست

 

كه یك لباس می تواند داشته باشد. آماده شدن كت شلوار شما وقت زیادی را از من میگیرد. گرچه ارزش این زمان قابل اندازه‌گیری نیست. بعضی اوقات ماه‌ها طول می‌كشد تا یك دست كت شلوار بی‌نقص را آماده كنم. محصول نهایی به حدی بی‌نقص هست كه گویا توسط ماشین تمام اتوماتیك دوخته شده و گویا چون جامه‌ي مجسمه‌اي پیرامون هیكل شما

 

تراشیده شده هست.” با دقت به این نوع ضمانت‌ها و آن زمان و انرژی فراوانی كه صرف طراحی و ساخت آن میشود، عمده شگفت نیست كه ساپریم بیسكوپ اینقدر گران‌قیمت هست.

 

6. كیتون كی 50: 60 هزار دلار

گران قیمت ترین مدل های کت و شلوار در تمام دنیا

شركت كیتون «Kiton» از سال 1968 در این حوزه فعال بوده هست. امروزه هم آن‌ها برترین نشان تجاری ایتالیا در عرصه‌ي ساخت كت شلوار مردانه میباشند. انها 330 خیاط در استخدام دارند كه درسال میتوانند پاسخگوی ساخت 22.000 دست كت شلوار باشند. هر یك از این كت شلوارها تا 25 ساعت برای كوك زدن زمان لازم دارند.

 

45 خیاط نیز بر روی هر دست كت شلوار آن كار می‌كنند. كت و شلوار كا-50 محصول این شركت هست و توسط طراح معروف جهان انزو دی اُورسی «Enzo D’Orsi» طراحی شده كه دفتر كارش در منطقه‌ي معروف ساویل رو در لندن واقع هست. پارچه‌ي این كت شلوار از پشم گوسفند مرینو ساخت شده هست. اسم كا-50 دارای معنای دوگانه هست.

 

هر دست از این كت شلوارها 50 ساعت وقت انزو را میگیرد تا آماده شود و دیگر این كه او در سال فقط 50 دست از آن را ساخت می‌كند.

 

5. ویلیام وستمن كوت آلتیمیت بیسكوپ: 75.000 دلار

گران قیمت ترین مدل های کت و شلوار در تمام دنیا

شركت ویلیام وستمن كوت «William Westmancott» در منطقه‌ي لوكس ساویل رو لندن در همجواری شركت دسموند مریون قرار گرفته هست. ولی چه چیزی باعث شده آلتیمیت بیسكوپ آن از ساپریم بیسكوپ دسمون 28.500 دلار گران‌تر باشد؟ مفید علتش آن هست كه وستمن كوت برخلاف سایرین كت شلواری هست

 

كه از 3 یا 4 تكه اجزاء تشكیل شده هست. استادان خبره‌ي خیاطی در وستمن كوت 200 ساعت برای طراحی و دوخت آن وقت صرف می‌كنند تا این كت شلوار بسیار گران‌قیمت آماده‌ي تحویل شود.این كت شلوار در اصل برای بزرگانی از روسیه و خاورمیانه طراحی و ساخت شد. وستمن كوت همین طور به ساخت پنج مشابه پیراهن بیسكوپ نیز اقدام نمود

 

تا به صورت رایگان یكی را به گزینه خریدار بعنوان هدیه به وی بدهد كه این هم سیاست فروش موفقی از آب درآمد. دیدنی اینجاست كه از تاسیس شركت وستمن كوت تنها 28 سال می‌گذرد.

 

4. كت شلوار زوت-78.000 دلار

گران قیمت ترین مدل های کت و شلوار در تمام دنیا

این كت شلوار پر زرق و برق راه راه كه به سبك دوره‌ي جنگ دوم جهانی طراحی شده در حراجی شركت آگوستا در نیویورك به قیمت 78.000 دلار به فروش رسید. شركت آگوستا آوكشنز «Augusta Auctions» یك شركت تولیدی پوشاك هست كه متعلق به خانم كارن آگوستاست. او در ابتدا این كت شلوار را به نحوی طراحی كرده بود كه باقیمتی بین 600 تا 900 دلار به فروش برسد.

 

هنگامی كه تماس‌هایي از موزه‌هاي محتلف كشور با او گرفته شد او پذیرفت كه مشابه‌اي از كار خود را به این موزه‌ها بفروشد و شاید با خود اندیشید كه چه مفید می‌شد اگر این موزه‌ها حداقل به قیمت 5000 دلار هر دست از این كت شلوارها را می‌خریدند. ولی او هرگز تصور نمی‌كرد كه چنین قیمت هنگفتی توسط خریداران پرشور بابت آن پرداخت شود.

