پارس ناز پورتال

التماس و گریه داماد برای رفتن از پیش عروس در شب زفاف

التماس و گریه داماد برای رفتن از پیش عروس در شب زفاف

التماس و گریه داماد برای رفتن از پیش عروس در شب زفاف 

دامادی که کاملا اجباری به ازدواج یک دختر درآمده بود در شب عروسی و شب زفاف با گریه و التماس میخواست از مراسم فرار کند و برود. التماس شدید و گریه داماد برای شاهدان مراسم قابل درک نبود , مهندس جوان برای ازدواج با دختری که هرگز وی را ندیده بود به روشی عجیب و کاملا اجباری به این مراسم آمده بود.

التماس و گریه داماد برای رفتن از پیش عروس در شب زفاف

تصاویر دامادی که روز عروسی اش با همه داماد هاي جهان فرق داشت به سرعت در شبکه هاي اجتماعی و بین کاربران هندی فضای مجازی منتشر شد , داماد جوانی که التماس می‌کرد تا اجازه دهند او ازدواج نکند.

التماس و گریه داماد برای رفتن از پیش عروس در شب زفاف

التماس داماد برای ازدواج نکردن!
گریه هاي داماد جوان برای ازدواج نکردن با دختری ناشناس خبر عجیبی بود که خبرگزاری ها روز گذشته منتشر کردند , مرد جوان در حال التماس به حاضرین در مراسم تقاضای می‌کند تا وی را رها کنند تا از این ازدواج خلاص شود.ویندو کومار بالجبار باید با دختری در منطقه ي فقیرنشین بیهار هند ازدواج میکرد و او به این تصمیم رضایت نداشت .

 

ویندو کومار که مهندسی اهل ولایت مجاور بود توسط مردان خانواده اي فقیر به زور به این روستا آورده شده بود تا با دختر آن ها ازدواج کند در حقایق ازدواجی کاملا زوری برای اقای داماد.این رسمی است که خانواده هاي فقیر هنگامیکه نمی‌توانند جهیزیه دختر جوان خود را تامین کنند اجرا می‌کنند , عرف عجیبی که حتی داماد رابا زور اسلحه و مانند یک گروگان به مراسم ازدواج می‌رساند.

 

گریه داماد و التماس او برای فرار کردن از مراسم عروسی اجباری

همه ی چیز عجیب بود ولی رخداد افتاد , مهندس جوان با تهدید اسلحه به این منطقه آماده بودو حالا باید با دختری که هرگز وی را ندیده و نمی شناخت ازدواج میکرد جالب است زمانی که مرد جوان با گریه التماس می‌کند تا وی را رها کنند و مانع ازدواج اجباری اش شوند اطرافیان به او میگفتند مگر تو را از دار آویزان ایم؟

 

ما فقط برای تو جشن ازدواج گرفته ایم ویندو کومار به یکی از دوستانش گفته که وی را بعد از مراسم ازدواج در اتاقی تنها زندانی کردند و روزبعد درب را برایش باز کردند تا زندگی مشترک خودرا شروع کند و به منزل جدیدش برود و چهره ي عروس را ببیند.

 

مطالب مرتبط :

شب زفاف عروس و داماد لخت در میان جمع +عکس

شب زفاف و سلفی گرفتن بعد از بیهوش شدن عروس

شب زفاف پسر 16 ساله ایرانی با دو دختر همزمان

وحشت عروس 13 ساله در شب زفاف با داماد 31 ساله

راز عروس در اتاق حجله و شب زفاف جلوی داماد برملا شد

مرگ تلخ عروس 18 ساعت پس از شب زفاف با همسرش

شب زفاف و آموزش بهترین آداب جنسی