پارس ناز پورتال

گلکسی نوت 7 در فیلیپین منفجر شد

گلکسی نوت 7 در فیلیپین منفجر شد

گلکسی نوت 7 در فیلیپین منفجر شد 

جمع اوری گوشی های گلکسی نوت هم نمی تواند جلوی حوادث را بگیرد. این بار در فیلیپین گوشی گلکسی نوت 7 منفجر شد. در حالی که تصور می‌شد موضوع انفجار گلکسی نوت 7 با اقداماتی که سامسونگ انجام داد، به پایان رسیده، خبری از آتش گرفتن یکی دیگر از محصولات این شرکت، دوباره مشکل گوشی‌های سامسونگ را بر سر زبان‌ها آورده است.

 

این بار شخصی فیلیپینی به نام ونگ بریونس (Weng Briones) تصویری در صفحه اجتماعی خود منتشر کرده که خبر از انفجار گلکسی اس 7 اج (Galaxy S7 Edge) می‌دهد.ونگ اشاره‌ای به جزییات بیشتر این اتفاق نکرده و فقط گفته است که گوشی منفجر شده را به فروشگاه موبایل سامسونگ در مجتمع سوپر مال (Supermall) واقع در شهر تایتای (Taytay) برگردانده است

 

که ظاهرا کارکنان این فروشگاه نیز گوشی را از او گرفته و هزینه آن را به ونگ پرداخت کرده‌اند. احتمالا به همین دلیل هم هست که ونگ در مطلب منتشرشده‌ی خود به تجلیل از این کارکنان پرداخته است.اوایل این ماه بود که شخصی در ایالت نیوجرسی آمریکا به دلیل انفجار گلکسی اس 7 اج خود در جیبش و سوختگی درجه 2 و 3 از سامسونگ در دادگاه شکایت کرد.

 

قربانی این حادثه، دانیل رامیرز، به دلیل این حادثه مجبور به پیوند پوست پای راست خود شده بود. رامیرز مدعی شد که به دلیل انفجار گلکسی اج 7 اج ، سختی‌های بسیار زیادی کشیده و زندگی‌اش دچار تغییر شده است.
برگردیم به داستان ونگ.

 

ونگ در خصوص این حادثه گفته است:پس از انفجار گلکسی اس 7 اج و از کار افتادن آن، گوشی را به فروشگاه سامسونگ واقع در سوپرمال شهر تایتای بردم و پول خود را به طور کامل پس گرفتم.به گزارش پارس ناز از کارکنان این فروشگاه به دلیل عملکرد سریع خود در خصوص حل مشکلم تشکر می‌کنم.

 

علیرغم این اتفاق ناگوار، از خدمات پس از فروش آنها تحت تاثیر قرار گرفتم. با تشکر از سامسونگ، امیدوارم همه کاربران در سلامت باشند!ظاهرا خریداران محصولات سامسونگ، اعتماد خود را به این شرکت از دست داده‌اند و دلیل آن نیز می‌تواند اتفاقاتی نظیر انفجار گلکسی اس 7 اج و گلکسی نوت 7 باشد.

 

با افتضاحی که سامسونگ در زمینه گلکسی نوت 7 به بار آورده و ضرری 1.5 بیلیون دلاری که برای این شرکت در پی داشت، این امکان وجود دارد که مشتریان سامسونگ از خرید محصولات آینده این شرکت دوری کنند. اما با وجود گفته‌های ونگ بریونس، به نظر نمی‌رسد این کاربر فیلیپینی به این زودی‌ها دست از خرید محصولات سامسونگ بردارد.