 

این تنها كت شلواری هست كه در ایالات متحده به حراج گذاشته شده و همین باعث درخواست عمده برای خریداری آن شد. گرچه چندی بعد در یك حراجی دیگر در نیوجرسی نیز یك دست از آن دیدن شده هست.

 

3. درمویل ونكوئیش 2 – 95،319 دلار

گران قیمت ترین مدل های کت و شلوار در تمام دنیا

شركت تجاری خانوادگی درمویل 170 سال پیش در 1842 تاسیس شده هست. پارچه‌ي ونكوئیش2 محصول ذهن پدر خانواده ژولز دورمویل بوده كه با تركیب فرمول تهیه‌ي برترین پارچه‌هاي بریتانیایی و فرانسوی بوجود آمد و برای طراحی باشكوه‌ترین و خوش‌دوخت‌ترین كت شلوار نفیس به كار رفت.

 

ادعا شده كه سالهاست این شركت محصولات خود را به سفارش پادشاهان، روسای جمهور، و هنرمندان معروف ساخت می‌كند. پارچه‌ي این كت شلوار كه بخصوص بسیار گران‌قیمت هست از شش رشته نخ ساخت شده كه از نادرترین انواع نخ در جهان میباشند: كیوویك رویال«royal Qivui»، آمباسدور«Ambassado»، دورسیلك«Dorsilk»،

 

كیرگزی سفید«Kirgzy White» و پانزده و هشت دهم«Fifteen Point Eight». روشن هست كه برچسب قیمت این كت شلوار تا حدود زیادی بازتاب همین موضوع هست.

 

2. ونكوئیش2 بیسكوپ آلكساندر آموسو: 101.860 دلار

گران قیمت ترین مدل های کت و شلوار در تمام دنیا

شركت تجاری تولیدات لوكس الكساندر آموسو» تنها در حوزه ي ساخت لباس‌هاي مردانه تخصص ندارد. با این‌حال این شركت به ساخت این كت شلوار فاخر بیش از 100 هزار دلاری اقدام نموده هست. این شركت شانس خود را با خلق زنگ‌هاي تلفن امتحان كرد. سپس به ساخت تلفن‌هاي تلفن همراه الماس نشان اقدام كرد. در سال 2009 اقدام به راه اندازی شركت پوشاك خود نمود.

 

این كت شلوار از دو نوع از گران‌قیمت‌ترین پشم‌هاي جهان ساخت شده هست: دو نوع پشم نادر ویكونا و كویویك كه برای ساخت آن به كار رفته بسیار گزان‌قیمت‌ میباشند و این كت شلوار به سفارش یك خریدار ناشناس ساخت شده هست. گزارش شده كه با یك ون زرهی حمل شده هست. هر كت شلوار با 9 دكمه با طلای 18 عیار و الماس ساخته شده هست.

 

1. استیوارت هیوز، نسخه‌ي الماس نشان- 892.000 دلار

گران قیمت ترین مدل های کت و شلوار در تمام دنیا

 به گزارش پارس ناز گران‌قیمت‌ترین كت شلوار جهان به نحو تمسخر آمیزی نزدیك به یك میلیون دلار قیمت دارد. هنگامی درك علت این قیمت برای شما قابل درك هست كه اجزای تشكیل دهنده‌ي آن را بشناسید. استیوارت هیوز طراح معروف مد به همراه یكی از برترین خیاط‌هاي جهان به نام ریچارد جیولز به ساخت این اثر هنری فاخر و گران‌قیمت‌ پرداخته كه تنها سه نسخه‌‌ي آن در جهان موجود هست.

 

این كت شلوارها بیش از 800 ساعت از زمان طراحی تا آخرین كوك زمان لازم دارند و پارچه‌ي آن از پشم، نخ كشمیر، و ابریشم ساخت شده هست. ولی واقعا علت چنین قیمت سرسام‌آوری برای این كت شلوار چیست؟ پاسخ یك كلمه هست: الماس. بیش از 480 الماس نیم‌قیراطی در بخش‌هاي خارجی این كت‌ها به كار رفته هست و به همین علت به یكی از گران‌قیمت‌ترین تن‌افزارهای جهان بدل شده هست.