پارس ناز پورتال

فواید گردو برای سلامت روده بزرگ انسان

فواید گردو برای سلامت روده بزرگ انسان

فواید گردو برای سلامت روده بزرگ انسان 

گردو یکی از مغزهای غذایی هست که خاصیت هاي بسیاری را برای بدن به همراه دارد،ما در این مقاله به طور خاص درمورد خواص گردو برای روده بزرگ بحث میکنیم. گردو یك پروبیوتیك هست كه می تواند مانع به وجود آمدن تومورهای مغزی و نیز مانع به وجود آمدن انواع تومورها در روده شود

 

گردو و بهره گیری آن در رژیم غذائی میتواند مانع بروز سرطان روده بزرگ شده و در بعضی موارد باعث بهبود مشكلات روده بزرگ شود. در یك بررسی انجام شده بر روی موش‌هاي آزمایشگاهی، موش‌هائی كه در رژیم غذائی آن ها از گردو بهره گیری نشده بود، اکثر به سرطان روده بزرگ مبتلا شده بودند، و حتی میتواند مانع به وجود آمدن تومورهای مغزی نیز بشود.

 

 به گزارش پارس ناز گردو یك پروبیوتیك هست كه میتواند مانع به وجود آمدن تومورهای مغزی و نیز مانع به وجود آمدن انواع تومورها در روده شود.همین طور گردو تركیبات شناخته شده دیگری نیز دارد از آن جمله امگا 3 و امگا 6 و سطح بالائی از ویتامین E هست كه كاملا خاصیت ضد سرطانی دارد.

 

بر همین گزارشات و تحقیقات گردو باید در تغذیه هرروز زندگی ما وارد شود تا بتواند بیماریهای قلبی و عروقی، دیابت و اختلالات عصبی را كنترل كند.این پژوهش‌ها در مورد گردو همچنان در كمیسیون‌هاي دانشگاه كالیفرنیا و موسسات سرطان شناسی آمریكا در حال بررسی می‌باشد. پیشنهاد آخر آن ها این هست «سعی كنید هر روز در برنامه غذائی خود، گردو را وارد كنید. زیرا یك ماده غذائی ضد سرطان می‌باشد”.